KC-390 / C-390 Millenium (Embraer, Brazília)

Nem számít,úgyis lassan leszerel mindenki...
Ezt most olvastam, hogy az USA-ban hogy orvosolták részben. Biztos sokaknak ismert csak nekem újdonság. Ha bevandorlo vagy és jelentkezel a seregbe, x évet aláírsz még az amúgy nehezen megszerezhető állampolgárságot is megkapod. Sőt a családod is. A németek is ezen a vonalon indultak el. Nem azt mondom, hogy követendő példa, csak ez a letszamhiany nem csak helyi probléma. Persze a legjobb megoldás a Jolly Joker, több pénzt kell adni.
 
  • Tetszik
Reactions: tindalos
Az észrevétel jogos, sőt,...de ezért a légierőt ne kellje már utálni ;)
Nem utálom, egyáltalán, csak az alapokat felejtették el az urak úgy 30 éven át folyamatosan. Mert vesznek egy raklap gépet, személyi állomány meg nem lesz hozzá, mert az állomány gondjai valahogy nemigen szoktak szóba kerülni a fejlesztések közepette.
 
Ezt most olvastam, hogy az USA-ban hogy orvosolták részben. Biztos sokaknak ismert csak nekem újdonság. Ha bevandorlo vagy és jelentkezel a seregbe, x évet aláírsz még az amúgy nehezen megszerezhető állampolgárságot is megkapod. Sőt a családod is. A németek is ezen a vonalon indultak el. Nem azt mondom, hogy követendő példa, csak ez a letszamhiany nem csak helyi probléma. Persze a legjobb megoldás a Jolly Joker, több pénzt kell adni.
Több ezres pilótahiány van az amerikai haderő különböző haderőnemeinél. Talpast tudsz összekaparni a mexikóiakból (mondjuk abból is éppúgy hiányuk van) de mást nehezebb azért.
 
Mire lehet itt számítani, repülőgépet szerintem nem veszünk a LM-tól, Raytheon-tól szerintem légvédelem.
Mi jöhet a LM-től?
Remélem Herky. Pláne ha a brazilokkal tárgyaló sok idióta belátja, hogy hasonló árért 1 kiforrott és már sokszor bizonyított típust vehetünk...!!!
 
Egyébként MÉG van zsé.
Azt azért ne feledjük hogy pár napja mondtak vissza valami kézigránát-beszerzést. Kézigránát. Egy filléres tétel ami ugyanúgy alapvető mint a gyakorló vagy sisak, mellény. Ezek ha nincsenek normális mennyiségben és minőségben, akkor tökmindegy milyen repülővel hurcibáljuk a talpasokat.
 
  • Tetszik
Reactions: krisss
Volt ilyen terv. Egyenlőre még mindig a KC a befutó, ha tetszik - ha nem.

A Hercules egy kiváló és sokoldalú gép. A KC-ből is az lesz.
Árban van lényeges különbség a kettő között? Vagy csak a vele járó politikai és gazdasági szempontok az érdekesek.?
 
Gyömbér brazil forrásokban kutatgat, ahogy én is sokszor. Ő leirta a következtetéseit a talált brazil infók alapján, majd ezt átvette nálunk pár médium, ami visszajutott egy szálon Braziliába is...ennyi. Ettől az általa linkelt eredeti brazil hirek még mindig mérvadók.

Jóó, de attól még nem lett több, se kevesebb alapja, hogy többen idézték. :D
 
A Hercules egy kiváló és sokoldalú gép. A KC-ből is az lesz.
Ezt honnan szeded? Talán a bunkó Benkő megálmodta? És mikorra lesz az? - Mert 1 jobb nevű gyártó A400-asából még évek múltán is több kell, hogy legalább 1 működjön...!!! - Mi a garancia, hogy ez a túlontúl új brazil csoda nem fog üzemképtelenül ácsorogni...?!? :(
 
Néha elvesztem a fonalat; ha régi haditechnikát üzemeltetünk: fujj pénzszórás, meg minek, stb. De amikor a C-130 herkulesről van szó (ami az 50-es évek technikája), akkor az überkirály. Mitől? Mert lassú (600 km/h talán, szemben a kc-390 800-850 km/h val), iszonyatosan hangos (jól emlékszem az öböl háború idején éjszakánként a mély morajló hangjára) szemben a magas kétáramúsági mutatójú brazil géppel. Herki 20 tonnát cipel, szemben a másik 26-29 tonnájával. Mellesleg a hajtóműelrendezés kényelmesen magas mindkét gépen. Persze a herci AC változata marha vagány a nyomjelzős vulcannal, de könyörgöm... Persze kiforratlan, lehet, hogy rossz is a brazil gép (bár az önvédelmi rendszere is tetszik), de ilyen alapon csak levedlett gépet vegyünk, lehetőleg jó drágán is.
 
