Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
12 333
34 012
113
hátul meg loboghat egy ilyen zászló
51R6ThiG2AL._AC_UF894,1000_QL80_.jpg
Tőlem. Pláne ha a seggedbe tűzöd pávatoll helyett... de fotót ne küldj be róla, lécccy.

amúgymeg:

Õméltósága: Churchill újabb 3 pennyvel növelte az adót ! Ezzel már négy shilling lesz egy font után !
Lavender: Ez az ember õrûlt ! Soha nem jut semmire ! Vegyétek csak, mit csinált Balacrarában !
Õméltósága: Amdurman volt. Lavender, és gyõztünk !
Lavender: Jó, de balacrarát viselt
 

gatya

Well-Known Member
2012. március 30.
116
423
63
Pont erről beszélek, hogy engedjük már el ezt a prémium faszságot :D
Mitől "prémium" gyártó egy merci vagy egy BMW? o_O
Mi bennük a prémium? A műanyag motorolaj teknő, vagy az öngyulladás képessége? Esetleg az EU által előírt minimum 2 év 100,000 km garancia, mert talán annyit még kibírnak? o_O
Szerinted mitöl prémium a prémium? Le se szarják a vásárlók a műanyag motorolaj teknőt, se azt hogy kigyulladtak az F10 szériában a N47ek tizenéve.. Egyébkent 2018ban oltottam is egy ilyet az Auchan mellett, a szerelőm csak nagynehezen tudott kijutni belőle, 17db poroltót locsoltunk el rá..:eek:

A csillag vagy a propeller számít, a teljes személyre szabhatóság, a beltéri anyagok. Ezeken te nevetsz, én meg nevetve küldtem el az embert, amikor sokallotta a V-osztályért a 45 millát és jöt a Ford kisbusszal. Mondtam neki menjen el Szentendrére probálja ki.. Egy hét múlva jött és megvette a V-t.
Egy dolog prémium bennük a szervíz számla, de az nagyon XD
Nem sok új mercit vettél eddig ugye?
ISP, 4év teljes jármű gari és teljes szerviz csomag mindegyik új merci árában.
A volkswagen konszernt meg tényleg hagyjuk, azt a céget amely föltalálta a "minőség érzet" fogalmát, a minőség helyet... LOL.
Szóval de, a "dájcse prémium" szitokszó, ma már a helyén kezelik a fogalmat, röhögnek rajtuk.
Egyre kevesebb ember hiszi el azt a hazugságot, hogy egy random német autó, minőségibb lenne egy Stellantisos kocsinál vagy fordnál. Pedig azok sem a minőségükről híresek.
Már írtam ezt, értem, tiszteletben tartom a véleményed, kb erre számítok visszafelé is;)
Csak kicsit nehéz így beszélgetni veled, hogy mondjuk én 2006ban kezdtem a Wallisban, azóta autókat értekesítek, szervízelek, felvásárolok. Opel, Chevrolet, Citroen, Mercedes, MAN újként, MINDEN más meg használtban. Én egy évi 8-10.000 használtautót értékesító használtkereskedésében voltam 6 évig készlet és szerviz manager. MINDENT is szervizeltettem, fényeztettem, vezettem, használtam. Meséljek a rohadós japánokról, vagy elhiszed? De volt a kezemben átégett I-CDTI dugattyú, ahogy volt motorhibás Toyotám, nem is egy, a szétrohadó hátsó féknyergek a Kia/Hyundai-okban élénken élnek az emlékezetemben, ahogy a tiltólistás D4D és D-CAT motoros autók is. Szarok lennének ezért a távol keletiek? Nem.. Látsz fröcsögni róla? Nem..

