Ha kölcsöngép az lehet ingyenes és visszterhes is, ami az új legyártásáig terjedhet, és nyilván az EBS-HU miatt nem is lenne jó a svéd alomból származó. A valós konstrukciót azonban nem árulta el senki, egyik ezt kommunikálja, a másik azt. Vagyis egyelőre zagyválnak, összevissza beszélnek.
A vizsgálat még nem zárult le, gondolom annak is a függvénye mi lesz a kétüléses ügyében. A hasraszállt griffre azt mondta a HM, hogy javítható, na de láttunk mi már ennél cifrábbat is, hisszük ha látjuk...
<blockquote rel="Panzerfaust">Ha kölcsöngép az lehet ingyenes és visszterhes is, ami az új legyártásáig terjedhet, és nyilván az EBS-HU miatt nem is lenne jó a svéd alomból származó. A valós konstrukciót azonban nem árulta el senki, egyik ezt kommunikálja, a másik azt. Vagyis egyelőre zagyválnak, összevissza beszélnek.
A vizsgálat még nem zárult le, gondolom annak is a függvénye mi lesz a kétüléses ügyében. A hasraszállt griffre azt mondta a HM, hogy javítható, na de láttunk mi már ennél cifrábbat is, hisszük ha látjuk...
egy valódi "egyfeladatos" vadászpilótának minimum 100-120 órát kell repülnie ahhoz, hogy háborúban egyáltalán használható legyen BÁRMIRE.
Múltkor is nyilvánvaló volt hogy az egész összegben más is benne kell h legyen...pl. Ugyanennyiért csavarhúzó meg egyéb szerszám, csavar isLGBU 800 millióért! Múltkor még 3x ennyiről volt szó de most ott tartok hogy ennek is nagyon örülök!
DDÉn azt nem értem ,hogy ha a Baltic Air Policing feltételek vannak mint például légi utántöltés és x repült óra.Akkor a románok ,hogy vehettek részt 2007 ben a MIG-21 ?
	Szevasztok! 800 millió forintból hány LGBU jön ki? És JDAM lesz? Esetleg SDB kettös irányitó rendszerrel? Mert utobbi esteben már monhatnánk hogy van valamink!
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..