[HUN] KF41 Lynx / Hiúz

De tökmindegy, hogy min rezonanciázik...a tag azt írta, hogy zúg mint az állat! Még, ha újságíró is ...annyira hülye azért nem lehet, csak zúgott, ha így megírta. Miért? Ok, hogy nem egy Lexus...de elviselhetetlennek azért nem kellene lennie.

Motorhang, ami bejut, lánc hangja, ahogy megy a terepen, a kettő együtt durva ám. A motor nem duruzsol, mint egy szgk motorja, mert a képességei is mások kicsit. A lánc zörömbölését meg az tudja, aki élőben átélte már a láncos gép működését. Még jó hogy nem lőttek a füle mellett, mert elfutott volna, ha még azt is hallania kell élőben.
 
De tökmindegy, hogy min rezonanciázik...a tag azt írta, hogy zúg mint az állat! Még, ha újságíró is ...annyira hülye azért nem lehet, csak zúgott, ha így megírta. Miért? Ok, hogy nem egy Lexus...de elviselhetetlennek azért nem kellene lennie.
Sztem kerdezzetek meg olyasvalakit aki ült is benne és van összehasonlítási alapja… (pl. Krisss, Dudi, stb.)
 
Rezonancia, vagy hang? Vagy a rezonancia keltette hang, vagy a hang keltette rezonancia, vagy egyéb. A btr sem egy Rolls Roys csendességű belülről, a pszh sem volt az emlékeim szerint. Pedig egyik sem lánctalpas.
A PSZH nem volt annyira hangos, legalábbis szerintem. Mondjuk én általában IFAztam, azon is elől, a sofőr mellett, szóval sok száz kmrről nem tudok nyilatkozni...

Ráadásul télen hideg nyáron meleg, és még tudok monadni pár dolgot amitől az élet császára autós ujságíró biztos kiakadna.
Ott van, hogy megy a légkondi benne.
 
Nem erre hozta a pèldát Pogány.

A Zrínyi mèdia nem èri meg a bele ölt erőforrást.
Nem mert jót csinál de az nem jut el sok emberhez.
Hanem mert szart csinál.
Ezzel az erővel a "köz"médiát is már régóta be lehetne szántani, mert az objektivitást még hírből sem ismerik!
A sikerpropaganda mellet csak a Soros-migráns-Gyurcsány- Brüsszel.... szidás megy. És ezt naponta megismétli, az éppen Soros;) bemondó. Ezt simán leadhatnák felvételről ugyanúgy, mint a többi propit!
És ezek 100 milliárdokba kerülnek!
 
  • Tetszik
Reactions: endre
De tökmindegy, hogy min rezonanciázik...a tag azt írta, hogy zúg mint az állat! Még, ha újságíró is ...annyira hülye azért nem lehet, csak zúgott, ha így megírta. Miért? Ok, hogy nem egy Lexus...de elviselhetetlennek azért nem kellene lennie.
Életében gondolom nem ült 40tonnas acél hordóban, ahol a fém a fémmel hajt... nyilván b+ az acél viszi a hangot... ha eddig S Classe volt amit tesztelt akkor persze hogy hangos... hülyék ezek mint a ..szom csak a kattintás a lényeg meg hogy pörögjön a cikk..
 
Làncos gépben hallàsvèdelem nélkül egy bizonyos sebességnèl kurvàra tortúra utazni. Legyen szó 72-esről, bradreylőr, BMP-ről vagy leóról.
Tegyél fel markánsabb téli gumit a kocsidra,és kezd el próbálgatni.Találsz majd olyan sebességtartományt,hogy úgy zúg,mint a fene.Még polgári szgk-n is megvan ez a jelenség,csak azokat úgy tervezik,hogy átlagos használatban ne jöjjön elő.
 
Tegyél fel markánsabb téli gumit a kocsidra,és kezd el próbálgatni.Találsz majd olyan sebességtartományt,hogy úgy zúg,mint a fene.Még polgári szgk-n is megvan ez a jelenség,csak azokat úgy tervezik,hogy átlagos használatban ne jöjjön elő.
Sajátkörfrekvenciája minden gépnek van. Ahogy írod ezeket úgy tervezik, hogy ne az üzemi fordulatszám közelébe essen. Vagy gyorsan át kell pörgetni rajta a motort vagy olyan magas fordulatszám közelébe legyen melyet üzem közben nem érsz el, ez az alapelv. Persze csak ha nem akarod, hogy darabjaira essen a verda.
 