És nem, nem istenítem a VW-t, de nekem csak erre futja jelenleg;).
Továbbra is azt mondom, hogy a német autóipar bajban van, ennek van külső és belső oka is. Utóbbi pár évben erősödtek a távol keletiek, ami jót tesz a versenynek.
A normálisabb Japán gyártóktól (Toyota, Honda, Szuzuki) pedig mindenki tartósabb kocsit vár el, átlagos áron, mint egy néha háromszor annyiba kerülő német vastól.
Nem véletlenül halnak ki a taxik közül a német autók.
Mesélj kérlek, apám 87 óta taxizik, taxisok közt nőttem fel. A jelenlegi Caddy-je a harmadik a sorban, előtte Toyotaja volt, rühellte mint a büdös szart, kicsi, szűk, az alkatrész drágább, és nehezebben beszerezhető.
A jelenlegi Caddy Maxi-ja 2018as van benne 450k, fogyaszt 5.5et, 7 személyes, imádja, multkor generátor szénkefe csere volt benne, kb ennyi.
A volkswagen csoport Európában még piac vezető, hiszen rengeteg almárka tartozik alá, és nagy mennyiségű állami és céges megrendelést kapnak.
Arra mondjuk inkább kíváncsi lennék, hogy magán vásárlók esetén, hogy állnak, főleg Németországon kívül.***
Erre sajnos nekem sincs belsős adatom, de pl a Golf tavaly 23,5%-os !!! emelkedést csinált a németeknél.
Addig is egy érdekes lista:

ab807be1e949688cf94dd697d4b872f9.jpg


***
Ugye Hazánkban az új autót vásárlók 2/3-ada céges vásárló, sok esetben flottás. Nem tudom, hogy külföldön mi a helyzet ez ügyben.
Na ez már érdekesebb, bármit kiolvashatunk belőle, azt is, hogy a Toyota 12%-ot emelkedett ami megsüvegelendő teljesítmény, de akár azt is, hogy a minimum 2x magasabb átlagárú BMW-ből majdnem annyi fogyott, mint a Toyotaból. Vagy, hogy mindhárom prémium gyártó a Hyundai előtt van, de még a Dacia is.

De jól látszik az öregedő Audi paletta hatása is, viszont a Skoda nagyot megy.
 

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
12 333
34 012
113
Továbbra is azt mondom, hogy a német autóipar bajban van, ennek van külső és belső oka is. Utóbbi pár évben erősödtek a távol keletiek, ami jót tesz a versenynek.
Azt látom, hogy sajnos az európai gyártók szinte csak Európában életképesek (Persze voltak, vannak kivételek). Ezzel szemben megdöbbenve néztem ilyen new yorki utcai-sétálós videókban, hogy már nem csak a Japán, hanem a koreai márkák is masszívan felülmúlják az európai márkákat. Még Mercedes, BMW gazdagabb, vagy legalább középosztálybeli negyedekben csak-csak észrevehető mennyiségben van, de talán egy-két VW-t lehetett látni, azon kívül a franciák, olaszok max olyan szinten, hogy a Jeep-ből van látható mennyiség. És ott tényleg érvényes már a japán dominancia a taxiknál. (Persze, az más taxi rendszer.)

Így meg nehéz lesz hosszú távon fennmaradni, versenyezni; de azt sem látom, hogy miként tudnak világpiaci szinten versenyképes termékeket előállítani a keletiek ellen. Pláne, hogy egy csomó fejlesztési pénzt és kapacitást az eu-s bürokrata normáknak való megfelelés vitt és visz el.
 

misinator

Well-Known Member
2011. október 5.
4 727
13 444
113
Szerinted mitöl prémium a prémium? Le se szarják a vásárlók a műanyag motorolaj teknőt, se azt hogy kigyulladtak az F10 szériában a N47ek tizenéve.. Egyébkent 2018ban oltottam is egy ilyet az Auchan mellett, a szerelőm csak nagynehezen tudott kijutni belőle, 17db poroltót locsoltunk el rá..:eek:

A csillag vagy a propeller számít, a teljes személyre szabhatóság, a beltéri anyagok. Ezeken te nevetsz, én meg nevetve küldtem el az embert, amikor sokallotta a V-osztályért a 45 millát és jöt a Ford kisbusszal. Mondtam neki menjen el Szentendrére probálja ki.. Egy hét múlva jött és megvette a V-t.

Nem sok új mercit vettél eddig ugye?
ISP, 4év teljes jármű gari és teljes szerviz csomag mindegyik új merci árában.

