Epic.. .pont ez a két cég tökéletes példa arra hogy az Embraernek van miért aggódnia...

Az Antonov 2015 óta nem adott el egyetlen gépet sem (gyakorlatilag csődben vannak), a Kawasaki meg még szarabbul áll C-2 exportjával mint az Embraer a KC-390 vel - nekik még 1 db.t sem sikerült eladni...

(mellesleg ha sikerül az rossz hír az Embraernek mert kvázi u.azért a piacért versenyeznek...

)
Tele van a repülőgép temető jobbnál jobb konstrukciókkal amik "sikerre voltak ítélve", csakhát a végén, pardon, a kutya sem vette meg őket.
A magam részéről komoly hasonlóságot vélek felfedezni az egyik hobim, a borászat, és a repülőgép gyártás között.
A borászatban is a jó bor gyártása a munka egyszerűbbik része, viszont a bort eladni...na ahhoz kell nagyon érteni.
A magam részéről drukkolok az Embraer sales csapatának és hogy a remény megmatadjon, kérlek nyugtass meg hogy te nem közéjük tartozol...