Jó esetben. Rossz esetben le kell tolni a gatyát és elmesélni, hogy korrigálják a hibát.Én is a HM cáfolatát várom...
Azt hogy lexarják most kihagyom, ennyire nem lehetnek komolytalanok a Z2026 kampány mellett.
Jó esetben. Rossz esetben le kell tolni a gatyát és elmesélni, hogy korrigálják a hibát.Én is a HM cáfolatát várom...
Melyikbe? Amelyik már évekkel ezelőtt megszűnt?Menjenek már ki a Baumaxba, és vegyenek néhány nagy teljesítményű fűtőberendezést.




Érdekes olvasni a Simicskás Nemzetet.


Talán a MiGek nem voltak annyira érzékenyek a hidegre. Mondjuk akkor is hülyeség volt a fűtést kihagyni belőlük. Tíz fokban a katona tízszer jobban dolgozik, mint -10 fokban.Érdekes olvasni a Simicskás Nemzetet.
Ami érdekes a cikkből, ha célzatos politikai szlogeneket mellőzzük. Fikázza, hogy a kecskeméti tárolás xar és a pápait hozza fel példának.
"Egyébként a pápai volt az egyetlen magyar repülőtér, ahol már a hidegháborúban is épültek magyar tervezésű, a szovjetekkel ellentétben nem moduláris rendszerű fedezékek."
Most meg az a baj, hogy Pápán a fűtés nélküli vasbeton repülőgép-fedezékekben álnnak.
Nyuszika van rajtad sapka?
Összességében biztos jogos a fika, csak fura a mostani problémák mellett olvasni.
Egyébként ezt figyelembe vették most a kecskeméti reptérfejlesztésnél?
"Persze nemcsak az a baj ezekkel az építményekkel, hogy egy néhány száz méterre történő robbanás légnyomásától és repeszeitől sem képesek megvédeni a bennük tárolt Gripeneket, hanem az is, hogy egyetlen ajtajuk van és egyetlen bekötésük a gurulóutakhoz. Jobb helyeken az ilyen hangárokat, fedezékeket úgynevezett átgurulós megoldással építik, azaz a gépek innen indulnak és ide térhetnek vissza önerőből gurulva. Kecskeméten ráadásul az építmények előtt és mögött is húzódik gurulóút, tehát a feltételek adva voltak a megvalósításhoz, a logikus lépés mégis elmaradt."
Remélem a Z2026 arról is fog szolni, hogy amink van azt megfelelően tároljuk és használjuk. Nem csak csili-vili új cuccok 5 évre.
Ebben igazad van, de azért Svédországban sem ritkaság télen a -20, -30 Celsius.Talán a MiGek nem voltak annyira érzékenyek a hidegre. Mondjuk akkor is hülyeség volt a fűtést kihagyni belőlük. Tíz fokban a katona tízszer jobban dolgozik, mint -10 fokban.
Ebben igazad van, de azért Svédországban sem ritkaság télen a -20, -30 Celsius.
Talán a MiGek nem voltak annyira érzékenyek a hidegre. Mondjuk akkor is hülyeség volt a fűtést kihagyni belőlük.
10 ezer méter felett meg -50 foknál is hidegebb van.
Érdekes olvasni a Simicskás Nemzetet.
Ami érdekes a cikkből, ha célzatos politikai szlogeneket mellőzzük. Fikázza, hogy a kecskeméti tárolás xar és a pápait hozza fel példának.
"Egyébként a pápai volt az egyetlen magyar repülőtér, ahol már a hidegháborúban is épültek magyar tervezésű, a szovjetekkel ellentétben nem moduláris rendszerű fedezékek."
Most meg az a baj, hogy Pápán a fűtés nélküli vasbeton repülőgép-fedezékekben álnnak.
Nyuszika van rajtad sapka?
Összességében biztos jogos a fika, csak fura a mostani problémák mellett olvasni.
Egyébként ezt figyelembe vették most a kecskeméti reptérfejlesztésnél?
"Persze nemcsak az a baj ezekkel az építményekkel, hogy egy néhány száz méterre történő robbanás légnyomásától és repeszeitől sem képesek megvédeni a bennük tárolt Gripeneket, hanem az is, hogy egyetlen ajtajuk van és egyetlen bekötésük a gurulóutakhoz. Jobb helyeken az ilyen hangárokat, fedezékeket úgynevezett átgurulós megoldással építik, azaz a gépek innen indulnak és ide térhetnek vissza önerőből gurulva. Kecskeméten ráadásul az építmények előtt és mögött is húzódik gurulóút, tehát a feltételek adva voltak a megvalósításhoz, a logikus lépés mégis elmaradt."
Remélem a Z2026 arról is fog szolni, hogy amink van azt megfelelően tároljuk és használjuk. Nem csak csili-vili új cuccok 5 évre.
Nem tudom, Pápán mi a helyzet, de Kunmadarason először egy század katonát kéne kirendelni, hogy kitakarítsanak egy hét alatt egy hangárt. Sok teherautónyi lom szemét és törmelék van benne.
Az első éles itthon
"A LégierőBlogger mindigis igyekezett nyomon követni a hazai A-G képesség fejlődését. A tavalyi első vidseli, majd az idén tavaszi első hazai gyakorló dobások után ma sor került az első körös-hegyi éles dobásra is."
![]()
![]()
![]()
Van az a mondás, hogy "A pénz nagy úr!"Mennyit is késtek ezzel, 4 évet? A V4 EU BG-hez a bevállalt levegő-föld képességet 2016 január 1-ére kellett volna tudni felmutatni, amihez kellett volna az itthoni gyakorlás... persze állítólag bevethető fegyverzet sem volt 2017 októberéig. Azóta, hogy valamiért fontos lett, valahogy minden megoldódott. Voltak Svédországban éleslövészeten, itthon dobtak már gyakorlóbombákat és most éleset is...

Meg arra van pénz amire politikai akarat.Van az a mondás, hogy "A pénz nagy úr!"![]()

Van az a mondás, hogy "A pénz nagy úr!"![]()
Vagy realizálódott, de nem szóltak senkinek.Nem a pénzen múlt. Miután valamelyik politikus - nem tudva hogy nincs meg a képesség hozzá - bevállalta a V4 EU BG CAS-t, 2014 áprilisában megszületett a szándék, hogy 2016 január 1-re csak meg kellene teremteni a Gripenek precíziós csapásmérő képességét, amire 2,8 milliárd forintot különítettek el. Megrendelték a bombákat, állítólag 2015 őszére meg is érkeztek. Hogy utána 2017 októberéig, illetve 2018 tavaszáig mi történt, azt nem tudni pontosan. Vannak mindenféle összeesküvéselméletek, hogy kik nem akarták hogy bevethető bombafegyverzete legyen a Honvédségnek, de valószínűleg leginkább a HM belső dolgain múlt, hogy nem realizálódott időben a képesség.
Vagy realizálódott, de nem szóltak senkinek.

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..