Már írtam ezt, értem, tiszteletben tartom a véleményed, kb erre számítok visszafelé is;)
Csak kicsit nehéz így beszélgetni veled, hogy mondjuk én 2006ban kezdtem a Wallisban, azóta autókat értekesítek, szervízelek, felvásárolok. Opel, Chevrolet, Citroen, Mercedes, MAN újként, MINDEN más meg használtban. Én egy évi 8-10.000 használtautót értékesító használtkereskedésében voltam 6 évig készlet és szerviz manager. MINDENT is szervizeltettem, fényeztettem, vezettem, használtam. Meséljek a rohadós japánokról, vagy elhiszed? De volt a kezemben átégett I-CDTI dugattyú, ahogy volt motorhibás Toyotám, nem is egy, a szétrohadó hátsó féknyergek a Kia/Hyundai-okban élénken élnek az emlékezetemben, ahogy a tiltólistás D4D és D-CAT motoros autók is. Szarok lennének ezért a távol keletiek? Nem.. Látsz fröcsögni róla? Nem..

És nem, nem istenítem a VW-t, de nekem csak erre futja jelenleg;).
Továbbra is azt mondom, hogy a német autóipar bajban van, ennek van külső és belső oka is. Utóbbi pár évben erősödtek a távol keletiek, ami jót tesz a versenynek.

Mesélj kérlek, apám 87 óta taxizik, taxisok közt nőttem fel. A jelenlegi Caddy-je a harmadik a sorban, előtte Toyotaja volt, rühellte mint a büdös szart, kicsi, szűk, az alkatrész drágább, és nehezebben beszerezhető.
A jelenlegi Caddy Maxi-ja 2018as van benne 450k, fogyaszt 5.5et, 7 személyes, imádja, multkor generátor szénkefe csere volt benne, kb ennyi.

Erre sajnos nekem sincs belsős adatom, de pl a Golf tavaly 23,5%-os !!! emelkedést csinált a németeknél.

Na ez már érdekesebb, bármit kiolvashatunk belőle, azt is, hogy a Toyota 12%-ot emelkedett ami megsüvegelendő teljesítmény, de akár azt is, hogy a minimum 2x magasabb átlagárú BMW-ből majdnem annyi fogyott, mint a Toyotaból. Vagy, hogy mindhárom prémium gyártó a Hyundai előtt van, de még a Dacia is.

De jól látszik az öregedő Audi paletta hatása is, viszont a Skoda nagyot megy.
Neked nem mondok újdonságot:
A társadalmakban nincs elég/szükséges intelligencia, tudatosság, következetesség, miért pont a (z autó) vásárlókban lenne elég/szükséges?
Csak az autózás világában maradva, bármelyikünk fel tudja sorolni kedvenc utált márkáinak bűneit az elmúlt száz évben, amiért az adott márkának bűnhődnie (eltűnnie) kellett volna.
Hagy ne kezdjek felsorolásba...sanszosan nincs kivétel.

Mint ahogy megfogalmaztam már régebben is, nálam a prémium fogalom meghatározása az, hogy összehasonlítható képességekért, teljesítményekért (stb.) többet lehet kérni (no meg meg is kapni), mint a vele összehasonlítható más termékekért.
Minden más kritérium rendre megbicsaklik valami kivételen.

Innentől mindegy, hogy én, te, fip7 mit tekint prémiumnak vagy pofátlan szemfényvesztésnek.

A - marketinggel megdolgozott, de nem eléggé következetes - piac dönt.

Ha az egyénről van szó, mérvadó egy választásnál?
Persze. Csak az a baj, hogy nem ennek kéne mérvadónak lennie, hanem - ha lehetséges (hiszen pl. egy vadonatúj műszaki architektúrájú típus esetében pl. nem) - az előzetes és alapos pl. műszaki informálódásnak.
S még ekkor sem lehet biztos, hogy pont nem a választás időpontjától zuhan be, vagy javul egy márka típusfolyamának minősége.

