A holland pilótaképzés kezdetei a Blackshape Prime BS100 típussal kezdődik ami egy kompozit gép, és nem is a légierő repüli, hanem kontraktor cég.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Jajjj...A holland pilótaképzés kezdetei a Blackshape Prime BS100 típussal kezdődik ami egy kompozit gép, és nem is a légierő repüli, hanem kontraktor cég.
Bármilyen gép lehet alapkiképző gép amit arra a célra használnak..A Pilatus nem az alapkiképző gép.
A civil repülőklubokat újraéleszti állam. Oda 40 Pipistrel SW 121et fognak gyártania Genevation Aircraft Kft. Jakabszálláson most épülő új üzemében.Egy kérdés.. Ha már most tudunk magyar repülőgéppel alapkiképzés oktatni, akkor mi a fenéért nem adjuk el a Zlineket majd és rendelünk saját gépeket. Lásd pld a hollandok is kis kompozit gépekkel képzik alapfokon a pilótáikat. (hányszor hallottam már, hogy az új haderőfejlesztési gondolkodás, hogy nem kell minden eszközt elavulásáig használni, hanem amikor van piacképes kereslet és van modernebb, vagy saját gyártású lehetőség, akkor el kell adni másodlagos piacon.)
Másik kérdés, hogy milyen program az, ahol nem látják a magyar repülőipar fejlődését előre 3 évvel, és rendelnek meg, a 4 Zlin mellé még 1x annyit, amikor átállhatnánk Magnusra? (nem volt szükséges beszerezni a második csomagot, csak opció volt). Hozzáteszem a katonai vezetést szorította az idő, mert nem volt elég kiképző gép, de nem azért mert olyan kurva sok új pilótajelölt jelentkezett volna, hanem mert a Ancsáról leszorult hajózók, olyan tisztek akik a JAK után már nem repültek, így ismét repülhettek és repülési pótlékot is kapthattak. (a Zlinnek való repülés szvsz nem segítette sem a többmotoros pilótákat formában tartani, a volt hajózók akik meg a Jak óta nem repültek olyan zömmel főtisztek, akik már repüléssel nem szolgálhatják amúgy sem hazánkat (se szállító, se szuperszonikus pilóták nem lesznek már soha).
Harmadik meg tudtommal a repülőklubok egy része tervezetten kapna Magnusokat szintén pilóta oktatásra és kiképzésre a haderő részére is. Ennek azonos típusnak kéne lenni a katonai alapkiképző repülőgéppel is szerintem, mert van aki repülklubban, mások pedig a haderőnél kezdik a repülőgép-vezető pályafutást.
Igy van. Gyakorlatilag bármely olcsó elsősorban kompozit repülőgéppel lehet az alapkiképzéshez a merevszárnyú pilótaválogatást végezni, majd az alapkiképzést már a hadsereg (légierő) keretében kell végrehajtani. Utána meg jöhet egy olyan állam repülőiskolája, amelynek van légtere is alacsony és szuperszónikus repülésre - ami nekünk nincs. Az sem hátrány, hogyha Gripenre kapja már a képzést a pilóta, tehát előnyben lenne a svéd, valamint a brit birodalmi repülőiskola, mert ott vannak Gripenek. A cseh modell szerintem nem követendő, akkor lenne jó, ha cseh-magyar-svéd közös kiképzés lenne. Viszont a svédek a PC-21-es (az Sk60 kivonása hamaosan várható), a csehek az L-39NG majd L-159 után engedik a hajtózóikat Gripenre. Nekünk a Zlin van, és felesleges még két század esetében is sugárhajtású gyakorló. A többmotors merevszárnyú gépekhez nincs szükség szintén sugárhajtású gyakorló repülőgépekre, őket akár a Wizzair és az Airubsszal együtt lehetne képezni. Forgószárnyasra egészen más tematika kell.A civil repülőklubokat újraéleszti állam. Oda 40 Pipistrel SW 121et fognak gyártania Genevation Aircraft Kft. Jakabszálláson most épülő új üzemében.
Nem alapképzés leszGyakorlatilag bármely olcsó elsősorban kompozit repülőgéppel lehet az alapkiképzéshez a merevszárnyú pilótaválogatást végezni,
Leírhatjuk, hogy akkor a Pipistrel lesz a pályárairányító repülőgép a kiválasztott és a feltételeket teljesítő repülőklubok számára kedvezményesen/ingyen stb. átadva. Aztán akik ténylegesen jelentkeznek innen azok repülnek Zlinnel. A pályára irányítást, meg annak függvényében értélelik majd, hogy az adott klub hány jeletentkezők "termelt" ki a fiatalok közül.Nem alapképzés lesz
Ehhez a klubboknak semmiféle ATO ja nincs
Pályára irányító orientációs repülések lesznek.
Utána a fiatal u.úgy 0 órás szűz pilótának fog számítani mint elótte
Komoly hagyománya van ezeknek a katonai pályára irányító repülős és ejtöernyős táboroknak..Leírhatjuk, hogy akkor a Pipistrel lesz a pályárairányító repülőgép a kiválasztott és a feltételeket teljesítő repülőklubok számára kedvezményesen/ingyen stb. átadva. Aztán akik ténylegesen jelentkeznek innen azok repülnek Zlinnel. A pályára irányítást, meg annak függvényében értélelik majd, hogy az adott klub hány jeletentkezők "termelt" ki a fiatalok közül.
A Zlin utáni írásom viszot gondolom megfelelő..
Hogy lehet ekkora hibákat elkövetni?
Ez minek...Hosszú folyamat zárult le a hét elején, mikor leányvállalatunk, az Aviation Engineering átvehette az Il-103 megállapodás teljes dokumentációját.
Leányvállalatunk ezzel megkapta az Orosz Egyesített Repülőgépipari Konzorciumtól (UAC) az Il-103 típusú repülőgép gyártási és nemzetközi értékesítési jogát.
Gratulálunk az Aviation Engineering Zrt.-nek és sok sikert kívánunk a megállapodással kezdődő új fejezethez a vállalat tevékenységében!
Hosszú folyamat zárult le a hét elején, mikor leányvállalatunk, az Aviation Engineering átvehette az Il-103 megállapodás teljes dokumentációját.
Leányvállalatunk ezzel megkapta az Orosz Egyesített Repülőgépipari Konzorciumtól (UAC) az Il-103 típusú repülőgép gyártási és nemzetközi értékesítési jogát.
Gratulálunk az Aviation Engineering Zrt.-nek és sok sikert kívánunk a megállapodással kezdődő új fejezethez a vállalat tevékenységében!
Egyiptomban már korábban is folytak a Magnus Aircraft számára gyümölcsöző tárgyalások,
Azt hiszem Nigériával állnak a legjobban a tárgyalások. De sztem nincs végleges szerződésmSikerült már bármit is eladni?
Milyen feladatok állnak jelenleg Önök előtt?
Bár a beruházási hitel átsegített minket egy nehéz időszakon, mégis szeretnénk behozni azt a fejlődési lemaradást, amit a járvány okozott. Szeretnénk elérni azt a létszámot, amivel terveztük ezt az üzemet. A jelenlegi és további modellek, így például egy négyüléses modell fejlesztése, illetve a kompozitüzem kapcsán más iparágakban való megjelenés is a célunk.