GrGLy!
először is a Mi-8T nem frissen rendszeresített típus az MH-nál, azt már 1975-ben megtörtént, és azóta sem került kivonásra, hogy újra rendszerbe kellett volna állítani, mint az pl a D-20 esetében tudtommal megtörtént. Nem gondolom, hogy az MH helikopterparkjának megújításakor egy olyan típussal kellene számolni, a történtek ellenére, amely idestova legalább 20 éve nincs gyártásban. Az adok összehasonlításnak jók lehetnek, hogy a versenytársak azt mennyire múlják felül, vagy akár alul, de semmi másra. Ugyanakkor továbbra is fenntartom azt a véleményem, hogy azért mert az Mi-8 váltótípusát keressük az koránt sem jelenti, azt hogy ugyanolyan méretű gépben kell gondolkodni. 1965 óta a harcászati eljárások és a feladatok is megváltoztak.
Egyébként a Mi-8T nemjóságánál elég összehasonlítani a hajtómű-teljesítményét a Mi-17-esével, már ha valakinek nem volt szerencséje repülni mindkét változattal.Szerintem nem mindegy, hogy 2x1200, vagy 2x2200 LE tart a levegőben. A Mi-8T egy nagyon jó helikopter, de ma már eljárt felette az idő.
TG