Ez azért ennél jóval egyszerűbb. Oszd el a súlyát 6 felé, aztán oszd el a BTR-ét 8 felé, és máris megkapod az egy kerékre jutó súlyt. Innentől fogva jöhet bárki bármilyen tervezéssel meg hókuszpókusszal, ez már csak fizika. (az eltérő gumi méretek még beleszólnak a tényleges talajnyomásba, de a BTR-sem mankokeréken gurul.Ezt nem hiszem mert a finn mocsárvidékre és méteres hóra tervezték.
Az alap páncél Level-2, ezzel a jármű max harci tömege 24 tonna lehet, amiből 8,5 tonna a hasznos teher (még sok is!). Erre tervezték, méretezték mobilitását a mi viszonyainkhoz képest sokkal latyakosabb süppedősebb terepre.
Több páncéltól várhatóan csak az üres tömeg nő és hasznos teher csökken.
Elég lenne level 3-ra páncélozni, meg legfeljebb szemből állja a 12,7 mm-est ("majdnem level 4") - ezzel a legtöbb támogató feladat már ellátható.
IFV-nek az AMV jobb lenne, de ha csak arra lenne pénz, hogy BTR-eket erre cseréljük, akkor már az is óriási előrelépés lenne.