Sajátkörfrekvenciája minden gépnek van. Ahogy írod ezeket úgy tervezik, hogy ne az üzemi fordulatszám közelébe essen. Vagy gyorsan át kell pörgetni rajta a motort vagy olyan magas fordulatszám közelébe legyen melyet üzem közben nem érsz el, ez az alapelv. Persze csak ha nem akarod, hogy darabjaira essen a verda.
Nekem egy Kalosom van,annál 170-180nál jelendkezik egy olyan vibráció,hogy le akar repülni az útról.Szerintem a Kalos tulajdonosok 99,99%-ka soha nem megy vele ennyire.Guminak olyankor olyan dübörgő hangja van,hogy a fejed belefájdul.És persze ez gumitol is függ.
Láncos meg eleve hangos.Km-ekről hallatszik,normál menetben is.
 
GMG-nek van illetve lehet realítása Lynxen vagy más harcjárműveken, 60mm-es aknavetőnek meg kb. zéró esélyét látom. Legfeljebb a deszant visz magával egy "Kommandós 60-ast"...

m6c.jpg
Ilyen kommandós 60-as aknavetőt gyárt a Hirtenberger.
Szolnokiaknak, felderítőknek jól jönne….
 
A lynxről egyetlen olyan dolog volt (amit amúgy tényleg lehetett látni az egyik első "ősrégi" RM videóban róla), hogy úgy vereti hátul a port mint az atom, mivel a pumával ellentétben (ahol kétoldalt kifelé van a kivezetés) itt hátul a két lánchajtás végén/mögött van a kivezetés. Youtubeon meg mindenhol kurvanagy viták voltak róla (azt nem tudom hogy itt is volt-e) valaki mindig akadt minden online felületen aki beírta: "...Porol!" vagy "Nagyon porul!"...na és akkor BUMM! Lett ám kanyázás! :D Mentek az érvek es ellenérvek, hogy a poros talaj meg a homok miatt, és nézzük meg a sivatagi vihart ott is poroltak stb. Én ezt leszartam (egy magas beosztású jóbarátom mondta: "Na és?? Hadd poroljon...Sőt! Poroljon is!! ...Lássák is csak a románok már messziről, hogy JÖVÜNK!!:hadonaszos::hadonaszos:Fossák is csak össze magukat! Ez az igazi pszichológiai hadviselés!")
Az RM videón meg az látszik 2:37-től, hogy megy egy földúton a lynx mögötte meg egy MAN de már "drámaian" lemaradva, majd egyszerűen lefordul egy párhuzamos földútra. Ott, a MAN sofőrje, szerintem konkrétan szart se látott:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A lynxről egyetlen olyan dolog volt (amit amúgy tényleg lehetett látni az egyik első "ősrégi" RM videóban róla), hogy úgy vereti hátul a port mint az atom, mivel a pumával ellentétben (ahol kétoldalt kifelé van a kivezetés) itt hátul a két lánchajtás végén/mögött van a kivezetés. Youtubeon meg mindenhol kurvanagy viták voltak róla (azt nem tudom hogy itt is volt-e) valaki mindig akadt minden online felületen aki beírta: "...Porol!" vagy "Nagyon porul!"...na és akkor BUMM! Lett ám kanyázás! :D Mentek az érvek es ellenérvek, hogy a poros talaj meg a homok miatt, és nézzük meg a sivatagi vihart ott is poroltak stb. Én ezt leszartam (egy magas beosztású jóbarátom mondta: "Na és?? Hadd poroljon...Sőt! Poroljon is!! ...Lássák is csak a románok már messziről, hogy JÖVÜNK!!:hadonaszos::hadonaszos:Fossák is csak össze magukat! Ez az igazi pszichológiai hadviselés!")
Az RM videón meg az látszik 2:37-től, hogy megy egy földúton a lynx mögötte meg egy MAN de már "drámaian" lemaradva, majd egyszerűen lefordul egy párhuzamos földútra. Ott, a MAN sofőrje, szerintem konkrétan szart se látott:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Mit vezet oldalra a PUMA amit a Lynx nem?
 
Nekem egy Kalosom van,annál 170-180nál jelendkezik egy olyan vibráció,hogy le akar repülni az útról.Szerintem a Kalos tulajdonosok 99,99%-ka soha nem megy vele ennyire.Guminak olyankor olyan dübörgő hangja van,hogy a fejed belefájdul.És persze ez gumitol is függ.
Láncos meg eleve hangos.Km-ekről hallatszik,normál menetben is.
Igen ez az a jelenség amiről beszélek. Annyit tudsz tenni hogy nem mész vele 170-180-al mert nem igazán tesz neki jót. Nem bírják a gépek sokáig a sajátfrekvenciákon a nyúzást. Szal vagy megállsz 160-nál vagy gyorsan pörgeted tovább 200-ig :)
 
Mit vezet oldalra a PUMA amit a Lynx nem?
Hát a kipufogót, de ami még fontos hogy ezzel együtt a hajtás által felvert port is alacsonyan szétteríti a két oldalán ...a lynxen viszont a hajtás végén a rámpa két oldalán és a forró levegő a porral száll mint az állat szinte "kondenzt" húznak maguk után.