[HUN] KF41 Lynx / Hiúz

Na csakhogy befejezzétek az elégedetlenkedést.

Jelenleg alváz menet és nyúzópróbák zajlanak vezetőképzéssel egyben tartva.

A gépek jól mozognak sárban is, a liebherr motor nagyon jó nyomatékos és üzembiztos. Dinamikusan megy a gép. Ajaxhoz hasonló mértékű rezgés és zaj nincs ezen a téren nem lesz gond eddig úgy tünik.

minimális de semmi konstrukciós nyűgöket találtunk de semmi olyat ami a rendes szériara kihatással lenne.

A fegyverzet és egyéb tesztek majd kesőbb indulnak pár hét múlva, hogy ha már elég sok sofőrünk lesz.
 
Na csakhogy befejezzétek az elégedetlenkedést.

Jelenleg alváz menet és nyúzópróbák zajlanak vezetőképzéssel egyben tartva.

A gépek jól mozognak sárban is, a liebherr motor nagyon jó nyomatékos és üzembiztos. Dinamikusan megy a gép. Ajaxhoz hasonló mértékű rezgés és zaj nincs ezen a téren nem lesz gond eddig úgy tünik.

minimális de semmi konstrukciós nyűgöket találtunk de semmi olyat ami a rendes szériara kihatással lenne.

A fegyverzet és egyéb tesztek majd kesőbb indulnak pár hét múlva, hogy ha már elég sok sofőrünk lesz.
te is mentél már vele egy kört? :)
 
  • Tetszik
Reactions: Venom85
Biztosan már volt :rolleyes: , de akkor is...:)
Lynx felülnézet:
83513c1d90a5c128e53f56aee1f46757.jpg
 
Szóval ez akkor már így marad?
..hogy nyitott vezető búvónyillással használhatatlan a torony.
 
Na csakhogy befejezzétek az elégedetlenkedést.

Jelenleg alváz menet és nyúzópróbák zajlanak vezetőképzéssel egyben tartva.

A gépek jól mozognak sárban is, a liebherr motor nagyon jó nyomatékos és üzembiztos. Dinamikusan megy a gép. Ajaxhoz hasonló mértékű rezgés és zaj nincs ezen a téren nem lesz gond eddig úgy tünik.

minimális de semmi konstrukciós nyűgöket találtunk de semmi olyat ami a rendes szériara kihatással lenne.

A fegyverzet és egyéb tesztek majd kesőbb indulnak pár hét múlva, hogy ha már elég sok sofőrünk lesz.
Na most akkor...... nem pontozod?
 
Szóval ez akkor már így marad?
..hogy nyitott vezető búvónyillással használhatatlan a torony.

Csak a kedvedért!
Vaze, elmondták, hogy középtengelyesen megtükrözték a tornyot. eredetileg jó volt búvónyílás. Majd kezdenek vele valamit, de haladni kell. Az itthon gyártott példányokon már pár dolog másképp lesz. Ezen a kvázi előszérián meg kijavítják később.
 
Volt szerencsém vasúti szállítashoz BTR-ekkel.
Van ilyen helyzet, van olyan helyzet is, hogy időben odaérsz a kerekessel, aztan csak harcolni nem tudsz mert hozzá vagy kötve az utakhoz.

Beszélhetünk itt pro és kontra, de a tény még tény marad: a mi kis picsányi rántotthúsunk miatt elhanyagolható előnyt jelent a kerekesek nagyobb menetsebessége. Nem véletlen az sem, hogy valami csoda folytán IFV-vel kezdtük a beszerzést, holott APC-ből van kiváló kulcsrakész típus nem is egy.

De az sem elhanyagolható, hogy a világ döntő részén a lövészek legnagyobb harcértékű alegységei láncos technikával vannak ellátva nem kerekessel, mert ha harcolni kell, akkor a keréknek semmilyen előnye nincs a lánccal szemben.

Vasúti szállítás, tágabb értelembe véve az áruszálíltás békeidőben olyan, amilyen, mert a személyszállítás kap prioritást a pályakapacitás elosztásánál. Jó a rendszeresen közlekedő expressz tehervonatok az más tészta.

Háborús helyzetben ez nincs így. De békehelyzetben a nagyobb vasúti pályarekontrukciós munkálatok előtt is esti órákban 4,5-5 óra alatt tehervonattal meg lehetett fitni a Lökösháza-Rajka útvonalat (keresztül az országon) a budapesti káoszon is átmenve. A vasút azért szabad pályánál rosszabb kocsikal 100, jobakkal 120 km/h sebességre képes, és akkor ne említsük a két éve beállított tehervonati sebességrekordot... :)
 
Konkretizáljuk már ezt az "óriási" hadműveleti mozgékonysági előnyt. Egy harckocsioszlop 25-30 km-et tesz meg egy óra alatt, egy kerekes oszlop meg 30-40km-et.
30-40 km?
Ja. Békeidőben amikor mindent az előírások szerint csinálsz, mert csak az számít. Ha lőnek, kevésbé leszel szabálykövető!
Azért en békében is kitapostam az ezf Zil 131-ből a 100km/h egy 46 kocsiból álló menetoszlopot vezetve éjjel kettőkor az Alföldön mellékutakon!
Nem láttad azt a videót amikor polákok 110-el csapattak Rosomakkal az autópályán?
 
Na csakhogy befejezzétek az elégedetlenkedést.

Jelenleg alváz menet és nyúzópróbák zajlanak vezetőképzéssel egyben tartva.

A gépek jól mozognak sárban is, a liebherr motor nagyon jó nyomatékos és üzembiztos. Dinamikusan megy a gép. Ajaxhoz hasonló mértékű rezgés és zaj nincs ezen a téren nem lesz gond eddig úgy tünik.

minimális de semmi konstrukciós nyűgöket találtunk de semmi olyat ami a rendes szériara kihatással lenne.

A fegyverzet és egyéb tesztek majd kesőbb indulnak pár hét múlva, hogy ha már elég sok sofőrünk lesz.

A protó gép még nagyon csörgött/nyikorgott menet közben, ez már megoldódott? Megkapta a nagyobb lánc feszítő görgőt? Valamikor talán Te írtad, hogy RM szerint ez a megoldás
 
  • Tetszik
Reactions: Tumpek and Aladeen
A protó gép még nagyon csörgött/nyikorgott menet közben, ez már megoldódott? Megkapta a nagyobb lánc feszítő görgőt? Valamikor talán Te írtad, hogy RM szerint ez a megoldás
A kompozit lánctalp is sokat segítene.
@krisss - nálunk ötelelés szintjén legalább foglalkoznak a kompozit lánc lehetőségével?
kb. 1 tonnát meg lehetne spórolni az tuti nem csörögne annyira...