Azt a pdf-ben lévő táblázatot szerintem nyugodtan elengedhetitek, ugyanis tele van hibás adatokkal.
A 49 tonna az nem 49 tonna, hanem 44 tonnánál (ez volt a Rheinmetall által megadott "normál" harci konfiguráció tömege) az MLC/short ton érték, mint ahogy az szerepel is a
@Terminator által betett képen lévő táblán. És a KF41 maximális tömege kereken 50 tonna lehet.
A KF31 maximális tömege 38 tonna lehet(-ne, ha gyártanák, de nem nagyon fogják), amihez a táblázatban lévő 42 tonna megint csak úgy kapcsolódik, hogy az a 38 metrikus tonna "short ton-beli" megfelelője.
A motort meg már korábban is írtam:
https://forum.htka.hu/threads/rheinmetall-lynx.1563/page-114#post-964487
Szóval nincs, nem volt és nem is lesz 1400 lóerős motor, a táblázat készítője simán összekeverte a kW/lóerőt és a lóerőt vette kW-nak, aztán abból szorzott fel. Ez tökéletesen látszik a KF31-nél is, ahol a valós 750 lóerő helyett pontosan 750 kW-ot írt (mint ahogy a KF41-nél is a nagyjából 1100 lóerő helyett 1100 kW-ot).
Ami viszont fontosabb, hogy jó lenne valahogy kideríteni, végül meglett, avagy meglesz-e a 60 fokos csőemelkedés a gépágyúnál a mi gépeink esetében?