Ilyet a Blikkben keress.Ez csak egy példa volt, hogy mit is lehetne írni egy olyan kérdésre...civil érdeklődőknek bőven elég (lett volna, de hát...)
Ilyet a Blikkben keress.Ez csak egy példa volt, hogy mit is lehetne írni egy olyan kérdésre...civil érdeklődőknek bőven elég (lett volna, de hát...)
Ó értem, képzeld, egy ismert haditechnikai fórumon hangzott el egy kérdés, láss csodát pont a megfelelő topikban.Ilyet a Blikkben keress.
te is mentél már vele egy kört?Na csakhogy befejezzétek az elégedetlenkedést.
Jelenleg alváz menet és nyúzópróbák zajlanak vezetőképzéssel egyben tartva.
A gépek jól mozognak sárban is, a liebherr motor nagyon jó nyomatékos és üzembiztos. Dinamikusan megy a gép. Ajaxhoz hasonló mértékű rezgés és zaj nincs ezen a téren nem lesz gond eddig úgy tünik.
minimális de semmi konstrukciós nyűgöket találtunk de semmi olyat ami a rendes szériara kihatással lenne.
A fegyverzet és egyéb tesztek majd kesőbb indulnak pár hét múlva, hogy ha már elég sok sofőrünk lesz.

Csak vittek parancsnoki ülésben.te is mentél már vele egy kört?![]()
, de akkor is...
@krisss minden szállításhoz le kell szerelni az MSSA parancsnoki optikát és fegyvert?Biztosan már volt, de akkor is...
Lynx felülnézet:
![]()
Reménytelen vagy.Szóval ez akkor már így marad?
..hogy nyitott vezető búvónyillással használhatatlan a torony.
Nem marad így.Szóval ez akkor már így marad?
..hogy nyitott vezető búvónyillással használhatatlan a torony.
Na most akkor...... nem pontozod?Na csakhogy befejezzétek az elégedetlenkedést.
Jelenleg alváz menet és nyúzópróbák zajlanak vezetőképzéssel egyben tartva.
A gépek jól mozognak sárban is, a liebherr motor nagyon jó nyomatékos és üzembiztos. Dinamikusan megy a gép. Ajaxhoz hasonló mértékű rezgés és zaj nincs ezen a téren nem lesz gond eddig úgy tünik.
minimális de semmi konstrukciós nyűgöket találtunk de semmi olyat ami a rendes szériara kihatással lenne.
A fegyverzet és egyéb tesztek majd kesőbb indulnak pár hét múlva, hogy ha már elég sok sofőrünk lesz.
Szóval ez akkor már így marad?
..hogy nyitott vezető búvónyillással használhatatlan a torony.
Volt szerencsém vasúti szállítashoz BTR-ekkel.
Van ilyen helyzet, van olyan helyzet is, hogy időben odaérsz a kerekessel, aztan csak harcolni nem tudsz mert hozzá vagy kötve az utakhoz.
Beszélhetünk itt pro és kontra, de a tény még tény marad: a mi kis picsányi rántotthúsunk miatt elhanyagolható előnyt jelent a kerekesek nagyobb menetsebessége. Nem véletlen az sem, hogy valami csoda folytán IFV-vel kezdtük a beszerzést, holott APC-ből van kiváló kulcsrakész típus nem is egy.
De az sem elhanyagolható, hogy a világ döntő részén a lövészek legnagyobb harcértékű alegységei láncos technikával vannak ellátva nem kerekessel, mert ha harcolni kell, akkor a keréknek semmilyen előnye nincs a lánccal szemben.

30-40 km?Konkretizáljuk már ezt az "óriási" hadműveleti mozgékonysági előnyt. Egy harckocsioszlop 25-30 km-et tesz meg egy óra alatt, egy kerekes oszlop meg 30-40km-et.
Már megint összekoszolják ezt a szép járművet, pedig drágább mint egy Bugatti Veyron! Meg sem érdemlik hogy ilyet vezessenek!

Már megint összekoszolják ezt a szép járművet, pedig drágább mint egy Bugatti Veyron! Meg sem érdemlik hogy ilyet vezessenek!![]()
Na csakhogy befejezzétek az elégedetlenkedést.
Jelenleg alváz menet és nyúzópróbák zajlanak vezetőképzéssel egyben tartva.
A gépek jól mozognak sárban is, a liebherr motor nagyon jó nyomatékos és üzembiztos. Dinamikusan megy a gép. Ajaxhoz hasonló mértékű rezgés és zaj nincs ezen a téren nem lesz gond eddig úgy tünik.
minimális de semmi konstrukciós nyűgöket találtunk de semmi olyat ami a rendes szériara kihatással lenne.
A fegyverzet és egyéb tesztek majd kesőbb indulnak pár hét múlva, hogy ha már elég sok sofőrünk lesz.
A kompozit lánctalp is sokat segítene.A protó gép még nagyon csörgött/nyikorgott menet közben, ez már megoldódott? Megkapta a nagyobb lánc feszítő görgőt? Valamikor talán Te írtad, hogy RM szerint ez a megoldás
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..