hogy határozol meg egy kibaszott hibát??? hát a kopás mértékét? hogy küszöbölöd ki a problémát. enyhe kopás esetén újat cserélsz miközbe beszabájzással még 50x annyi lenne az eszközbe?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Láthatóan egy gyári műszerről van szó...legyél okosabb a gyári mérnököknél is és úgy kb mindenkinél írd át a világ szabályzatát.
van a te elképzelésed.Láthatóan egy gyári műszerről van szó...
Honnan lehet tudni, hogy jó-e a műszer ? Ezt hívják digitális diagnosztikai rendszernek. Nem tűnt még fel, hogy ma már nem nagyon ellenőrzik vissza az elektronikai rendszereket manuális módon? Menj el egy autószerelő műhelybe, ahol modern futóműbeállító gép van. A kutya se megy utána vízmértékkel leellenőrizni...
De jobbat mondok, minden alkalommal amikor felrakják a gép kalibrálja saját magát, amit megintcsak nem ellenőriz a kutya se manuális módszerekkel. Ezt hívják 21. szazadi technológiának.
Csodás lesz, ha a lynxet is úgy akarjuk majd üzemeltetni, mint egy BTR-tLáthatóan egy gyári műszerről van szó...
Honnan lehet tudni, hogy jó-e a műszer ? Ezt hívják digitális diagnosztikai rendszernek. Nem tűnt még fel, hogy ma már nem nagyon ellenőrzik vissza az elektronikai rendszereket manuális módon? Menj el egy autószerelő műhelybe, ahol modern futóműbeállító gép van. A kutya se megy utána vízmértékkel leellenőrizni...
De jobbat mondok, minden alkalommal amikor felrakják a gép kalibrálja saját magát, amit megintcsak nem ellenőriz a kutya se manuális módszerekkel. Ezt hívják 21. szazadi technológiának.
0 információ.... ergo fanyalgunk.Csodás lesz, ha a lynxet is úgy akarjuk majd üzemeltetni, mint egy BTR-t
Időnként ellenőrizni kell az automatikus rendszereket is.És kell lennie eszköznek és módszernek arra az esetre,ha az automatika meghibásodik.Csodás lesz, ha a lynxet is úgy akarjuk majd üzemeltetni, mint egy BTR-t
Igen, de nem a lőtéren, csinálnak ilyesmit, nem véletlen van a csillió Forintos hangár.Időnként ellenőrizni kell az automatikus rendszereket is.És kell lennie eszköznek és módszernek arra az esetre,ha az automatika meghibásodik.
Vagyis továbbra is kell a régi,ha tetszik avit manuális módszertan.Csak ritkábban.
Ne kezdjük el faszsàgot mert ezek itt összekaptak a semmin.Csodás lesz, ha a lynxet is úgy akarjuk majd üzemeltetni, mint egy BTR-t
MSSA kezelői félkészítés zajlik.Igen, de nem a lőtéren, csinálnak ilyesmit, nem véletlen van a csillió Forintos hanhangár
Kivéve,ha háború van.És a Lynx egy harcjármű.Kezelője meg egy katona.Járműnek alkalmasnak,kezelőjének meg képesnek kell lennie a harctéri kötülmények közötti szolgálatra.És ezt is meg kell tanulni,be kell gyakorolni.A csillivilli hangárban meg majd ellenőrzik,hogy jol csinálta é.Igen, de nem a lőtéren, csinálnak ilyesmit, nem véletlen van a csillió Forintos hangár.
Csodás lesz, ha a lynxet is úgy akarjuk majd üzemeltetni, mint egy BTR-t
Fasza.
Nekem meg nem jelenik meg a kèp amiről 30 bejegyzès óta vitatkoztok.
Fasza.
Nekem meg nem jelenik meg a kèp amiről 30 bejegyzès óta vitatkoztok.
Ne kezdjük el faszsàgot mert ezek itt összekaptak a semmin.
Dudinak gyakran vannak meseszerű elképzelései a modern technikáról...
De hogy eldöntsem a vitát rákérdeztem egy lynxes havernál, ha válaszolt majd jelzek.
Eddig nekem se jelent meg.De nekem ez nem belövő állványnak tűnik,hanem szimplán csak egy rögtönzött kezelővédő keretnek.Mig a tanonc megtanulja,hogyan bánjon a cuccal,ne nyúljon rosszhelyre.
na ez a faszság részeNem elég stabil a szerkezet,és kellett hozzá bütykölni egy merevitőkeretet......
Nem feltétlen.Ngp azért csinál némi vibrációt,és elég gyakori eset,hogy elsőre nem sikerül elég merev állványt fabrikálni hozzá.Még arra is van példa,hogy egy másik járgányon már bevált állvány egy újabb tipusra kerülve módositani kell,mert azon meg nem mükszik rendesen.na ez a faszság része