Néha elvesztem a fonalat; ha régi haditechnikát üzemeltetünk: fujj pénzszórás, meg minek, stb. De amikor a C-130 herkulesről van szó (ami az 50-es évek technikája), akkor az überkirály. Mitől? Mert lassú (600 km/h talán, szemben a kc-390 800-850 km/h val), iszonyatosan hangos (jól emlékszem az öböl háború idején éjszakánként a mély morajló hangjára) szemben a magas kétáramúsági mutatójú brazil géppel. Herki 20 tonnát cipel, szemben a másik 26-29 tonnájával. Mellesleg a hajtóműelrendezés kényelmesen magas mindkét gépen. Persze a herci AC változata marha vagány a nyomjelzős vulcannal, de könyörgöm... Persze kiforratlan, lehet, hogy rossz is a brazil gép (bár az önvédelmi rendszere is tetszik), de ilyen alapon csak levedlett gépet vegyünk, lehetőleg jó drágán is.
Mer zorbán azért.
 
Néha elvesztem a fonalat; ha régi haditechnikát üzemeltetünk: fujj pénzszórás, meg minek, stb. De amikor a C-130 herkulesről van szó (ami az 50-es évek technikája), akkor az überkirály. Mitől? Mert lassú (600 km/h talán, szemben a kc-390 800-850 km/h val), iszonyatosan hangos (jól emlékszem az öböl háború idején éjszakánként a mély morajló hangjára) szemben a magas kétáramúsági mutatójú brazil géppel. Herki 20 tonnát cipel, szemben a másik 26-29 tonnájával. Mellesleg a hajtóműelrendezés kényelmesen magas mindkét gépen. Persze a herci AC változata marha vagány a nyomjelzős vulcannal, de könyörgöm... Persze kiforratlan, lehet, hogy rossz is a brazil gép (bár az önvédelmi rendszere is tetszik), de ilyen alapon csak levedlett gépet vegyünk, lehetőleg jó drágán is.
Kit érdekel a 26 tonna, mert mi a közel 20-at is alig tudnánk kihasználni. Sőt a 600km/h is bőven elég, mert szállítógépet veszünk, nem elfogóvadászt! A C-130J pedig az ezredforduló technikája, ráadásul már bizonyított, tehát a legrosszabb esetben 2-ből 1 biztosan üzemképes lesz...!!!
 
Ezt honnan szeded? Talán a bunkó Benkő megálmodta? És mikorra lesz az? - Mert 1 jobb nevű gyártó A400-asából még évek múltán is több kell, hogy legalább 1 működjön...!!! - Mi a garancia, hogy ez a túlontúl új brazil csoda nem fog üzemképtelenül ácsorogni...?!? :(
Ha már úgy belejöttel a szemelyeskedesbe...

  1. A hajtómű a világ egyik legelterjedtebb hajtóműve es nem egy szuperszonikus vadászgép core részéből "kokanyolt" kisszerias cucc, amivel ZÉRÓ tapasztalata volt a fejlesztőnek. Hát, olyanra is sikerült...
  2. Az Airbud soha semmilyen katonai teherszállító nem epitett.
  3. Ezt us erovel basztak rajuk. Olyan is lett...
A KC390 finoman szólva mas korulmenyekkel készült...
Picig gondolkozhatnal fetrentes es jelzők használata elott.
 
Ha már úgy belejöttel a szemelyeskedesbe...

  1. A hajtómű a világ egyik legelterjedtebb hajtóműve es nem egy szuperszonikus vadászgép core részéből "kokanyolt" kisszerias cucc, amivel ZÉRÓ tapasztalata volt a fejlesztőnek. Hát, olyanra is sikerült...
  2. Az Airbud soha semmilyen katonai teherszállító nem epitett.
  3. Ezt us erovel basztak rajuk. Olyan is lett...
A KC390 finoman szólva mas korulmenyekkel készült...
Picig gondolkozhatnal fetrentes es jelzők használata elott.
1. Nem személyeskedtem, hanem 1 levitézlett közszereplőt bíráltam.
2. "Az Embraer soha semmilyen katonai teherszállítót nem épített! - Ennyit a "más körülményekről"... :(