Szerintem a lényeg látszik a képeken amit linkeltél. A Targo-nál az éjszakai módban az extrán/külön felszerelt éjjellátó csak a szem előtti terülen működik, míg a Striker II-nél az éjszakai és a nappali üzemben is ugyanaz a 40 fokos látótér marad, teljes funkcionalitással. Tehát éjszaka sem egy csövön nézel ki... ami szerintem sok előnyt jelenthet... így kívülállóként mondom.Mennyiben előnye, ha sokkal drágább és végül ugyanazt nyújtja? (Nem tudom, csak feltetelezem.)
Nem, szerintem inkább a zsidók - okosan - sporoltak és a szokasos felcsatolható módra oldották meg - ha megnezed, szerintem latszik is rajta:
Amit linkeltél az nem a Striker II egyébként, hanem a JMCS...
A Striker II-ről itt találsz videót:
LINK
STRIKER II:
Integrated night vision – All the capability, all the time
Striker II features a high-performance, digital night vision camera in the helmet, creating a truly 24/7 capable HMD with no need for heavy, obtrusive night vision goggles. The night view is captured by our integrated camera, processed and projected onto the inside of the visor — showing the pilot a digital image in real time. With this seamless day-to-night capability, there is no trade-off between situational awareness provided by the visor-projected display and the utility of the night vision goggles.