[HUN] KF41 Lynx / Hiúz

@kamm :
2.- A két hadsereg oszehasonlításával szerintem nem jutottun sokra. Azt eddig is ismertuk. Max eset a mindkét dandár Lyxel való felszerelésenek elmélete.

Nalunk semmikeppen sem az a vege, szerintem ez a gyar alapitasa utan mar egyertelmu, hogy sokkal szelesebb korben gondolkodnak lancosokban, mintsem csak egy dandarra ilyesmit alapitananak.

7.- Csak uti a mellét, a szavaibol véleminyem szerint ki lehet olvasni, hogy novemberben 45-fokos emelkedéssel fogják próbalni átnyomni a Lynxet - mert az ugyebár világos, hogy ilyen rovid ido alat nem lehet enyire belenyulni a toronyba és újra az egészet oszesimítani.

Novemberre nem, de feleven belul tudnak produkalni egy ujat, ha megegyeznek, hogy uj tesztkor lesz mondjuk marciustol, akkor mar a 60 fokos verzioval.
Nem akkora drama ennyit attervezni es megepiteni 1-2 peldanyt.
 
5. Nev szerint emliti a Rábát, sot kulon a teherautos kozos gyartast; a cikk korrektul linkeli is oket - szerintem ez eleg egyertelmu utalas...?
Egy kis Rába érdekesség, hatalmas átalakítások mennek a vezetői pozikban, van olyan iroda amiben eddig 8-an ültek, most 1 fő, a többinek kiadták az obsitját (állítólag)
 
Egy kis Rába érdekesség, hatalmas átalakítások mennek a vezetői pozikban, van olyan iroda amiben eddig 8-an ültek, most 1 fő, a többinek kiadták az obsitját (állítólag)

Remelem, a RM kisebbsegben beszall avagy legalabb vmi fejest odatesznek az entourage-zsal egyutt es gatyaba razzak a ceget...
 
Azt csinálnak amit akarnak csak a Lynx közelébe ne engedjenek senkit.
Egy kicsit borzolom a kedélyeket, ugyebár a Rába szállít külföldre még az usába is, a legnagyobb piaca az eu azon belül németország. Csak, hogy egy kicsit gondolkozóba essünk, az összes külföldi szállítmányt (futóművektől kezdve mindenféle forgácsolt, hegesztett cuccok) első osztályú minőségben szállít.
Amit mi összeraktunk hazai Hxx járműket meg probléma van, holott csak legózás volt (főleg a futómű ami kiválóan megfelel a VW-nek)
Szóval nem értem, eddig ugyebár az volt a panasz, hogy szar a futómű viszont ugyan ez a futómű a német gépekben nem szar.... Valami összeesküvés van a dologban, remélem a mi javunkra.
 
Egy kicsit borzolom a kedélyeket, ugyebár a Rába szállít külföldre még az usába is, a legnagyobb piaca az eu azon belül németország. Csak, hogy egy kicsit gondolkozóba essünk, az összes külföldi szállítmányt (futóművektől kezdve mindenféle forgácsolt, hegesztett cuccok) első osztályú minőségben szállít.
Amit mi összeraktunk hazai Hxx járműket meg probléma van, holott csak legózás volt (főleg a futómű ami kiválóan megfelel a VW-nek)
Szóval nem értem, eddig ugyebár az volt a panasz, hogy szar a futómű viszont ugyan ez a futómű a német gépekben nem szar.... Valami összeesküvés van a dologban, remélem a mi javunkra.

Persze,mert ezek a jóemberek rajöttek,hogy minden szart átvesz a HM így elkezdtek szart adni... Nem véletlen lett befejezve a közösködés egy ilyen inkorrekt bandával.
 
  • Tetszik
Reactions: Spartan.asfv
Biztos?Én úgy emlékszem,hogy az,a csehek pont a városi harc miatt ragaszkodnak 60 fokos csőemelkedési szöghöz.
Ragazkodhatni persze ragazkothatnak, de a hivatalos kovetelményekben nyiván nincsen, mivel a cikkben kifejezetten ez volt mondva: "Az egyik versenyző felvetette ezt a kérdést, mert járművének ilyen csőemelése van, és most mindenki ezen gondolkodik."
Azt csinálnak amit akarnak csak a Lynx közelébe ne engedjenek senkit.
Ja, ciki lenne, ha felborul a kanyarba. :cool:
 
Egy augusztusi lengyel cikk további talalgatásokat is felvillant a Pzh2000 kapcsán.

"A Lynxes vásárlásának fontos kiegészítője lesz a győri Rába autóipari üzemben végzett munka. A magyar gyalogsági harcjárművek végső összeszereléséért és szervizeléséért a gyár felelős, amely eddig kamionokat gyártott a magyar katonák számára. A györai üzem a PzH 2000 szervizközpontja is lehet, amelynek alkatrészei a Lynx KF4.1-ben és esetleg a Leopard 2A7HU-ban vannak ."

Ugyanakkor, tekintettel a románok iránti egyre csökkenő együttműködés iránti érdeklődésre, a magyarok a közép- és kelet-európai német konszern kulcsfontosságú partnerévé válhatnak. Következésképpen a magyar fegyveripar (a Rába vezetésével) lehetőséget kap arra, hogy együttműködjön az európai kontinensről érkező potenciális ügyfelek számára a szerződések végrehajtásában.

https://www.konflikty.pl/aktualnosci/wiadomosci/wegry-lynx/
 
A Magyar Nemzet is olvasta @kamm linkelt cikkét.
https://magyarnemzet.hu/belfold/gyorben-keszulhet-a-legmodernebb-pancelos-2-8625207/
Győrben készülhet a legmodernebb páncélos
NÉMET, MAGYAR ÉS CSEH VÁLLALATOK BEVONÁSÁVAL ALAKUL A KÖZÉP-EURÓPAI HADIIPARI EGYÜTTMŰKÖDÉS
OFF
Azért, abban a cikkben ott van még egy új repülőgép is...
"Egy Airbus A330–200F típusú áruszállító gépet vásárolt a Qatar Airways légitársaságtól a Külgazdasági és Külügyminisztérium állami feladatokra.
ON
 
Legyen úgy, ahogy a lengyel lap írja! Legyünk közép-európai központ!
Bár csak két zl Lynx-ről ír :( az csak összesen kb. 120 gép kiszolgáló gépekkel együtt. Mi lesz Debrecenben?
Más: ha az oláhok elkotródnak a RM környékéről, szerintetek lehet szó az RM Agilis gyártásáról is? Az lenne jobb nekünk vagy a Boxer?