Ilyet a Blikkben keress.Ez csak egy példa volt, hogy mit is lehetne írni egy olyan kérdésre...civil érdeklődőknek bőven elég (lett volna, de hát...)
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ilyet a Blikkben keress.Ez csak egy példa volt, hogy mit is lehetne írni egy olyan kérdésre...civil érdeklődőknek bőven elég (lett volna, de hát...)
Ó értem, képzeld, egy ismert haditechnikai fórumon hangzott el egy kérdés, láss csodát pont a megfelelő topikban.Ilyet a Blikkben keress.
te is mentél már vele egy kört?Na csakhogy befejezzétek az elégedetlenkedést.
Jelenleg alváz menet és nyúzópróbák zajlanak vezetőképzéssel egyben tartva.
A gépek jól mozognak sárban is, a liebherr motor nagyon jó nyomatékos és üzembiztos. Dinamikusan megy a gép. Ajaxhoz hasonló mértékű rezgés és zaj nincs ezen a téren nem lesz gond eddig úgy tünik.
minimális de semmi konstrukciós nyűgöket találtunk de semmi olyat ami a rendes szériara kihatással lenne.
A fegyverzet és egyéb tesztek majd kesőbb indulnak pár hét múlva, hogy ha már elég sok sofőrünk lesz.
Csak vittek parancsnoki ülésben.te is mentél már vele egy kört?
@krisss minden szállításhoz le kell szerelni az MSSA parancsnoki optikát és fegyvert?Biztosan már volt , de akkor is...
Lynx felülnézet:
Reménytelen vagy.Szóval ez akkor már így marad?
..hogy nyitott vezető búvónyillással használhatatlan a torony.
Nem marad így.Szóval ez akkor már így marad?
..hogy nyitott vezető búvónyillással használhatatlan a torony.
Na most akkor...... nem pontozod?Na csakhogy befejezzétek az elégedetlenkedést.
Jelenleg alváz menet és nyúzópróbák zajlanak vezetőképzéssel egyben tartva.
A gépek jól mozognak sárban is, a liebherr motor nagyon jó nyomatékos és üzembiztos. Dinamikusan megy a gép. Ajaxhoz hasonló mértékű rezgés és zaj nincs ezen a téren nem lesz gond eddig úgy tünik.
minimális de semmi konstrukciós nyűgöket találtunk de semmi olyat ami a rendes szériara kihatással lenne.
A fegyverzet és egyéb tesztek majd kesőbb indulnak pár hét múlva, hogy ha már elég sok sofőrünk lesz.
Szóval ez akkor már így marad?
..hogy nyitott vezető búvónyillással használhatatlan a torony.
Volt szerencsém vasúti szállítashoz BTR-ekkel.
Van ilyen helyzet, van olyan helyzet is, hogy időben odaérsz a kerekessel, aztan csak harcolni nem tudsz mert hozzá vagy kötve az utakhoz.
Beszélhetünk itt pro és kontra, de a tény még tény marad: a mi kis picsányi rántotthúsunk miatt elhanyagolható előnyt jelent a kerekesek nagyobb menetsebessége. Nem véletlen az sem, hogy valami csoda folytán IFV-vel kezdtük a beszerzést, holott APC-ből van kiváló kulcsrakész típus nem is egy.
De az sem elhanyagolható, hogy a világ döntő részén a lövészek legnagyobb harcértékű alegységei láncos technikával vannak ellátva nem kerekessel, mert ha harcolni kell, akkor a keréknek semmilyen előnye nincs a lánccal szemben.
30-40 km?Konkretizáljuk már ezt az "óriási" hadműveleti mozgékonysági előnyt. Egy harckocsioszlop 25-30 km-et tesz meg egy óra alatt, egy kerekes oszlop meg 30-40km-et.
Már megint összekoszolják ezt a szép járművet, pedig drágább mint egy Bugatti Veyron! Meg sem érdemlik hogy ilyet vezessenek!
Már megint összekoszolják ezt a szép járművet, pedig drágább mint egy Bugatti Veyron! Meg sem érdemlik hogy ilyet vezessenek!
Na csakhogy befejezzétek az elégedetlenkedést.
Jelenleg alváz menet és nyúzópróbák zajlanak vezetőképzéssel egyben tartva.
A gépek jól mozognak sárban is, a liebherr motor nagyon jó nyomatékos és üzembiztos. Dinamikusan megy a gép. Ajaxhoz hasonló mértékű rezgés és zaj nincs ezen a téren nem lesz gond eddig úgy tünik.
minimális de semmi konstrukciós nyűgöket találtunk de semmi olyat ami a rendes szériara kihatással lenne.
A fegyverzet és egyéb tesztek majd kesőbb indulnak pár hét múlva, hogy ha már elég sok sofőrünk lesz.
A kompozit lánctalp is sokat segítene.A protó gép még nagyon csörgött/nyikorgott menet közben, ez már megoldódott? Megkapta a nagyobb lánc feszítő görgőt? Valamikor talán Te írtad, hogy RM szerint ez a megoldás