Ott van az interjuban, basszus. Az a vegtelenul ostoba Csernocsova meg ki is mondja, hogy fingjuk nincs, mit fognak targyalni, ok cvsak kitalaltak, hogy nekik most mar F-35 kell. Erre irja nem egy cikk, hogy mivel meg arakat sem tudnak, lathatoan fogalmuk nincs, mennyibe fog fajni, hogy 2-3 annyi kiszolgalo infra, 2x szemelyzet stb kell majd hozza es igy tovabb.
De eppen ez az, ami hulyeseg, es igen, regebben keringett itt ez az okossag a forumon.
Egyreszt lof@szt nem csokkent
nektek; ha barhol csokkent, az
ideat, a US Armed Forces szamara, de valojaban ott is emelkedik a vegszamla,
mert nem a belepo hw ara a mervado, ezt is kabe 5x leirtuk az elmult 10 oldalon.
Keptelen vagyok megerteni, miert csinalsz ugy, mintha ezt nem tudnad...?
Konkretan peldakent hoztad fel.
Az megis mi mas lenne? Idoskori kihagyas? Ha jol emlekszem, vagy egy tizessel legalabb fiatalabb vagy nalam...
Ennek megint
konkretan az ellenkezoje igaz -
konkretan azt irtak a blogok (legalabb ket helyen emlekszem ra), hogy az amerikaiak
alatta maradtak kicsivel a tobbi ajanlatnak, de a svednek biztosan.
De ezt magyarazom napok ota, hogy
sehova nem "valtunk" 2040 elott, ertsetek mar meg.
Nem lesz semmilyen sixth gen gep elerheto 2035-2040 kozott, leghamarabb majd valamikor 2040 utana kezdenek szallingozni, amire masik 3-4 ev minimum a rendszerbe allitas stb (feltetelezve, hogy nem lesz "utemezve" a szallitas, azaz lesz ra budget.)
Ez a "valtunk" kifejezes semmi mas, mint kodosites, mert maskulonben ertelmetlen a C/D elmelet.
Az F-35-nek nem sok minden dolgozik, de az ido biztosan nem, mert a sixth-gen gepek 2040 utan gazdagon lelepik mindenben. Pontosan ezert is mondjak Marothek, hogy Magyarorszag szamara ertelmetlen lenne, mert egy
kozbulso lepcso - es tenyleg az, hiszen mar a Gripen E is
egy teljesen uj, egy komplett generacioval fejlettebb sw platformon ill koncepcio menten jott ki; aki valaha barmilyen fejlesztesben reszt vett az elmult 5-10 evben az pontosan tudja, mekkora ugras tortent sw dev teren a CD/CI megjelenesevel.
Az F-35-nek van tobb elonye is, de ettol meg az
1990-es evek designja, gyakorlatilag az F-22 akartak tomegesen elerhetove tenni - viszont a Lockheed verszemet kapott es mindenkit gatlastalanul lehuzott, mikozben egy katasztrofa lett az egesz maintenance, az egesz mgmt stb. Nem veletlenul csokkentette meg a USAF (!) is a tervezett mennyiseget (lasd 'nem jarunk Ferrarival dolgozni' es hasonlo beszolasok a USAF combat chieftol.)