KC-390 / C-390 Millenium (Embraer, Brazília)

Amúgy mit szólsz a brazil védelmi atyaúristen nyilatkozatához?
Azt, hogy el akarja adni a gépet...!

Ami nekünk Lechfeld mellé már nem fog kelleni. - Az A332F mellé meg pláne nem, mert az jó eséllyel átalakítható tankerré...
Tehát nekünk már csak 2 kisebb /Spartan méretű/ rámpás taktikai gép kell...

Annál nagyobbat /és drágábbat/ meg vegyen az a hülye, akinek 3 anyja van - és akik majd "kezelik" az első szériás drágaságok gyermekbetegségeit...
 
Pontosan, plane, ha az Aero Vodot is belekalkulalod a kepletbe...
Benkő mai nyilatkozata, ebből a szempontból több mint érdekes!!!

"Hangsúlyozta a magyar hadiipar újraindításának fontosságát, amely jelenleg a kézifegyverek gyártásával foglalkozik, de a tervek között szerepel a kiképző repülőgépek, kézi páncéltörők és gyalogsági harcjárművek gyártása is."
Hát, úgy néz ki mégis lesz itt Cseh csoda...
 
  • Tetszik
Reactions: kamm
Azt, hogy el akarja adni a gépet...!

Ami nekünk Lechfeld mellé már nem fog kelleni. - Az A332F mellé meg pláne nem, mert az jó eséllyel átalakítható tankerré...
Tehát nekünk már csak 2 kisebb /Spartan méretű/ rámpás taktikai gép kell...

Annál nagyobbat /és drágábbat/ meg vegyen az a hülye, akinek 3 anyja van - és akik majd "kezelik" az első szériás drágaságok gyermekbetegségeit...

És ha mégis helytálló amit mondott és mégis veszünk KC390-t?
 
  • Tetszik
Reactions: kamm
Láttad már a KC390-est burkolatlan kifutóról üzemelni?

(én sem...)

Igen, en is azt varom, hogy legyen arrol tesztvideo. Elvileg tud mindenfele jot: http://www.nationshield.ae/index.ph...ts-kc-390’s-multiple-missions/en#.X44Bw-17kuU

Rugged Design
Developed according to stringent requirements, the KC-390 is a multi-mission aircraft, with a rugged design that withstands operations from semi-prepared and damaged runways, as well as in harsh environments, varying from the hot and humid Amazon forest down to the freezing cold Antarctic continent, as well as in hot and sandy desert conditions.
Small, austere and semi-prepared airfields are some of the typical operational environments for military airlift aircraft. The operational capacity of the KC-390 on semi-prepared and unpaved airfields is achieved with a highly capable structure, landing gear designed to operate and reduce damage on soft unpaved airfields and execute a defined number of passes before soil failure and engines installed to be clear of runway debris.

In terms of airfield roughness level, the KC-390 is capable of operating from the maximum (worst) semi-prepared runway defined by MIL-A-008866B and, for soft field operations, perform 10 passes at a CBR 4 airfield (loose fine sand or soft clay). The KC-390 has excellent ground manoeuvrability, and can operate on airfields with limited space for parking or manoeuvring and no ground facilities. It can normally operate from a 4,000 ft Critical Field Length (CFL) semi-prepared soft airstrip (CBR-6: compacted sand-clay soils) carrying 12 metric tonne of cargo to a distance of 500 nm.

The KC-390 is capable of carrying heavy combat vehicles weighting up to 26 metric tonne. An unobstructed cargo compartment with a volume of 169 m³ (5,970 ft³) was optimised to provide extra room for over and outsize cargo, accommodating combinations of vehicles, cargo on pallets, troops, medical patients and auxiliary fuel tanks, among other items.
 
Én remélem, hogy a hollandokhoz hasonlóan mi sem ugrunk fejest 1 ilyen kockázatos üzletbe...

Kíváncsi leszek, mikor ugranak át a hollandokhoz egy termékbemutatóra. Ha lesz a hollandoknál júniusban repülőnap, valószínűleg legkésőbb akkor ott lesznek.
De azon is biztos elgondolkodnak a hollandok, hogy a környezetükben szinte mindenki A400M-et rendszeresített...
 
  • Tetszik
Reactions: Wilson
Azt krisss, kamm, SilvioD és Wilson fog kapni...! :):):)

Én remélem, hogy a hollandokhoz hasonlóan mi sem ugrunk fejest 1 ilyen kockázatos üzletbe...

Mi ugyan nem, mert mi mar 100x elmonodtuk, hogy nekunk mind a C-390, mind az Atlas megfelel, csak max paran az utobbit preferealjauk, mint idealis megoldast, nem a brazilt, ami egy koztes kompromisszum.
Az meg hogy veszunk uj rampasakat, amelyek tankernek is jok stb, azt mar rengetegszer elmondtak, szoval nem is kerdeses, hogy te kapsz majd hisztirohamot... :D
 
  • Tetszik
Reactions: Wilson