- Gondolom nem árt hozzá néhány műszakit is kivinni, mert ez még azért nem pilóta üzemeltetésű repülő. Esetleg vannak fogyó anyagok, ami kellhet hozzá, szerszámkészlet ilyesmi. -
A fairfordi szereplésről annyit, hogy amikor a cseh és svéd gép ott van, és dinamikust repül, akkor nem kell magyar műszaki, sőt cserealkatrész sem valószíneg, mert a gripenes közösség 90%-ban kompatibilis, tehát az Ők a m gépeinket is fel tudják készíteni..
A másik, hogy amikor például itt gyakoroltak rafale-ok magyaországon (Aeronavale), akkor jött 2 gép, 2 pilóta és csókolom... Nem kellett nekik műszaki.. és három napig vagy 6 bevetést repültek. De egy VW kisbusszal is ki lehet küldeni müszakit+ szerszámkészletet, volt már ilyen a közelmúltban is több alkalommal.. Nem kell hajtóművet szállítani.. (nagyobb szupportra ott van a másik nemzet két gripen közösségből. Inkább a bürokratikus út ami hosszú, amig a HM-en belül ide-oda tologálják, és megy a svédeknek.. (mesélték ismerősök, hogy Kecson is oda kell menni bizonyos személyhez, ha kell valami aki a svédek felé jelzi, mert akkor gyorsan megvan, ha a hivatalos uton, akkor meg a Nagy Magyar Bürokrácia utján elveszik.. Mekkora a HM-ben és az ÖHP-n a 14 vadászgépen élősködő tisztek száma??? Nekik is kell valami munka ... :-(.. ürlap kitöltés, pecsételés, alárírás, engedélyezés, excelben felvezetés fityfene..