Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Pontosan mennyi is a Kfir NG?Árakban nagy kérdés hogy pontosan mennyiért mi van a "csomagban".Esetlegesen az árban benne van-e kiszolgáló eszközök,x évnyi üzemeltetés stb.Ennyi a válasz? OK, nem is számítottam többre tőled, de azért árulj már el nekem valamit. Ki fizet neked azért, hogy told a Kfir NG-t?
De nincs ilyen csomag, mert még gép sincs. Soha senki nem fejlesztette ki, egy elméletben létező gépről beszélünk, aminek nincs ára, csak Negan dobálta fel az árakat egy teljesen más konstrukcióhoz. Az biztos, hogy ellentételezés nem LENNE benne, mert Izrael olyat nem ad. Az meg, hogy nem fejlesztik, nem csak annak a következménye, hogy senki nem rendelte meg (miért is rendelnének egy még proto szintjén sem létező gépből?), hanem, hogy senki nem is akar egy 60 éves konstrukciót rendelni ma. Mert mire is? Még Izrael sem. Az egész NG egy blöff, semmi más a gyártótól, ezer ilyet láttunk már. Igen én is megígérném a csillagokat is, aztán tíz év múlva hivatkozni lehetne arra, hogy ja, de hát a fejlesztés elején még nem tudtuk, hogy az annyi az annyi amennyi lett.Pontosan mennyi is a Kfir NG?Árakban nagy kérdés hogy pontosan mennyiért mi van a "csomagban".Esetlegesen az árban benne van-e kiszolgáló eszközök,x évnyi üzemeltetés stb.
Emlékszel rá, hogy egy és két évvel ezelőtt is ugyanezt kérdezted?Egyébként ez a tuningolt Mirage III hogy lett negyedik generációs vadász?
Emlékszel rá, hogy egy és két évvel ezelőtt is ugyanezt kérdezted?
Majd Celebra/Negan elmagyarázza neked egy privát üzenetben, mert most itt nem tudja. De kb. erről szól az egész topik.
Egyébként ez a tuningolt Mirage III hogy lett negyedik generációs vadász?
Merthogy a létező Kfir gépek,mint "vasak",maga a repülőgép nem 4G gép.Eredetileg a Mirage V J79 hajtóművel.Mirage V meg egy Mirage III radar nélkül.Nem emlékszem, de ha ennyiszer felmerült bennem, akkor nyilván nekem van igazam, nem neki.
Ha még a két Míg is kigurult volna....
És megjegyzem,hogy a Kfir NG az F414 hajtóművel,FBW vezérléssel,modositott aerodinamikájával,instabillá tett kialakitásával lényegében egy M2000......Naná. Alacsony hullámellenállású deltaszárny, lényegében a Mirage III-as Fly by Wire-el.
A Snecma M53-as hajtómű nyomásviszonya 9, ez kb a MiG-21bisz értéke, a szabályozható szívócsatornával és az ejektoros fúvócső kialakítással párosítva ez a sárkány-hajtómű páros igazából Mach 1 - 1.5 felett él igazán.
Nem véletlen, hogy a Red Flag-en az USAF F-15 pilótái is megjegyezték, hogy 30 ezer lábon Mach 1 környékén a Mirage 2000 verhetetlen, le kell csalni kisebb magasságokra. Az F-15 is potens dogfighter, de a hajtóműve kisebb magasságokon támogatja meg a sárkányt, főleg, mikor el van húzva a sebesség.
A Mirage 2000-es hajtóművének ereje leginkább kellően nagy szívócsatorna nyomásviszonynál jön meg, ott, ahol a sárkány össz-ellenállás még nem száll el.
Ez pedig a felső szubszonikus, transzonikus, kezdő szuperszonikus tartomány 8-12 ezer méteren.
bezzeg ha kefír lenne...Halványlilagózömsincs.
De remélem,hogy nem.Gropenből elég ez a 18 is.
4db kefirrel se mennénk sokkal többre.De......bezzeg ha kefír lenne...
Nézd, nekem igazán két dolgon akadt meg a szemem:4db kefirrel se mennénk sokkal többre.De......
Kokainkapálók 19ben 50-80milka közé taksálták a Gripen C-t,konstrukciótol és felszereléstől függően.Még nincsen pontos (ha lesz egyáltalán.....de bizzunk a Vasember Hirszolgálat kutaszdroidjaiba) infónk,de 50-60 milkára pletykálják az új gépek db-ját,és sima C-k.Az is lehet,hogy használtak (nem a befejezetlen példányok közül valók-reméljük,hogy mégis).