Szóval itt sincs igazságosság, ahogy máshol sem az életben.
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 558
61 927
113
Szerinted mitöl prémium a prémium? Le se szarják a vásárlók a műanyag motorolaj teknőt, se azt hogy kigyulladtak az F10 szériában a N47ek tizenéve.. Egyébkent 2018ban oltottam is egy ilyet az Auchan mellett, a szerelőm csak nagynehezen tudott kijutni belőle, 17db poroltót locsoltunk el rá..:eek:

Szóval szerinted az a prémiumság jele, hogy halálra égsz a kocsiban? o_O
Meg nem 10 évvel ezelőtt égtek a BMW-k, tavaly volt "szerencsém" látni egy porig égett BMW-3-ast.
A roncsról meg vannak a képek.
Nagyon fura a világ nézeted, ha szerinted ez így normális.

A csillag vagy a propeller számít, a teljes személyre szabhatóság, a beltéri anyagok. Ezeken te nevetsz, én meg nevetve küldtem el az embert, amikor sokallotta a V-osztályért a 45 millát és jöt a Ford kisbusszal. Mondtam neki menjen el Szentendrére probálja ki.. Egy hét múlva jött és megvette a V-t.

Remek. Én meg kipróbáltam már 7-est, S klassét is. Jah, meg Lexus LS600-ast. (Egyik nagy fővállalkozó járt azzal). Hát, gondolkodás nélkül választanám a Lexust.
A ford kisbuszos példád az kb olyan, mintha az S klasszét egy Renault Twingóhoz mérnénk.
Mondjuk amikor szervízbe kell vinni a V osztályt, lehet már sajnálni fogja a fordot. (Bár azok meg rohadnak)

Nem sok új mercit vettél eddig ugye?
ISP, 4év teljes jármű gari és teljes szerviz csomag mindegyik új merci árában.

Ez az a gari, amikor tervezési hibás az autó, ezért cserélni kellene a motorvezérlő kábelt, de a gari csak a kábelre vonatkozik, de a szervíz munkadíjra nem? :rolleyes:
Amúgy a BMW-nél mennyi a gari alapból?
(Mert 5 év 200,000 km lehet, ha fizetsz pluszban nekik, amúgy 2 évet találok alapból)
És az audinál?

Meséljek a rohadós japánokról, vagy elhiszed?

Áhh, én még sose láttam mazdát :cool:
Bár mondjuk nekik nem is az a mottójuk, hogy "Az autó" XD

ahogy a tiltólistás D4D és D-CAT motoros autók is.

A Toyota valaha volt legrosszabb motorja.... Ilyen is volt.

Mesélj kérlek, apám 87 óta taxizik, taxisok közt nőttem fel. A jelenlegi Caddy-je a harmadik a sorban, előtte Toyotaja volt, rühellte mint a büdös szart, kicsi, szűk, az alkatrész drágább, és nehezebben beszerezhető.
A jelenlegi Caddy Maxi-ja 2018as van benne 450k, fogyaszt 5.5et, 7 személyes, imádja, multkor generátor szénkefe csere volt benne, kb ennyi.

Igen, persze olyan ez a Caddy, hogy csak szénkefét cserélsz benne 450,000-nél.... aham :rolleyes:
De amúgy nyugodtan megnézheted mivel járnak Bp-en a taxisok. Elég sokat látok. ;)
De egyik barátom taxis, Ford Focusszal kezdte, Toyota Prius+-al megy jelenleg is. :)
 

