A belső fegyvertér majd elolvasztja a szerkezeti tömeg előnyt. Az pedig károsan befolyásolja majd a hatótávot.
Amit idáig össze-vissza találtam, az kb 5.5 tonnányi belső kerókészlet, az F-35A-val lényegében azonos tolóerő mellett. Abba 8.3 tonnányit lehet tankolni, ez a 2.5 tonnás mínusz azért már számít.
Nem véletlen a póttartályok alkalmazása. Csakhogy akkor meg a belső fegyvertér lesz felesleges.
A belső fegyvertérnek csak akkor van értelme, ha azt a csapásmérő fegyverzethez méretezik. A kizárólag légiharc rakétákat igénylő bevetésekhez elég csak a süllyeszett kivitel és ott is inkább csak a légellenállás csökkentése miatt. Az így elért RCS csökkenés csak extra hozadék.
Az a repülőgép, amelyik csak a légiharc rakétáit képes belső fegyvertérben hordozni, de a csapásmérő fegyverzete kint marad a szárnyakon és az RCS értéket rontja, az nem túl előnyös, mert a stealth fő célja a csapásmérés végrehajtása, nem a légtér védelme és az ellenséges légi tevékenység megzavarása, megállítása.
Tehát a KF-21-es esetében vagy alakítsanak ki utólag egy csapásmérő fegyverzetre méretezett belső fegyverteret, vagy hagyják az egészet és csak süllyesszék be a légiharc rakétákat. Illetve azok egy részét.