Lehet Kappuvári születésű.Ha a dandártábornok - bázisparancsnok - atyaúristen már lezúzott egy gépet, legalább megtanulhatná annak a nevét. 1:30-nál nem Grippppen b*szdmeg!
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Lehet Kappuvári születésű.Ha a dandártábornok - bázisparancsnok - atyaúristen már lezúzott egy gépet, legalább megtanulhatná annak a nevét. 1:30-nál nem Grippppen b*szdmeg!
Felőlem 10 p betűvel is ejtheti a nevét a gépnek. Ki nem szarja le!!!Ha a dandártábornok - bázisparancsnok - atyaúristen már lezúzott egy gépet, legalább megtanulhatná annak a nevét. 1:30-nál nem Grippppen b*szdmeg!
Jogos, de azert mar nem 2006-ot irunk, nekem ugy tunik, hogy ma mar nem problema az alacsony repora, a rutin hianya. Legalabbis szo szerint naponta van rola hir, hogy repulnek a Gripenek.Remélem többet nem repül. Stresszhelyzetben még xarabbul repült volna, kérdés még hány ilyen időzített bomba pilótánk van. Ha jól emlékszem azzal mentegette magát hogy azt hitte Mig-29 -ben ül, ezért tolta rossz irányba a gázkart. Nagyon nagy blama egy géptörés volt, egy sima leszállást se volt képes végrehajtani, légierős atyaúristen főmuftiként. Természetesen bevédték a tábornok társai és a politikus haverok, így egy jót röhögtek rajt és ment a történet a fiókba. Szerintem ez az eset bizonyítja legjobban miért őrültség Gripen helyett Albán reptetni a griffhez soha, vagy ritkán hozzáférő vadászpilótákat, más reflexek, beidegződések alakulnak ki amik a "rendes" gépeken problémákat okozhatnak rutin repülés is, pláne egy harchelyzetben.
Csak éppen, ha a bázispk. nem repül és rutintalan...Jogos, de azert mar nem 2006-ot irunk, nekem ugy tunik, hogy ma mar nem problema az alacsony repora, a rutin hianya. Legalabbis szo szerint naponta van rola hir, hogy repulnek a Gripenek.
Sokszor átnézve a honvedelem.hu által közzétett összes fotót és videót...
Az alábbi 6 Gripen vett részt a svéd éleslövészeten:
44 -
40 - M
37 - B M
35 - B
34
31 - B
Melléírtam, hogy melyik géppel mit indítottak (B:bomba; M: Maverick) a képek és a videók alapján. Ennél valószínűleg több indítás volt, nincs minden közzétéve.
Hogy pl. mit nem láttunk még.... Zord utólag betett egy képet az egyik blogbejegyzésébe az alábbi szöveggel:
"Az Ancsánkkal kiszállított A-G fegyverzet. Négy Mav (a két közelebbi AGM-65G2), és legalább hat Mk82 bombatest szállítókeretben. Forrás: FB via Aeromagazin"
Ha jól emlékszem azzal mentegette magát hogy azt hitte Mig-29 -ben ül, ezért tolta rossz irányba a gázkart.
Hát ha tényleg ilyet mondott, akkor valószínűleg jól kiröhöghették még a beosztott pilótái is (lehet hogy csak a háta mögött, mert hát mégiscsak egy TÁBORNOK ÚR)!! Hogy a jó kórságba lehetne összetéveszteni a képernyős-digitális Gripen műszerfalát a teljesen analóg, körskálás műszerekkel felszerelt MiG-29 műszerfallal?!!Remélem többet nem repül. Stresszhelyzetben még xarabbul repült volna, kérdés még hány ilyen időzített bomba pilótánk van. Ha jól emlékszem azzal mentegette magát hogy azt hitte Mig-29 -ben ül, ezért tolta rossz irányba a gázkart.
Hát ha tényleg ilyet mondott, akkor valószínűleg jól kiröhöghették még a beosztott pilótái is (lehet hogy csak a háta mögött, mert hát mégiscsak egy TÁBORNOK ÚR)!! Hogy a jó kórságba lehetne összetéveszteni a képernyős-digitális Gripen műszerfalát a teljesen analóg, körskálás műszerekkel felszerelt MiG-29 műszerfallal?!!
Vagy a Griff képernyőjére valami maszek megoldással a 29-es műszerfalát vetítette ki magának?!!
Szóval ez még mesének is gyenge lenne, nemhogy magyarázatnak ...
Ha jól emlékszem azzal mentegette magát hogy azt hitte Mig-29 -ben ül, ezért tolta rossz irányba a gázkart..
Ha a dandártábornok - bázisparancsnok - atyaúristen már lezúzott egy gépet, legalább megtanulhatná annak a nevét. 1:30-nál nem Grippppen b*szdmeg!
Szerinted ez most első vagy hátsó kabin, merthogy a tábornok úr az az első kabinban ült (szerintem meg ez hátsó). Ráadásul milyen gép kabinja, mivel vegyes angol-orosz nyelvű feliratozás van benne??!!!Na jó. Nem volt könnyű. Ime a "helmet-cam" az ominózus leszállás előttről:
Szerintem simán összekeverhette, na...
Ráadásul milyen gép kabinja, mivel vegyes angol-orosz nyelvű feliratozás van benne??!!!
Most viccelősködünk vagy komoly(talan)kodunk?!! Láttam a jobb alsó "jelzést", de nem tudtam csak komolytalanságnak venni, így inkább nem foglalkoztam vele. Ugrik meg nem láthatta ezt leszállás előtt, mert ő állítólag nem hátul, hanem az első kabinban ült, ott meg teljesen más a "látvány".Most komolyan? Ez a Gripen hátsó ülésében készült,...mindent megmozgattam, hogy legyen valami bizonyiték,...úgyfest ezt látta Ugrik leszállás előtt.
Gondolom a jobb oldali lenti "jelzés" elkerülte a figyelmedet
Most viccelősködünk vagy komoly(talan)kodunk?!! Láttam a jobb alsó "jelzést", de nem tudtam csak komolytalanságnak venni, így inkább nem foglalkoztam vele. Ugrik meg nem láthatta ezt leszállás előtt, mert ő állítólag nem hátul, hanem az első kabinban ült, ott meg teljesen más a "látvány".
Az utbbi években folyamatosan emelkedett a repült órák száma, tavaly elérték a bűvös 2000 órát, és reméljük, hogy ez lesz idén, és a jövőben is.
Az utbbi években folyamatosan emelkedett a repült órák száma, tavaly elérték a bűvös 2000 órát, és reméljük, hogy ez lesz idén, és a jövőben is.
Akkor már csak a másik két Maverick hiányzik, és még egy ilyen adag bomba: