Szerencsére mi nem politikai okokból lettünk az RM k*rvája.... Jah de
Nálunk aztán voltak szakmai szempontok... Jah nem sok... XD
A világon mindenhol politikai döntés születik. Ellátásbiztonság, ár, ipari vonzat, logisztikai kérdések stb....
Ezeken a magyar Lynx mindenhol elhasalt a picsába, ezt kellene megérteni.
Ez egy olyan járgány amely a minimum beugró szintet tudja, ellenben drága, és bizonytalan még a minősége, terméktámogatása stb...
Kis országok, épelméjű vezetéssel nem vesznek ilyen járművet, szerintem.
Még mindig összeszerelünk és nem gyártjuk....
Mert ha alumínium bugából itt öntenék a motort és a váltót, dolgoznának a kovácsműhelyek a dugattyúkon, fogaskerekeken, ha lenne egy páncéllemez gyárunk, amely natúr acélbugából ESR-el újra olvaszt és kever nekünk bóracélt, amiből kihengereljük az 500 HB-s lemezt a géphez, akkor majd elhiszem, hogy van gyártásunk. De ez nincs így. Összeszerelgetünk idegen tulajdonban lévő szellemi terméket, amihez külföldről jön minden. Egyelőre.
Gondolom ok nélkül....
Egyrészt nem voltak velük elégedettek, másrészt erős USA lobbi volt mögötte.
Igen. Rasszista okokból nem vesznek Lynxet....
Néha azért olvassátok vissza milyen okosakat írtok...
A Lynxet az Ascod is elverte nem csak a CV90-es. Gondolom rasszista okokból. LOL.