Pontosan. Ahogy a németek használják, ennyi idő alatt még a csőbetét se nagyon kopik el nekik.
Nem, hogy a váltó vagy a motor üzemidő. Az igazi anyagi móka akkor indul, amikor ezek lejárnak.
A másik kedvenc ilyen modern trükköm az amit az amcsik pl. a repülőknél is csinálnak.
X repülő típus mindössze 60 millió dollár! Szuper ár!
Jah, ebbe nincs benne a radar 20 misiért, meg a hajtómű szintén 20 misiért. Azt külön (!) kell megvenni XD
Ha azt akarod, hogy mellé adjuk a kislétrát, amin be tud szállni a pilóta, az további 1 millió, de ha te megoldanád okosban nem lesz termék támogatásod....
A német harckocsi ipar ugyan ezt csinálja. Csak itt még az alap gép is rohadt drága...
A törökök és a lengyelek tudnának mesélni, a rohadt drága akadozó logisztikájukról, amiknél az alkatrész ellátásod néha politikai feltételekhez kötött....
Tén, hogy nem tudjuk , hogy a Merkava esete mennyivel lenne jobb ennél. Ebből a szempontból zsákba macska.
De legrosszabb esetben is olyan szar, mint a német XD
Vagyis egál lenne, csak fele annyiba kerülne a vas.
Viszont könnyen lehet, hogy kirakat "bezzeg" export projekt lennénk nekik, hogy több vevőt bevonzzanak, és lehet , hogy a seggünk is ki lenne nyalva, csak legyen minden PR szuper... (Úgy érzem a lengyeleknél is ez van a K2-vel. Mindent is a vevőnek...)
Ezen is el lehetne gondolkodni szerintem...
UI.: Én csak azt sajnálom, hogy a franciák változtak e téren. Ők például mindig drágán adták a logisztikát, és nem volt helyettesítő termék sem a világpiacon, ellenben amikor az öböl-háborúban hadban álltak irakkal, a közben is szállították nekik a már megrendelt Roland 2 légvédelmi rakétákat, meg mindenhez is a pótalkatrészeket!
Ahogyan a HH alatt, tudtommal nem tagadtak meg vevőtől alkatrészt, szinte sohasem. Hol van ez már...