gatya

Well-Known Member
2012. március 30.
116
423
63
Szóval szerinted az a prémiumság jele, hogy halálra égsz a kocsiban? o_O
Meg nem 10 évvel ezelőtt égtek a BMW-k, tavaly volt "szerencsém" látni egy porig égett BMW-3-ast.
A roncsról meg vannak a képek.
Nagyon fura a világ nézeted, ha szerinted ez így normális.
Írtam ilyet? Azt írtam, hogy le sem szarják akik veszik és mivel eladnak azóta is rengeteg autót..
A világnézetem rendben van nyugi, és mégegyszer mondom, tudnánk értelmesen beszélgetni, annak ellenére, hogy teljesen más kocsikat szeretünk.
Remek. Én meg kipróbáltam már 7-est, S klassét is. Jah, meg Lexus LS600-ast. (Egyik nagy fővállalkozó járt azzal). Hát, gondolkodás nélkül választanám a Lexust.
A ford kisbuszos példád az kb olyan, mintha az S klasszét egy Renault Twingóhoz mérnénk.
Mondjuk amikor szervízbe kell vinni a V osztályt, lehet már sajnálni fogja a fordot. (Bár azok meg rohadnak)
Igen tudom, te szereted a japánokat. Megértem, tényleg.
Melyik évjárat? A most futó S klasse nagyon csecse kis gép, de az előzőtől feláll a szőr a hátamon..
A V-osztály egy kiforrott darab, 15-16 óta gyártják, nem kell szervizbe vinni állandóan..
Ez az a gari, amikor tervezési hibás az autó, ezért cserélni kellene a motorvezérlő kábelt, de a gari csak a kábelre vonatkozik, de a szervíz munkadíjra nem? :rolleyes:
Amúgy a BMW-nél mennyi a gari alapból?
(Mert 5 év 200,000 km lehet, ha fizetsz pluszban nekik, amúgy 2 évet találok alapból)
És az audinál?
Nemtudom mire gondolsz ezzel a kábellel, volt valakinél ilyesmi? Simán el tudok képzelni bármit.. De nálunk Budaörsön nagyon ritka volt az ilyen, még a szalonban rosszul töltőre rakott, és emiatt nagyfeszütségű akku cserét is jóváhagyták..

Bmw-nél ha jól tudom 2 év van alapból, de ott előszeretettel adnak ajándékba ilyen csomagokat kedvezmény helyett.
Audi meg a szokásos VW 2év/200.00.
Áhh, én még sose láttam mazdát
Bár mondjuk nekik nem is az a mottójuk, hogy "Az autó" XD
Mazdák nagyjából kinőtték ezt amúgy, Toyota is érintett volt, 2005 utáni Yarisok mind porladnak.
Igen, persze olyan ez a Caddy, hogy csak szénkefét cserélsz benne 450,000-nél.... aham :rolleyes:
De amúgy nyugodtan megnézheted mivel járnak Bp-en a taxisok. Elég sokat látok. ;)
De egyik barátom taxis, Ford Focusszal kezdte, Toyota Prius+-al megy jelenleg is. :)
Tudok aludni azért mert nem hiszed, de a motor megbízható, fater figyel rá, többi része meg faék a manuálissal. Ha nem menne nyugdíjba, a következő is Caddy lenne.

Nem szerette a Prius+-t, rövid ideig volt csak neki, mondom, kicsi, szűk (fater is langaléta 190cm) nem igazi 7 szemelyes, az a Caddy.. A rengeteg repteres fuvarra egyszerűen sokkal jobb.
 

gatya

Well-Known Member
2012. március 30.
116
423
63
Ez már a vég?

Ez az, amit mondtam, hogy a németországi gyárak drágán termelnek, ezeket akarják eladni.
Itt jön az, hogy elhibázott lépések sorozata vezet ehhez, önmagában a gyarmatokkal, mint mi, tartják fenn a magas humán költségeket németországban. Ha tudnátok milyen visszaszámlázások mennek innen a gyár felé..
És akkor erre jön a hibás termékpolitika, a megbízhatósági problémák, a szabályozói faszoskodás.
 

zsolti

Well-Known Member
2015. augusztus 8.
17 482
52 540
113
Ez az, amit mondtam, hogy a németországi gyárak drágán termelnek, ezeket akarják eladni.
Itt jön az, hogy elhibázott lépések sorozata vezet ehhez, önmagában a gyarmatokkal, mint mi, tartják fenn a magas humán költségeket németországban. Ha tudnátok milyen visszaszámlázások mennek innen a gyár felé..
És akkor erre jön a hibás termékpolitika, a megbízhatósági problémák, a szabályozói faszoskodás.
Na de bakker, ez pont elég probléma szerintem amit felsoroltál, egy olyan világban ahol egyre nagyobb a kiélezett verseny.
 

