Ne a létező Kfir C10P-t nézd (bár több tekintetben az is felülmulja a jelenlegi Gripen C-t) a mechanikus vezérléssel és J79 hajtóművel.NG tervezet annyira különbözik a ma létező C10-től,mint a Gripen E különbözik a Gripen C-től.Vagy még jobban.Ez ebben a formában bocsánat, de nettó hülyeség.
Az AESA radartól a KFir nem fog jobban emelkedni, sem lesz nagyobb a hatósugara a kőkorszaki turbojet hajtóművével.
Ezen felül MELYIK Gripen C-től? Azon is lehet HMS és IRIS-T, tehát dogfightban sem jobb. Meteor mióta van Kfir-en?
Hát SDB?
Kicsit nézzed már reálisabban a dolgokat
Amit ma látsz még Kolumbiába,az a Block 60,10+ éves ajánlata volt (csak közben fejlődőtt,eredetileg 2032 radarok voltak bennük,példul).Eredeti C2 sárkány,eredeti J79 hajtómű,mechanikus kormányzás.NG F414 hajtómű,módositott sárkány,FBW kormányzás.Még a jellegzetes függőleges vezérsik elötti pótbeömlő nyilás is eltünne a gépről.