Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nem tudom emlékezetek-e olyan filmekre, ahol Huey helikből ugrál ki 4-6 katona egy tisztáson, miközben még több ilyen gép várakozik a levegőben?
<blockquote rel="okdoki">Jelenleg a Gripeneink egy olcsón kihasználható képességét nem is gyakoroljuk. Ha a széttelepülés gyakorlat lenne nálunk, akkor felszerelések alkatrészek szállítására, már megfelelő lenne az EC645. <b>Még az F404 hajtómű is beférne a gépbe a maga 1100 kg száraz súlyával és az alig 4 méteres hosszával.</b> Persze ez csak az én elképzelésem a Gripen rendszerről.
Kb. 4 méteres lehet, de elfogadom, hogy kevesebb csak sehol nem találok pontos adatot a kabin méretekről. Befögeszteni biztosan nem lehet, de a hátsó ajtó leszerelhető és a szállított tárgyak rögzíthetők. Ez csak eszmefuttatás volt.Ráadásul a 4 méter is sok. A pilóták mögött a belső tér 2-2,5m hosszú lehet. Max külsőleg függesztve, bár szerintem az EC645 olyat nem is tud.
<blockquote rel="tarzaan"><blockquote rel="okdoki">Jelenleg a Gripeneink egy olcsón kihasználható képességét nem is gyakoroljuk. Ha a széttelepülés gyakorlat lenne nálunk, akkor felszerelések alkatrészek szállítására, már megfelelő lenne az EC645. <b>Még az F404 hajtómű is beférne a gépbe a maga 1100 kg száraz súlyával és az alig 4 méteres hosszával.</b> Persze ez csak az én elképzelésem a Gripen rendszerről.
Kb. 4 méteres lehet, de elfogadom, hogy kevesebb csak sehol nem találok pontos adatot a kabin méretekről. Befögeszteni biztosan nem lehet, de a hátsó ajtó leszerelhető és a szállított tárgyak rögzíthetők. Ez csak eszmefuttatás volt.<blockquote rel="tarzaan">Ráadásul a 4 méter is sok. A pilóták mögött a belső tér 2-2,5m hosszú lehet. Max külsőleg függesztve, bár szerintem az EC645 olyat nem is tud.
Ott a pont.Könnyen előfordulhat, olyan szituáció a jövőben amit a könnyű helikopterek nem, vagy drágábban tudnak megoldani mint a méretesebb társaik.
Kb. 4 méteres lehet, de elfogadom, hogy kevesebb csak sehol nem találok pontos adatot a kabin méretekről. Befögeszteni biztosan nem lehet, de a hátsó ajtó leszerelhető és a szállított tárgyak rögzíthetők. Ez csak eszmefuttatás volt.<blockquote rel="okdoki"><blockquote rel="tarzaan">Ráadásul a 4 méter is sok. A pilóták mögött a belső tér 2-2,5m hosszú lehet. Max külsőleg függesztve, bár szerintem az EC645 olyat nem is tud.
Kb. 4 méteres lehet, de elfogadom, hogy kevesebb csak sehol nem találok pontos adatot a kabin méretekről. Befögeszteni biztosan nem lehet, de a hátsó ajtó leszerelhető és a szállított tárgyak rögzíthetők. Ez csak eszmefuttatás volt.<blockquote rel="okdoki"><blockquote rel="okdoki"><blockquote rel="tarzaan">Ráadásul a 4 méter is sok. A pilóták mögött a belső tér 2-2,5m hosszú lehet. Max külsőleg függesztve, bár szerintem az EC645 olyat nem is tud.
Kb. 4 méteres lehet, de elfogadom, hogy kevesebb csak sehol nem találok pontos adatot a kabin méretekről. Befögeszteni biztosan nem lehet, de a hátsó ajtó leszerelhető és a szállított tárgyak rögzíthetők. Ez csak eszmefuttatás volt.<blockquote rel="tarzaan"><blockquote rel="okdoki"><blockquote rel="okdoki"><blockquote rel="tarzaan">Ráadásul a 4 méter is sok. A pilóták mögött a belső tér 2-2,5m hosszú lehet. Max külsőleg függesztve, bár szerintem az EC645 olyat nem is tud.
Jelenleg a Gripeneink egy olcsón kihasználható képességét nem is gyakoroljuk. Ha a széttelepülés gyakorlat lenne nálunk, akkor felszerelések alkatrészek szállítására, már megfelelő lenne az EC645. Még az F404 hajtómű is beférne a gépbe a maga 1100 kg száraz súlyával és az alig 4 méteres hosszával. Persze ez csak az én elképzelésem a Gripen rendszerről.
Kb. 1500 kilót.Az EC645T2 külső teherként mennyit vihet? Mert pl. árvízkor a tonnás homokzsákok miatt ez eléggé fontos adat.