[HUN] Leopard 2

Ha űrszekérnek nevezzük és annak is használjuk attól még ez egy mrap.

A többi ok.
Ezekből adódóan nem lessz egy igazán jó terepjáró.
Magasság/súly/4 kerék.

Én maxxpro-t/ cougart/dingot láttam terepen/nem kiépített úton mozogni.
Számomra vánszorogni.

MATV már látványosan jobb volt.
A futóműve lép akkorát a jármű billenése nélkül beszarik az ember.
De a súly ott is súly.
Az MATV-vel van kb egy szinten.
 
Egyszerősítem a kérdést. Negyedik napja esik, Meddig jutna el a felpakolt Gidran a szilárd útról letérve?
Én még jobban leegyszerűsítem a kérdést. Mire is használják ezeket és hol?
"Az USA Védelmi Minisztériuma, a költséghatékonyság jegyében, kiszámolta a sebesült katonák ellátásának és rehabilitálásának árát, ami 500 000 dollárra jött ki. Ennek alapján egy öt fős személyzettel ellátott jármű 2 millió 500 000 dollárt véd meg, miközben a járművek ára 400 000 és 700 000 dollár körül mozog.

Az MRAP program során három fő kategóriát állítottak fel. Az egyes kategóriába, a 7 tonnás súlyú, 6 fő szállító kapacitással rendelkező könnyebb, városi környezetre tervezett járművek tartoznak.

A második MRAP kategóriába, a 19 tonnás súlyú, 10 fő szállító kapacitással rendelkező, főleg harci, szállító, mentő, tűzszerész és konvojkísérő feladatokra tervezett járművek tartoznak.

A harmadik MRAP kategóriába a 22,5 tonna súlyú, 12 fő szállítására alkalmas járművek tartoznak. Ezeket főleg aknamentesítő és konvojkísérő műveletekre lettek tervezve, Idetartozik a korábban említett Buffallo is."

Minek is kóricálnának eső utáni sárban a hortobágyon mondjuk?
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
Én még jobban leegyszerűsítem a kérdést. Mire is használják ezeket és hol?
"Az USA Védelmi Minisztériuma, a költséghatékonyság jegyében, kiszámolta a sebesült katonák ellátásának és rehabilitálásának árát, ami 500 000 dollárra jött ki. Ennek alapján egy öt fős személyzettel ellátott jármű 2 millió 500 000 dollárt véd meg, miközben a járművek ára 400 000 és 700 000 dollár körül mozog.

Az MRAP program során három fő kategóriát állítottak fel. Az egyes kategóriába, a 7 tonnás súlyú, 6 fő szállító kapacitással rendelkező könnyebb, városi környezetre tervezett járművek tartoznak.

A második MRAP kategóriába, a 19 tonnás súlyú, 10 fő szállító kapacitással rendelkező, főleg harci, szállító, mentő, tűzszerész és konvojkísérő feladatokra tervezett járművek tartoznak.

A harmadik MRAP kategóriába a 22,5 tonna súlyú, 12 fő szállítására alkalmas járművek tartoznak. Ezeket főleg aknamentesítő és konvojkísérő műveletekre lettek tervezve, Idetartozik a korábban említett Buffallo is."

Minek is kóricálnának eső utáni sárban a hortobágyon mondjuk?
Na nekem pont az 5-8 tonnás kategóriában van hiányérzetem itthon.
De majd meglátjuk az NMS mit hoz.
 
Üres tömeg toronnyal 16+ tonna,hasznos teher 4 tonna.Ez van leírva az adattablaba
Adsz erre egy linket, mert nekem a Patarán is a 16 tonnát jelölték meg, hogy max. tömeg, és a jelenlegi magyar konfig nagyjából ezt hozza? Azt mondta a törzsörmi, hogy a jelenlegi magyar konfig védettségét már csak 1-1-1 ráccsal lehetne növelni az ablakokon.
 
Lengyelek tök más tészta, mint mi - ők történelmi és földrajzi okokból félnek a Medvétől rendesen...
Mi történelmi és földrajzi okokból mindig ráb@sztunk, ha nem költöttünk a haderőre.
Most tudunk és akarunk.
Miért ne lehetne példa a lengyel?
Tudom nagyon jól. Nem is várok választ az ilyen hozzászólásaimra.
Ők is képesek sokat sejtető semmitmondó elszólásokkal borzolni az idegeinkkel.
"A kankalin éjszaka virágzik."
Így már egyértelmű, mi lesz a következő beszerzés.
:)
 
Egyszerősítem a kérdést. Negyedik napja esik, Meddig jutna el a felpakolt Gidran a szilárd útról letérve?
Most kéne ráereszteni a Gidránt az erdőkertesi homokra....
Kb. u.úgy süllyedne el mint anno a Komondor :D
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Adsz erre egy linket, mert nekem a Patarán is a 16 tonnát jelölték meg, hogy max. tömeg, és a jelenlegi magyar konfig nagyjából ezt hozza? Azt mondta a törzsörmi, hogy a jelenlegi magyar konfig védettségét már csak 1-1-1 ráccsal lehetne növelni az ablakokon.
Ujsagarus,Ht legutóbbi száma.
 
Most kéne ráereszteni a Gidránt az erdőkertesi homokra....
Kb. u.úgy süllyedne el mint anno a Komondor :D
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Egy éve vannak nyúzva szerinted nem volt sárban meg homokon?
 
Tudom, hogy valahol én is csak érintem a Leooard 2-őt, jelen szónoklatok szintjére dagadt vitámban @Vogon -nal, de azért a Leopard 2A7+ nem csak mellékesen kerül megemlítésre, így a Gidránosokat némi fennköltséggel szeretném megkérni, hogy a Gidrán topikban legyenek szívesek folytatni.
 
  • Tetszik
Reactions: Vogon and LMzek 2.0
De biztos...halljuk a részleteket.
Mikor, hol, mi volt az eredmény?

Csak kérlek azt nem mond hogy ezekre nem vonatkozik a fizika, és 15 tonnával 4 keréken elmennek minden felázott puha talajon...
Újdörögd, szomód, táborfalva, központi gyaktér.
Folyamatosan zajlik a kiképzés velük. Szerinted mindig verőfényes napos idő van?

Amúgy első 3 hetes tesztelés újdörögdön volt 2018-ban az első héten végig esett és dagonyázott bőven.