[HUN] Leopard 2

Laikusként nem tudom elképzelni, h olyan tömeggel fordulásnál ne "lépjen ki". Kotrógépeknél még kisebb tömegig használják.
A tanulmány eredményei azt mutatták, hogy nem csak, hogy nem lép ki, de sokkal jobb tőle a gép gyorsulása, és az irányváltások is azonnaliakká válnak.
Ezek az eredmények, de én korábban ennél egy sokkal részletesebb leírást is olvastam. Azt most nem találom.
Nem véletlen, hogy MINDEN gyártó, amelyiknek a kérdéses tömegtartományba tartozik a járműve, azonnal azzal fel is szereli vele.
 
Általában ezt a telefont csak állóhelyzetben használják, amikor csak az APU jár.
Senki nem fog 40-50-nel a tank után rohanni, hogy "Halló, halló tankparancsnok úr!" :D
A gond az,hogy az Abramsnak eredetileg nincs APU-ja......
igazság az,hogy egyik tanknál se érdemes a kipufogó utjába állni,mert meleg,budös,és még mérgező kipufogó gáz jön ki rajta.Gázturbinás járgányoknak nagyobb a kipufogójuk,ezeknél az oda nem kéne állni tartomány is nagyobb,ráadásul pont a segge közepén.Ez megvan a T80nál is.
 
A gond az,hogy az Abramsnak eredetileg nincs APU-ja......
igazság az,hogy egyik tanknál se érdemes a kipufogó utjába állni,mert meleg,budös,és még mérgező kipufogó gáz jön ki rajta.Gázturbinás járgányoknak nagyobb a kipufogójuk,ezeknél az oda nem kéne állni tartomány is nagyobb,ráadásul pont a segge közepén.Ez megvan a T80nál is.
Most elsősorban a mi A7-esünkre gondoltam, amin lesz telefon meg APU-is...elvileg.
 
  • Hűha
Reactions: Venom85
Senki nem fog 40-50-nel a tank után rohanni, hogy "Halló, halló tankparancsnok úr!" :D
Nem mondod :eek:

Basszus pedig azt hittem.:rolleyes:

Köszi szèpen.:oops:
Általában ezt a telefont csak állóhelyzetben használják, amikor csak az APU jár.
Szóval a kèrdèsem arra irányult, hogy maga a telefon hogy bírja ki ezt a hőterhelèst amit kap. Ha ez ekkora problèma.
Hiszen az mindíg ott van, mindíg kapja.

Nem az ember.:rolleyes:

Amúgy pl egy városi harcnál amikor a gyalogság kèr tűztámogatást, ès jelöli ki a hk-nak mit lőjjön, nem hiszem hogy áll a motor.
 
Nem mondod :eek:

Basszus pedig azt hittem.:rolleyes:

Köszi szèpen.:oops:
Szívesen máskor is! ;)


Szóval a kèrdèsem arra irányult, hogy maga a telefon hogy bírja ki ezt a hőterhelèst amit kap. Ha ez ekkora problèma.
Hiszen az mindíg ott van, mindíg kapja.

Nem az ember.:rolleyes:

Amúgy pl egy városi harcnál amikor a gyalogság kèr tűztámogatást, ès jelöli ki a hk-nak mit lőjjön, nem hiszem hogy áll a motor.
A telefon egy védődobozban van a "kiömlőtől" (exhausttól) távol...

abrams-telefon.webp

k47fm6i0sum71.jpg

Rá van írva mi a forró felület (hot surface)

Némelyik M1 hőterelőt is kapott - mint ez az ausztrál Abrams alább

m1a1-abrams-mbt-walkaround-207058-m1a1-aim-sa-avalon-2011-22.jpg
 
Szívesen máskor is! ;)



A telefon egy védődobozban van a "kiömlőtől" (exhausttól) távol...

abrams-telefon.webp

k47fm6i0sum71.jpg

Rá van írva mi a forró felület (hot surface)

Némelyik M1 hőterelőt is kapott - mint ez az ausztrál Abrams alább

m1a1-abrams-mbt-walkaround-207058-m1a1-aim-sa-avalon-2011-22.jpg
Na.

A hővèdő dobozról nem tudtam.

Köszi.
 
A tanulmány eredményei azt mutatták, hogy nem csak, hogy nem lép ki, de sokkal jobb tőle a gép gyorsulása, és az irányváltások is azonnaliakká válnak.
Ezek az eredmények, de én korábban ennél egy sokkal részletesebb leírást is olvastam. Azt most nem találom.
Nem véletlen, hogy MINDEN gyártó, amelyiknek a kérdéses tömegtartományba tartozik a járműve, azonnal azzal fel is szereli vele.
Lehet. Mondom, nem értek hozzá. Csak fura, h 5-6 tonnás bobinál is kínlódás, ha kövek közt forgolódik (feszítgetni, megszorul, stb.), meg el is szakad. Nyilván rengeteg előnye van ha jóra megcsinálják.