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
16 995
62 202
113
Ez az, amit mondtam, hogy a németországi gyárak drágán termelnek, ezeket akarják eladni.
Itt jön az, hogy elhibázott lépések sorozata vezet ehhez, önmagában a gyarmatokkal, mint mi, tartják fenn a magas humán költségeket németországban. Ha tudnátok milyen visszaszámlázások mennek innen a gyár felé..
És akkor erre jön a hibás termékpolitika, a megbízhatósági problémák, a szabályozói faszoskodás.
3 gyárrról van szó: Osnabrück ( a volt Karmann) a brüsszeli Audi, ha jól emlèkszem és a drezdai üzem. Még rezeg állitólag az emdeni üzem is.De ezt bèrszerelésre is átállithatják.
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 558
61 927
113
A világnézetem rendben van nyugi, és mégegyszer mondom, tudnánk értelmesen beszélgetni, annak ellenére, hogy teljesen más kocsikat szeretünk.

Tudunk normálisan beszélgetni, csak szerintem a problémák felfedése az igazság felfedésével kell, hogy kezdődjenek.
Ez meg az, hogy a német autógyárak egyike sem prémium, maximum az árképzésük. A termékeik nem azok.
Amíg ezt nem akarjuk elismerni, addig csak kerülgetjük a problémát.
És itt megjegyezném, hogy a valódi "prémium" termékeket gyártó autógyártók neve elé sosem kell oda tenni, hogy "prémium". Ez olyan mint a "nép" köztársaság. Nem ez a szándék, de valójában egy fosztó képző.
Ugyan ez igaz arra, amikor prémiumnak hivattatja magát egy német gyártó az újságírókkal. :)

Mazdák nagyjából kinőtték ezt amúgy, Toyota is érintett volt, 2005 utáni Yarisok mind porladnak.
Ahogyan apám MK4-es VW Pólója is XD
Bár ha csak annyi gondja lett volna, hogy belülről kifelé megeszi a rozsda akkor a két kezét össze tehette volna... De írtam már erről régebbről nem cifrázom.

Zajlik javában a hitvita... :)

A hitt vita az EU-ban zajlik bárminemű észérv mellőzésével.
Döglődik is az EU-s autópiac meg a gyártók is. Mi csak a problémákat beszéljük át.

És akkor erre jön a hibás termékpolitika, a megbízhatósági problémák, a szabályozói faszoskodás.

Ugyan erről beszélünk!
Szart gyártanak k*rva drágán, rohadt sok fölösleges extrával hiszen idióta szabályoknak kell megfelelni.
Mind ezt a konkurencia komoly lenézése, és a vásárlók hülyének nézése mellet.
 
  • Tetszik
Reactions: zsolti

Anti

Well-Known Member
2018. december 29.
5 349
14 165
113
KV-11.jpg


Hogy ne csak a "hazai" BYD legyen a kinai EV.





(Es ezek csak a legismertebbek).

A nemetek helyeben en kezdenek nagyon ideges lenni mert az a fiatal generacio akinek van 40-50 ezer euroja autora, nem biztos hogy a Merci-t meg a BMW-t fogja valasztani hosszutavon.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7

reich_und_roll

Well-Known Member
2016. szeptember 27.
4 702
26 169
113
Nnnahh, csak eljutottunk idáig és még csak január van :D
Nem véletlen, hogy nincs újabb autóm… Igen én bele vagyok buzulva a gyors német vasakba és nyugdíjként, befektetésként és hobbiként tekintek rájuk. De nem véletlenül nincs egyikből sem 2008 utáni és soha nem is lesz. A napi autóm is 2009-es. De számomra az említett dátumig megkérdőjelezhetetlen a dojcseprémium.
 
  • Tetszik
Reactions: gatya

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
20 147
27 007
113
Nem véletlen, hogy nincs újabb autóm… Igen én bele vagyok buzulva a gyors német vasakba és nyugdíjként, befektetésként és hobbiként tekintek rájuk. De nem véletlenül nincs egyikből sem 2008 utáni és soha nem is lesz. A napi autóm is 2009-es. De számomra az említett dátumig megkérdőjelezhetetlen a dojcseprémium.
Hát én sem a régi német prémiumokat fikáztam amikor.
Egy Adenauer merciért bármikor eladnám itt mindenki lelkét :D
 
  • Tetszik
Reactions: fip7