Sztem a kettő nem kell, hogy kizárja egymást. Egyébként MÉG van zsé.De számít mert elbasznak minden forintot a légierőre az állománynsk viszont még mindig nincs egységes személyi felszerelése...
Sztem a kettő nem kell, hogy kizárja egymást. Egyébként MÉG van zsé.De számít mert elbasznak minden forintot a légierőre az állománynsk viszont még mindig nincs egységes személyi felszerelése...
Ezt most olvastam, hogy az USA-ban hogy orvosolták részben. Biztos sokaknak ismert csak nekem újdonság. Ha bevandorlo vagy és jelentkezel a seregbe, x évet aláírsz még az amúgy nehezen megszerezhető állampolgárságot is megkapod. Sőt a családod is. A németek is ezen a vonalon indultak el. Nem azt mondom, hogy követendő példa, csak ez a letszamhiany nem csak helyi probléma. Persze a legjobb megoldás a Jolly Joker, több pénzt kell adni.Nem számít,úgyis lassan leszerel mindenki...
Gatyám mégsincsSztem a kettő nem kell, hogy kizárja egymást. Egyébként MÉG van zsé.
Nem utálom, egyáltalán, csak az alapokat felejtették el az urak úgy 30 éven át folyamatosan. Mert vesznek egy raklap gépet, személyi állomány meg nem lesz hozzá, mert az állomány gondjai valahogy nemigen szoktak szóba kerülni a fejlesztések közepette.Az észrevétel jogos, sőt,...de ezért a légierőt ne kellje már utálni![]()
Több ezres pilótahiány van az amerikai haderő különböző haderőnemeinél. Talpast tudsz összekaparni a mexikóiakból (mondjuk abból is éppúgy hiányuk van) de mást nehezebb azért.Ezt most olvastam, hogy az USA-ban hogy orvosolták részben. Biztos sokaknak ismert csak nekem újdonság. Ha bevandorlo vagy és jelentkezel a seregbe, x évet aláírsz még az amúgy nehezen megszerezhető állampolgárságot is megkapod. Sőt a családod is. A németek is ezen a vonalon indultak el. Nem azt mondom, hogy követendő példa, csak ez a letszamhiany nem csak helyi probléma. Persze a legjobb megoldás a Jolly Joker, több pénzt kell adni.
Zsé van, nem gatya!Gatyám mégsincs![]()
És kijövök 32 darab legénységi törölközővelbemész a KRB-be, oszt zsa...
![]()
Remélem Herky. Pláne ha a brazilokkal tárgyaló sok idióta belátja, hogy hasonló árért 1 kiforrott és már sokszor bizonyított típust vehetünk...!!!Mire lehet itt számítani, repülőgépet szerintem nem veszünk a LM-tól, Raytheon-tól szerintem légvédelem.
Mi jöhet a LM-től?
Azt azért ne feledjük hogy pár napja mondtak vissza valami kézigránát-beszerzést. Kézigránát. Egy filléres tétel ami ugyanúgy alapvető mint a gyakorló vagy sisak, mellény. Ezek ha nincsenek normális mennyiségben és minőségben, akkor tökmindegy milyen repülővel hurcibáljuk a talpasokat.Egyébként MÉG van zsé.
Volt ilyen terv. Egyenlőre még mindig a KC a befutó, ha tetszik - ha nem.Remélem Herky.
A Hercules egy kiváló és sokoldalú gép. A KC-ből is az lesz.Pláne ha a brazilokkal tárgyaló sok idióta belátja, hogy hasonló árért 1 kiforrott és már sokszor bizonyított típust vehetünk
Árban van lényeges különbség a kettő között? Vagy csak a vele járó politikai és gazdasági szempontok az érdekesek.?Volt ilyen terv. Egyenlőre még mindig a KC a befutó, ha tetszik - ha nem.
A Hercules egy kiváló és sokoldalú gép. A KC-ből is az lesz.
Gyömbér brazil forrásokban kutatgat, ahogy én is sokszor. Ő leirta a következtetéseit a talált brazil infók alapján, majd ezt átvette nálunk pár médium, ami visszajutott egy szálon Braziliába is...ennyi. Ettől az általa linkelt eredeti brazil hirek még mindig mérvadók.
