Pakisztáni J-10-es és JF-17-es kötelékáthúzások:
Nem találtam meg újra sajnos, de pont ma láttam twitteren egy képet, amin egy J-10A (vagy C), még a régi beömlővel, viszont már WS-10-essel repült. Hogy csak teszt volt, vagy elkezdték a régebbi gépeket újrahajtóművezni, azt nem tudom.Érdekesek a kínai bemutatócsapat gépei.
A kétüléseseknek még a régi változtatható keresztmetszetű, míg az együléseseknek már az új, DSI beömlője van, de mind még az orosz AL-31FN hajtóművel van szerelve, nem kínai WS-10-essel, viszont mindegyiknek van olyan gerince, amit eddig csak a legutóbbi tesztgépeken láthattunk:
Nem kínai jelentés, ugyan is aki ezt lehozta az hozzá tette azt is hogy SZA akarja megvásárolni a tornado gépek helyéreWith Composites, RAM, EW suite & Powerful GaN AESA Radar - The J-10C is literally like "A ghost in the sky"
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..