A j-31 egyelőre rejtély .Talán hordozókra rakhatják őket Type001A type 002 -re csak jobban ezek mehetnek fel a j-20 túl nagy .
Pár órája olvastam valahol hogy a type 003 lesz az a hordozó ahol már üzemelhetnek a j-20 gépek is
Hát ez a te véleményed, de szerintem Kínának is érdeke ez a gép
Azt azért te sem gondolhatod komolyan hogy 2030-ig a j-15 lesz hajófedélzeti gép?
Szerinted a paklik oylan jól állnak hogy milliárd dollárokat nyomnak a fejlesztésbe?
Még india is csak 300 milliót tudott adni az oroszoknak az 5 gen programba
Am nyíltan megmondták a kínaiak hogy a j-20 nem eladó és innentől fogva a j-31 nekik is az érdekük.
Még annyit hozzá fűznék hogy a j31-el a kínaiak beütik az utolsó szöget a pakfa export koporsójába.
Mert 2030 előtt senki nem fog kapni orosz 5 gen gépet
Roni! Egy csomó dologban egyet értünk, csupán azt próbáltam meg jelezni, hogy csak Kínai állami pénzből ez nagyon lassan fog menni. (a Kínai repülőgépgyártók államiak, tehát ha nincs központi rendelés az kulcs kérdés a fejlesztés körül) A JF 17-est csak azért tettem ide, mert az a fejlesztés tényleg gyorsan megvalósult, de Pakisztáni + pénzekkel. A technikai részletek azért nem mellékesek, mert látható hogy a J 20-nál is nagyon lassan haladnak a hajtóművekkel például, s így a J 31-es biztos hogy csak állami fejlesztés esetén nem fog prioritást kapni.