Bármennyire is próbálsz ironikus lenni, de tényleg erről van szó. Máskülönben nem építenének két gyárat. Sőt, a te logikád szerint akkor a kiskunfélegyházi gyárban is lehetne Lynx tornyokat gyártani, elvégre az is fegyver.
Fejleszteni fognak mindkét gyárban, ez tény. Az egyikben lánctalpas, a másikban kerekes harcjárműveket. Mivel közös cég égisze alatt megy (Rheinmetall) lehet technológiai átjárás, de ha ez annyira könnyű lenne, akkor elég lenne egyetlen gyár.
Félegyháza egy külön cég. És a kapacitásai le vannak kötve. Kedvenc németünk fejével így abszolút nem tudsz annak a termelésével számolni.
Zala és Kapos ugyan az a cég. És ugyan az a kategória. Páncélozott harci járművek. A futóműveit mind a két típusnak... Baszki, szólni kéne azonnal a nagy főnököknek! Rá akarnak rakni egy kerekes csodát egy Rába alvázra, de a Lynx meg nem kerekes. Benéztük, de majd meglátjuk, hogy tudjuk rendbe hozni. A Rába csak Rába teherautókat tud gyártani, nem Man kamionokat. Meg el ne higgye már valaki, hogy egy Lynx futómű ki fog onnan jönni, az nem gumi kerekes! Meg jól fogunk kinézni, ha az eddig megkapott honvédségi öszvérek minőségében lesz új BTR-ünk, mert az a gyár csak pont azt képes produkálni.
Amiről te beszélsz, az Győr problémája. Hagyjuk is meg nekik, az egy állami vállalat és megoldják a dolgaikat! Remélhetőleg kicsit összeszedettebben, mint eddig! A Hiúz meg a Boxer 2.0 egy RM fejlesztés és reménykedem benne, hogy már szereztek valamennyi tapasztalatot abban, hogyan gyártsanak különböző dolgokat. Meg ha van két féle termékük, akkor ugyan arra a problémára ne teljesen más választ adjanak.
Konkrétan elhangzott információ volt, hogy Zala és Kaposvár összehangolásában az egyik legnagyobb probléma, hogy jelentős átfedések vannak a két típus között és szét kell szálazni, hogy melyik mit csinál. Nem az egyik hajszárítót gyárt a másik villát.