Érdemes megnézni jobban.
Amúgy a cikk már eleve ott megy teljesen félre, hogy egy Block 42-es vagy 52-es F-16C-n használatos F100PW229-es jellegzetes karbon áramvonalazó lamelláit hozza fel példaként, csak nem értem, hogy miért.
Itt van egy metszetté alakított Al-31F, ahol a felső negyednél a belső sor áramvonalazó lamellákat eltávolították és csak a külső sort hagyták meg:
![]()
Látható, hogy maga a fúvócső nincs megbontva, ami hiányos, az a külső áramvonalazó lamellasor. Hiányzik továbbá a hátsó, sűrűbb osztású áramvonalzó lamella sor is. Ami itt még megvan:
![]()
Ezt a kínaiak meghagyták sötét fémszínűnek, pont, mint a WS-10-es (és nem a 15-ös) hátsó szekciójánál. De oly rafinált módon, hogy a "kályhaezüst" cakkosan fut körbe, mintha ez is valami F135-ös lenne (igaz, ott a fúvócső vége ilyen és akusztikai okokból. Ennek a cakkozásnak itt - túl azon, hogy csak egy festésminta - semmi értelme nincs). Továbbá a belső lamellasor középvonalára a WS-10-eseket idéző "réseket" imitáltak az alap sötét fémszín meghagyásával.
![]()
A cikkíró által hiányolt groove-ok egyébként - ha figyelmesen nézzük - köszönik szépen, megvannak. Csak ez a jól belenagyított fotó egy részleges szűkítésnél készült, ahol a felső lamellasor az alul futókra alaposan rátakar.
Ezt igyekeztek imitálni (WS-10) - és ha már J-20 - akkor stealth-esíteni (mintha ez lenne a WS-15):
![]()
Itt van egymás mellett az AL-31F és a WS-10-es:
![]()

Ez érdekes. Most már határozottan látszik a különbség.
![]()
![]()
![]()
![]()

Az a sárga mi a két hajtómű között? Elférne ott egy kisebb radar is![]()
Megvan megvan, kösziFékernyő

A hátrafelé néző radarnak túl sok értelme nincs a mérete miatt. Nem lenne valódi funkciója. Ha neked hátrafelé kell radarozni a data link korában, akkor már régen rossz.Megvan megvan, köszi
De nem férne el ott egy kisebb radar?
Nem egészen világos miért olyan fontos a fékernyő megannyi típuson, míg másokon nem használják.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..