En igen, sot, most is (igaz, ma mar minden k8 es hasonlo microservices alapokra megy), es igaza van.
Az F-35 pont abban az "idolyukban" szuletett, amikor mar ment a szamitasi kapacitas, de meg nem ment a teljes modellezes gepen, nem volt minden egyszerusitve, nem voltak keszen layerek, apik, platformok, mindent maguk csinaltak meg csilliardokert es qrva bonyolultan, igy aztan persze egy infinite bugfest lett.
Amit a Saab csinalt a Gripen E kapcsan, messze-messze mindenki elott, azert arra felfigyelt mindenki, meg a Boeing is, azert is hivtak meg a Red Hawk bidbe, mert a Saab-fele tervezesi metodikaval eveket sporoltak meg a fejlesztes soran - es meg is nyertek a palyazatot, a 350 gep $10B szerzodest jelent. Penz lesz dogivel a svedeknel, erosen bizom benne, hogy a Tempestbol a sved verzio igen jol sikerul...