Két egyszerű kérdés:
- te regisztráltál?
ha igen,
- te kaptál visszaigazolást?
Elárulom, én regisztráltam. Még az elején. És kaptam visszaigazolást. Megőriztem. Ha akarod elküldöm neked, hogy lássad.
Vagyis a regisztrációs oldal működésének része a visszaigazolás. (vagy legalább is akkor az volt, hetente meg nem ellenőrzöm)
Neked is illik tudni, ha páran nem kapnak visszaigazolást annak jó néhány oka lehet, még akkor is ha küldtek neki.
Tudod hányan kaptak visszaigazolást és hányan nem?
Nem akarod újraértelmezni a fenti idézetet? Vagdalkozás helyett.
Én regisztráltam, és nem kaptam email visszaigazolást. Ez hetekkel ezelőtt történt, semmi email időközben.
Tegnap előtt lekérdeztem a státuszom, és utána azonnal kaptam egy levelet, hogy milyen faszán halad az oltás.
Vagdalkozás? Pár gyakornok kókányolhatta ezt össze, az az érzésem, mert eléggé gyenge az egész. Értem én, hogy szorít az idő, de nem lett volna nehezebb vagy több munka rendesen megcsinálni.
Amúgy általában a regisztráció megerősítő email szokott a módja lenni a regisztrációnak, amiből a felhasználó is megtudja, hogy sikeres volt a regisztráció, és a szolgáltató is bizonyos lehet abban, hogy az email cím működőképes.
Ha a tranzakcionális levelekre mondjuk egy SES-t, mailchimpet, sendgridet, vagy hasonlót használnak, ami külön támogatja a tömeges email kampányokat, kijelzi hova nem sikerült a kézbesítés, nem csak fire&forget bedobják egy kéznél levő SMTP szerverbe, az sokat tud segíteni...