A probléma az, hogy szó szerint kihaltak a szakik és ezekre a technikákra képzés sem igen van itthon már a honvédségnél sem.Alapvetően a Currus is rendszeresen szóba kerül, mint a mehcanikai oldalt rendberakni képes egység. Azért azzal az állásponttal élni, hogy mostanra milyen béna lett a Currus, csak nevettek, etc, elég szomorú lehet. Ha ennyire beletördő az ország, hogy hát már csak motort tudnak, azt is szarul, akkor milyen lesz a leók üzemeltetése? Ismételném magam, a HM Currus, azt fogja csinálni, amit mondanak neki és amire biztosítják a keretet neki. Ez a jjaajjj nem fog menni nekik má', ez írtotta ki a vasainkat, mert mindenki beleszart.
Amúgy eddig is kifizették a javításokat a currusnak amit "megcsináltak" csillagászati árakon. Csak az összes hm cég régi tábornokbácsik által lett létrehozva és emiatt nem létezett számonkérés feléjük. Most, hogy átkerültek a nemzeti vagyonkezelőhöz, már nem érinthetetlenek és nem vesznek át tőlük mindent pofára. Az Arzenál és az Armcom eddig is viszonylag normálisan dolgoztak, az Ei a karbantartást és az őrzés védelmet megcsinálta úgy ahogy baromira túlárazva... de a Currus volt a legalja mindennek, 40 db nyugdíjözeli alkesz szaki, kék munkásköpenyben (mint a rába teherautó részlege) ... Odáig jutott ez az egész, hogy jelenleg, amellett hogy az állomány kiköp ha meghallja a currus szót, hogy legszívesebben fogná magát minden katonánk saját pénzen venne egy kanna gázolajat, kiöntené a Currus telepén majd ahogy ég, az egész állomány összekapaszkodva énekelné a Kumbayát...