Vajon átlépi a katonai szervezetet működtető politika és kemény pénzeket csoportosít át, vagy bedől az egész, nagyon rövid időn belül.


Te nem tudod miről beszélsz. Már túl vagyunk rajta, a hadsereget elhagyták a szakemberek és már nem hívhatóak vissza, mert nincs kit. Hiszen vagy a civil szektorban keres nagyságrendileg jobban, avagy olyan öreg és fizikailag elzüllött, hogy nem alkalmas. Ha most például vennénk egy osztály önjáró löveget, akkor vagy öt évig nem is tudnánk használni, mert egy külföldi katonai akadémiára be kellene iskolázni tüzértiszteket és legénységi és altiszti állományt is külföldi közreműködéssel kellene képezni hozzá egy-két évig akár itthon, akár egy NATO szövetségesünknél! Olyan szinten vagyunk, mint egy afrikai ország, a hadsereg elvesztette a képességét arra, hogy a kalasnyikovnál bonyolultabb technikát kezeljen, mert ami volt azt kivonták és nem pótolták, az emberanyag pedig elment vagy kiöregedett.
Nincs hova pénzt átcsoportosítani, mert nincs kikre építeni egy fejlesztést, mi több, az sem biztos, hogy a Gripeneket üzemeltetni fogjuk tudni, hiszen honnan szerzünk rá szerelőket! Akik elmentek nem pótolhatóak már és hosszú évekbe telik új szerelőket képezni, márha van alkalmas jelentkező akit meg is tudunk fizetni!
<B>Gumicsizmás niggerek vagyunk a dzsungelban, ez a realitás.</B>

Újabb magyar Gripen-esemény - személyi döntések kellenek
http://legiero.blog.hu/2015/06/10/ujabb_magyar_gripen-esemeny
<i>themess.net/forum/military-discussion/30129-second-hungarian-gripen-crash-in-a-month
The salary of an air force repairmen is ~3-400 USD/month while the salary in a car factory is 600-1000 USD/month in the same city, so the Hungarian Air Force have only half dozen repairman now after they resigned in the past years. The maintenance of the planes is catastrophic.</i>
<blockquote rel="Python">Újabb magyar Gripen-esemény - személyi döntések kellenek
http://legiero.blog.hu/2015/06/10/ujabb_magyar_gripen-esemeny
Netes gyöngyszem:
Á<i>llítólag a Magyar Hírszerzésnél felmerült, hogy Izrael szabotálja a magyar Gripen-eket. Így ezen keresztül a NATO-t is. A informátor szerint az eset összefüggésben lehet 911 repülőgépeivel, szintén kiemelt fontosságú lehet, hogy a 39-es szám a Gripen kapcsán. Hátha olvassa az oldalt az izraeli hírszerzés
</i>
Átküldtem egy izraeli srácnak.
Jót röhögött.
Visszaírt, hogy úgy látszik a Gripen sokkal jobb gép, mint gondolták, hiszen a magyar honvédség állapotát ismerve, statisztikailag már jóval többnak le kellett volan esnie....
Semmi más nem jutott eszembe, mint az hogy visszafele olvasva 93, mint a Flight 93...
. Nem tudom, ki lehetett az az "okos" ötletadó, de szerintem túlságosan ráér, adni kellene neki valami húzósabb melót.A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..