Ha visszalapozol a minapi vitára,a Mirage 2000-5 repteljesitménye minden téren magasan verte a Gripenét.Kfir NG meg az F414 hajtóművel,elektronikus kormányvezérlésével,módositott aerodinamikájával és instabillá tett sárkány
ával megközelitőleg az M2000 repteljesitményét hozná.Nagyjábol mérget lehet rá venni,hogy jobb lenne,mint a Gripen C,és nem is csak éppen hogy....
Plusz olyan harcelektronikával kinálják,amit az F35 Adirhoz fejlesztettek ki.Nemhogy a mi C,hanem a Gripen E gépeknél egy generációval korszerűbb (Gripen E EW rendszere a kolumbiai kefirek testvére)
2019es áron 35 millió dollárért.30 év,vagy 8k repült óra élettartammal.
Ez nem a Kfir NG,hanem a végül rendszeresitésre nem került Atlas-IAI Super Cheetah támadóváltozat.A vadász változata különben a Kfir NG tervezet elődje,csak korabeli harcelektronikával,és a végén orosz hajtóművel (SNECMA M53-t akarták,de azt nem kapták meg).A vadász változat IAF testvére lett volna a Kfir-2000,csak PW1120 hajtóművel.(hh végével a programokat törölték,prototipus épitése közben)
De nagyjábol igy nézne ki a Kfir NG,F414 hajtóművel.
HA,hozza amit igérnek,és HA annyiért mint igérik.......Akkor a Gripen C+ árának feléért egy annál jóval nagyobb tejesitményű,egy generációval korszerűbb harcelektronikával ellátot gépet kapnánk.....
F35 mellet persze ez is elavult,de lagalább olcsóbban van elavult gépünk.
látom nem adod fel...4db kefirrel se mennénk sokkal többre.De......
Kokainkapálók 19ben 50-80milka közé taksálták a Gripen C-t,konstrukciótol és felszereléstől függően.Még nincsen pontos (ha lesz egyáltalán.....de bizzunk a Vasember Hirszolgálat kutaszdroidjaiba) infónk,de 50-60 milkára pletykálják az új gépek db-ját,és sima C-k.Az is lehet,hogy használtak (nem a befejezetlen példányok közül valók-reméljük,hogy mégis).
Ha visszalapozol a minapi vitára,a Mirage 2000-5 repteljesitménye minden téren magasan verte a Gripenét.Kfir NG meg az F414 hajtóművel,elektronikus kormányvezérlésével,módositott aerodinamikájával és instabillá tett sárkány
ával megközelitőleg az M2000 repteljesitményét hozná.Nagyjábol mérget lehet rá venni,hogy jobb lenne,mint a Gripen C,és nem is csak éppen hogy....
Plusz olyan harcelektronikával kinálják,amit az F35 Adirhoz fejlesztettek ki.Nemhogy a mi C,hanem a Gripen E gépeknél egy generációval korszerűbb (Gripen E EW rendszere a kolumbiai kefirek testvére)
2019es áron 35 millió dollárért.30 év,vagy 8k repült óra élettartammal.
Ez nem a Kfir NG,hanem a végül rendszeresitésre nem került Atlas-IAI Super Cheetah támadóváltozat.A vadász változata különben a Kfir NG tervezet elődje,csak korabeli harcelektronikával,és a végén orosz hajtóművel (SNECMA M53-t akarták,de azt nem kapták meg).A vadász változat IAF testvére lett volna a Kfir-2000,csak PW1120 hajtóművel.(hh végével a programokat törölték,prototipus épitése közben)
De nagyjábol igy nézne ki a Kfir NG,F414 hajtóművel.
HA,hozza amit igérnek,és HA annyiért mint igérik.......Akkor a Gripen C+ árának feléért egy annál jóval nagyobb tejesitményű,egy generációval korszerűbb harcelektronikával ellátot gépet kapnánk.....
F35 mellet persze ez is elavult,de lagalább olcsóbban van elavult gépünk.
Mi most 20 éves szinten lévő gépeket veszünk....Nézd, nekem igazán két dolgon akadt meg a szemem:
2019 nagyon régen volt már. Hogy akkor mi volt, az nem hogy nem releváns már, hanem egyenesen soha nem is volt.
Ígérni meg én is tudok mindent.