Laikusként nem tudom elképzelni, h olyan tömeggel fordulásnál ne "lépjen ki". Kotrógépeknél még kisebb tömegig használják.
A Sherman 33 tonna korul mozgott es nem volt ilyen problemaja.
Laikusként nem tudom elképzelni, h olyan tömeggel fordulásnál ne "lépjen ki". Kotrógépeknél még kisebb tömegig használják.
M1-en nèmelyiken van telefon hátul a gyalogsággal való komunikáció miatt.
Az hogy bírja ezt?
A tanulmány eredményei azt mutatták, hogy nem csak, hogy nem lép ki, de sokkal jobb tőle a gép gyorsulása, és az irányváltások is azonnaliakká válnak.Laikusként nem tudom elképzelni, h olyan tömeggel fordulásnál ne "lépjen ki". Kotrógépeknél még kisebb tömegig használják.
Általában ezt a telefont csak állóhelyzetben használják, amikor csak az APU jár.M1-en nèmelyiken van telefon hátul a gyalogsággal való komunikáció miatt.
Az hogy bírja ezt?
A gond az,hogy az Abramsnak eredetileg nincs APU-ja......Általában ezt a telefont csak állóhelyzetben használják, amikor csak az APU jár.
Senki nem fog 40-50-nel a tank után rohanni, hogy "Halló, halló tankparancsnok úr!"![]()
Most elsősorban a mi A7-esünkre gondoltam, amin lesz telefon meg APU-is...elvileg.A gond az,hogy az Abramsnak eredetileg nincs APU-ja......
igazság az,hogy egyik tanknál se érdemes a kipufogó utjába állni,mert meleg,budös,és még mérgező kipufogó gáz jön ki rajta.Gázturbinás járgányoknak nagyobb a kipufogójuk,ezeknél az oda nem kéne állni tartomány is nagyobb,ráadásul pont a segge közepén.Ez megvan a T80nál is.
Nem mondodSenki nem fog 40-50-nel a tank után rohanni, hogy "Halló, halló tankparancsnok úr!"![]()
Szóval a kèrdèsem arra irányult, hogy maga a telefon hogy bírja ki ezt a hőterhelèst amit kap. Ha ez ekkora problèma.Általában ezt a telefont csak állóhelyzetben használják, amikor csak az APU jár.
Szívesen máskor is!Nem mondod
Basszus pedig azt hittem.
Köszi szèpen.![]()
A telefon egy védődobozban van a "kiömlőtől" (exhausttól) távol...Szóval a kèrdèsem arra irányult, hogy maga a telefon hogy bírja ki ezt a hőterhelèst amit kap. Ha ez ekkora problèma.
Hiszen az mindíg ott van, mindíg kapja.
Nem az ember.
Amúgy pl egy városi harcnál amikor a gyalogság kèr tűztámogatást, ès jelöli ki a hk-nak mit lőjjön, nem hiszem hogy áll a motor.
Na.Szívesen máskor is!
A telefon egy védődobozban van a "kiömlőtől" (exhausttól) távol...
![]()
![]()
Rá van írva mi a forró felület (hot surface)
Némelyik M1 hőterelőt is kapott - mint ez az ausztrál Abrams alább
![]()
csodákra képes Google!Na.
A hővèdő dobozról nem tudtam.
Köszi.
Ha lenne rá időm.csodákra képes Google!![]()
"Nomen est omen"A nyertes ajánlattevő neve: Frankó Rubber Technology Korlátolt Felelősségű Társaság
Szia uram, a Frankó rubbertől jöttünk, hol a vas, főnök?"Nomen est omen"
Lehet. Mondom, nem értek hozzá. Csak fura, h 5-6 tonnás bobinál is kínlódás, ha kövek közt forgolódik (feszítgetni, megszorul, stb.), meg el is szakad. Nyilván rengeteg előnye van ha jóra megcsinálják.A tanulmány eredményei azt mutatták, hogy nem csak, hogy nem lép ki, de sokkal jobb tőle a gép gyorsulása, és az irányváltások is azonnaliakká válnak.
Ezek az eredmények, de én korábban ennél egy sokkal részletesebb leírást is olvastam. Azt most nem találom.
Nem véletlen, hogy MINDEN gyártó, amelyiknek a kérdéses tömegtartományba tartozik a járműve, azonnal azzal fel is szereli vele.
De most gumi betétes lánctalp vagy teljes gumihevederes talp lesz?A Sherman 33 tonna korul mozgott es nem volt ilyen problemaja.
Betétes... Ha jól olvastam vissza.De most gumi betétes lánctalp vagy teljes gumihevederes talp lesz?
De most gumi betétes lánctalp vagy teljes gumihevederes talp lesz?
Fő a biztonság gyerekek, ezért kell a gumi!Tudomasom szerint a Sherman lanctalpa gumi volt acel betetekkel.
Nem azt irom ezzel, hogy a gumi biztos tuti jo, csak azt hogy par kifogas nem allja meg a helyet vele kapcsolatban, hiszen elo pelda volt ra, hogy akar mukodhet is.
A vitában eddig ez volt a legjobb posztFő a biztonság gyerekek, ezért kell a gumi!
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..