A Lynx választás, egy lutri, amely bejön vagy nem. A gyár, ha csak annyi gépre készül és nem nyernek csehországban vagy európában tendert, akkor bukás, mert max nagyjavításra lesz szükséges. (Lásd brassói Airbus helikoptergyár, arra készült, hogy Közép-Kelet eu-ban léőv rendelések és a 3. világnak ott gyártsák Őket. Most már szinte csak nagyjavítás folyik, erősen veszteséggel. Nagy különbség, hogy volt más Airbus gyár is erre a típusra eu-ban.
Ha nyernek a tenderen eu-ban akármelyik országban Lynx beszerzést, akkor ez EGYETLEN ilyen gyár lesz a mienk, mert a gyártónak csak protoi vannak, amit összeraktak, de nincs kompletten erre felszerelt gyárra. Persze kialakíthat de minek, ha itt van..
Az, hogy a gyermekbetegségek kijönnek-e.. Igen, mint minden más típuson, de így is fényévekre van a BTR-től. Ami inkább problémás az uszóképesség hiánya. Mindenhova nem lehet hadihidat telepíten és háborúban, konfiktusokban a "híd től messze van".. Egyébként azon gondolkodtam a Brave Warrior amerkai erőinél tett látogatásomkor csütörtökön, hogy ott az m2/M3 Bradley amely még 1-2 évtizede nehéz IFV volt a BMP-hez képest (akár a Warrior) most meg akár Lynx akár Puma majd egy MBT súlya. Amikor láttam ezeket a monstrumok protoit pld. Koblenzben, arra gondoltam, hogy ezek olyanok belülről, és akkorák mint az Alienben a csapatszállítók, milyen hülyeség ilye méretű csapaszállítokat fejleszteni. és tessék mára ezek vannak.