[HUN] Saab JAS-39EBS-HU Gripen

a caslavira is azt mondták először, hogy semmi baj, javítható, csak túlfutott nincsen, itten semmi látnivaló, aztán mi lett abból is....
 
Ezek után ha nem állítják le a repülésüket,akkor a fejekben tényleg mély üresség lakozik ! Százalékos arányban az elmúlt hónapokra lebontva elég rossz veszteségi arány ! Hende meg törheti az agyát mit fog nyilatkozni és hogyan a tájékoztatón !
 
@Blaze
<i>"Azzal van a probléma hogy a minimumlétszám alatt foglalkoztatnak, mert egyszerűen nincs több ember, meg gondolom pénz se. Folyamatos túlóra után meg nyilván nagyobb arányban hibázik egy műszaki, és ez ilyenkor nyilvánvalóan alapvetően nem az ő hibája."</i>

No igen, de ilyen méretű múlasztás előfordulhat? Úgy értem, hogy az oktatás/felkészítés minden pontja a svédek előírása és levezénylése mellett történt.
Ez -ilyen szinten és ilyen ország esetén- gondolom eléggé precízen le van írva minden, tehát nincs az, hogy "hopp, még 1-2 óra alatt le tudjuk zavani a gépek másik felét", sőt szerintem még arra is van előírás, hogy egy karbantartó naponta mennyi munkaórával terhelhető...
 
Előírás mindenre van, csak azt éppen nem szokták betartani. Azt meg ne gondold hogy minden fehéren korrekt papírmunkával megy. :D
 
"Orosz Zoltán altábornagy, a vezérkari főnök helyettese elmondta, hogy a 30-as oldalszámú gép 9 óra 5 peckor kiképzési feladatra szállt fel. Az orrfutóművet nem tudta behúzni a felszállás után, hiába próbálta.
Vészhelyzetet jelentett, és elkezdte kifogyasztani az üzemanyagot, hogy csökkentse a veszélyt.
A pilóta döntött a hasraszállás mellett, mondta az altábornagy."
 
@Blaze
<i>"Azzal van a probléma hogy a minimumlétszám alatt foglalkoztatnak, mert egyszerűen nincs több ember, meg gondolom pénz se. Folyamatos túlóra után meg nyilván nagyobb arányban hibázik egy műszaki, és ez ilyenkor nyilvánvalóan alapvetően nem az ő hibája."</i> sőt szerintem még arra is van előírás, hogy egy karbantartó naponta mennyi munkaórával terhelhető...

Nem tudom, te milyen munkahelyen dolgozol, de azért jó ha tudod: minden előírás annyit ér amennyit betarTATNAK belőle, és amihez biztosítják is a megfelelő körülményeket. A hadseregben meg egyébként is a "Parancs, értettem" (végrehajtom) a legfontosabb előírás.
 
Előírás mindenre van, csak azt éppen nem szokták betartani. Azt meg ne gondold hogy minden fehéren korrekt papírmunkával megy. :D

Persze, csak ez akkor eléggé kapitális hiba... Ennél jóval szerencsésebb lenne a költségvetéstől függően pihentetni pl. a gépek felét.
 
Persze, csak ez akkor eléggé kapitális hiba... Ennél jóval szerencsésebb lenne a költségvetéstől függően pihentetni pl. a gépek felét.

Ez van. Egyébként maximálisan egyetértek azzal, amit emel írt.
 
@Emel
Okés, csak itt ugye nem ****** gurigáznak. Normális esetben ennél limcsibb körülmények között is eléggé meg****** az embert, ha nem előírás szerint jár el a munkahelyén (legalábbis normális esetben, pl. céges környezetben).
Szóval szvsz ez a "Bélukám, ugye megnézed még azt a másik kettőt is gyorsan" előfordulhat persze, csak ahhoz eléggé agyhalottnak kell lenni ezen a szinten.
 
Nem lehet, hogy végre meg kellene adni a 200%-os teljes béremelés, ahol a 200%-os emelés nem csak az alapilletményre, hanem az összes pótlékra és egyéb járandóságra is vonatkozik? Csak azért kérdezem, mert a jelenlegi pénzzel 8 általánosnál vagy vájár szakmunkásnál képzettebb embert nem tudnak megtartani, toborozni meg pláne nem és így nem csoda, hogy a HM Hadkiegészítés csak negyvenes kubikusok felvételével tud büszkélkedni, azokkal viszont nem lehet Gripent üzemeltetni.
 
http://www.hirado.hu/2015/06/10/ez-okozta-az-ujabb-gripen-balesetet-friss-kepek/
Micsoda tájékoztató !
" nem merült fel ,hiszen ez a műszaki meghibásodás nem olyan jellegű ami ezt indokolná " --> Na fussunk neki még1x! Most kissé átgondoltabban ,ha kérhetném !
 
20150610kenyszerleszallast-hajtott-vegre-egy-gripen.jpg
 
<blockquote rel="tindalos"><blockquote rel="kaktusz">Még egy madárka kaput! A pilóta katapultált a gép hasra szállt nem nyílt a futómű.. :(

Ha hasra szállt akkor talán javítható!
</blockquote>

Nem nyílt ki -teljesen- a kerék... Úgyhogy nem hiszem, hogy meg lehet menteni.</blockquote>

De! Éppen hogy ezért lehet megmenteni!
 
@Emel
Okés, csak itt ugye nem ****** gurigáznak. Normális esetben ennél limcsibb körülmények között is eléggé meg****** az embert, ha nem előírás szerint jár el a munkahelyén (legalábbis normális esetben, pl. céges környezetben).
Szóval szvsz ez a "Bélukám, ugye megnézed még azt a másik kettőt is gyorsan" előfordulhat persze, csak ahhoz eléggé agyhalottnak kell lenni ezen a szinten.

A seregben ez nem úgy hangzik hogy "Bélukám....", hanem úgy, hogy "Törzsőrmester, a mai szolgálat addig tart, amíg ezzel el nem készülnek! Megértették?!" A válasz pedig a 13,17-es hsz. végén található.