Azt nem tudom elképzelni, hogy annyira más úton járnának, hogy a jó ötleteket/fifikáns megoldásokat NE lehetne lekoppintani, és akár a következő generációs, vagy a mostani ver 2.0 -ás hajtóműveknél profitálni belőle. Szerintem látnak ők most csodát azzal a Szu-35 el, elég sok dolog lesz amiből inspirációt meríthetnek... Nyilván jól tették hogy megvették, ahogy írtam már, ezzel szerintem ŐK jártak jól, ezzel a 24-db os vétellel, s nem az Oroszok.Viszont a gép licenc jogai pakisztánt illetik. Kína nem adhatja el csak úgy mégegyszer, amit a pakik már egyszer kifizettek.
Nem mondtam, hogy a kínai "jobb" lenne mint az orosz. Itt arról van szó, hogy beleöltél egy kolosszális összeget a saját hajtóműfejlesztésedbe, ami már kezd eredményeket felmutatni. Azt is tudjuk, hogy a saját hajtóműfejlesztésed egy az orosztól eltérő utat választott.
Most akkor mi legyen? Tovább pénzeled a saját fejlesztéseidet remélve, hogy egy nap eljérik a világ szinvonalát, vagy inkább kukázod és visszatért az oroszhoz és megint kidobsz egy tonna pénzt, hogy azt próbálod lemásolni?
A dolog nem áll össze.
Még ha kisebb, savanyúbb és sárgább mint az orosz, de a tied.