Ezt honnan szeded? Talán a bunkó Benkő megálmodta? És mikorra lesz az? - Mert 1 jobb nevű gyártó A400-asából még évek múltán is több kell, hogy legalább 1 működjön...!!! - Mi a garancia, hogy ez a túlontúl új brazil csoda nem fog üzemképtelenül ácsorogni...?!?A Hercules egy kiváló és sokoldalú gép. A KC-ből is az lesz.
Mer zorbán azért.Néha elvesztem a fonalat; ha régi haditechnikát üzemeltetünk: fujj pénzszórás, meg minek, stb. De amikor a C-130 herkulesről van szó (ami az 50-es évek technikája), akkor az überkirály. Mitől? Mert lassú (600 km/h talán, szemben a kc-390 800-850 km/h val), iszonyatosan hangos (jól emlékszem az öböl háború idején éjszakánként a mély morajló hangjára) szemben a magas kétáramúsági mutatójú brazil géppel. Herki 20 tonnát cipel, szemben a másik 26-29 tonnájával. Mellesleg a hajtóműelrendezés kényelmesen magas mindkét gépen. Persze a herci AC változata marha vagány a nyomjelzős vulcannal, de könyörgöm... Persze kiforratlan, lehet, hogy rossz is a brazil gép (bár az önvédelmi rendszere is tetszik), de ilyen alapon csak levedlett gépet vegyünk, lehetőleg jó drágán is.
Kit érdekel a 26 tonna, mert mi a közel 20-at is alig tudnánk kihasználni. Sőt a 600km/h is bőven elég, mert szállítógépet veszünk, nem elfogóvadászt! A C-130J pedig az ezredforduló technikája, ráadásul már bizonyított, tehát a legrosszabb esetben 2-ből 1 biztosan üzemképes lesz...!!!Néha elvesztem a fonalat; ha régi haditechnikát üzemeltetünk: fujj pénzszórás, meg minek, stb. De amikor a C-130 herkulesről van szó (ami az 50-es évek technikája), akkor az überkirály. Mitől? Mert lassú (600 km/h talán, szemben a kc-390 800-850 km/h val), iszonyatosan hangos (jól emlékszem az öböl háború idején éjszakánként a mély morajló hangjára) szemben a magas kétáramúsági mutatójú brazil géppel. Herki 20 tonnát cipel, szemben a másik 26-29 tonnájával. Mellesleg a hajtóműelrendezés kényelmesen magas mindkét gépen. Persze a herci AC változata marha vagány a nyomjelzős vulcannal, de könyörgöm... Persze kiforratlan, lehet, hogy rossz is a brazil gép (bár az önvédelmi rendszere is tetszik), de ilyen alapon csak levedlett gépet vegyünk, lehetőleg jó drágán is.
Nem, nem ő mondta. Tudom és kész.Ezt honnan szeded? Talán a bunkó Benkő megálmodta? És mikorra lesz az? -
Ha már úgy belejöttel a szemelyeskedesbe...Ezt honnan szeded? Talán a bunkó Benkő megálmodta? És mikorra lesz az? - Mert 1 jobb nevű gyártó A400-asából még évek múltán is több kell, hogy legalább 1 működjön...!!! - Mi a garancia, hogy ez a túlontúl új brazil csoda nem fog üzemképtelenül ácsorogni...?!?![]()
1. Nem személyeskedtem, hanem 1 levitézlett közszereplőt bíráltam.Ha már úgy belejöttel a szemelyeskedesbe...
A KC390 finoman szólva mas korulmenyekkel készült...
- A hajtómű a világ egyik legelterjedtebb hajtóműve es nem egy szuperszonikus vadászgép core részéből "kokanyolt" kisszerias cucc, amivel ZÉRÓ tapasztalata volt a fejlesztőnek. Hát, olyanra is sikerült...
- Az Airbud soha semmilyen katonai teherszállító nem epitett.
- Ezt us erovel basztak rajuk. Olyan is lett...
Picig gondolkozhatnal fetrentes es jelzők használata elott.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..