Élettartamban, javításközi időben, megbízhatóságban van egy minimum szint, amit egy hajtóműnek el kell érnie ahhoz, hogy be lehessen építeni egy szolgálatban álló repülőgépbe. A WS-10 ezeket a számokat (bármik is legyenek a PLAAF-nál) el kell hogy érje, mivel elkezdték tömegével beépíteni az új gyártású gépeikbe. Ez az érem egyik oldala. A másik, hogy nagyon nem mindegy, hogy ezek milyen értékek. Az kb 100 %, hogy közelében nincsenek a hasonló paraméterű amerikai hajtóműveknek, lehet, hogy az orosz és európai társaik szintjét sem érik el. Erről konkrétan semmit sem tudni. Állandóan szarrá vannak szapulva az oroszok, de még náluk is tudni alap értékeket, hogy mennyit bírnak a hajtóműveik, részben hivatalos adatokból, részben kiszivárgó infókból. A kínai hajtóművekről konkrétan semmit, de semmit nem tudunk, max a bejelentett tolóerőt, meg azt, hogy elérték azt a szintet, hogy beépítsék a gépeikbe (lehet, hogy kerül amibe kerül szinten). Az érem harmadik oldalaként ott van az a pár éves kínai nyilatkozat, hogy szerintük is 2-3 évtizeddel vannak lemaradva hajtóműtechnológia terén a vezető hatalmaktól.