A VSz-ben, illetve KGST-ben eldöntötték, hogy bizonyos üzemek kvótát kapnak a közös javításból.
Nekünk a 21UM-eket a 80-as évektől kezdve Drezdába kellett kivinni, de pl a MiG-23-asokat a bulgáriai Plovdivbe.
A lengyelek jobban jártak, mert ők a 23-asaikat Drezdába vihették.
Mi a Szu-22-eseket a Belarusz SzSzK-beli Baranovicsibe, de ebből csak egy gép jött össze, a 08-as, 1990-ben.
Érdekesség, hogy ugyanez év elején ugyanide kerül a plovdivi nagyjavításból törzshátsórész átégés miatt kimaradó 11-es MiG-23MF is.
Drezda kb a 80-as évek végéig tartott, aztán a 90-es évektől a PG - DR Rt vette át a MiG-21UM-eket is.
Így aztán volt egy olyan rövid ideig tartó "tarka" időszak a hazai MiG-21UM-ek történetében, amikor egyszerre volt már PG-s UM, drezdai UM és még szovjet front légierős UM (az 1986-os legutolsónak beszerzett kontingens) festésünk is. Igaz, ez utóbbiak már igencsak megkopva.
A PESTVIDÉKI GÉPGYÁRBAN JAVÍTOTT REPÜLŐTECHNIKA (1954–1992)