Szerinted mitöl prémium a prémium? Le se szarják a vásárlók a műanyag motorolaj teknőt, se azt hogy kigyulladtak az F10 szériában a N47ek tizenéve.. Egyébkent 2018ban oltottam is egy ilyet az Auchan mellett, a szerelőm csak nagynehezen tudott kijutni belőle, 17db poroltót locsoltunk el rá..
A csillag vagy a propeller számít, a teljes személyre szabhatóság, a beltéri anyagok. Ezeken te nevetsz, én meg nevetve küldtem el az embert, amikor sokallotta a V-osztályért a 45 millát és jöt a Ford kisbusszal. Mondtam neki menjen el Szentendrére probálja ki.. Egy hét múlva jött és megvette a V-t.
Nem sok új mercit vettél eddig ugye?
ISP, 4év teljes jármű gari és teljes szerviz csomag mindegyik új merci árában.
Már írtam ezt, értem, tiszteletben tartom a véleményed, kb erre számítok visszafelé is
Csak kicsit nehéz így beszélgetni veled, hogy mondjuk én 2006ban kezdtem a Wallisban, azóta autókat értekesítek, szervízelek, felvásárolok. Opel, Chevrolet, Citroen, Mercedes, MAN újként, MINDEN más meg használtban. Én egy évi 8-10.000 használtautót értékesító használtkereskedésében voltam 6 évig készlet és szerviz manager. MINDENT is szervizeltettem, fényeztettem, vezettem, használtam. Meséljek a rohadós japánokról, vagy elhiszed? De volt a kezemben átégett I-CDTI dugattyú, ahogy volt motorhibás Toyotám, nem is egy, a szétrohadó hátsó féknyergek a Kia/Hyundai-okban élénken élnek az emlékezetemben, ahogy a tiltólistás D4D és D-CAT motoros autók is. Szarok lennének ezért a távol keletiek? Nem.. Látsz fröcsögni róla? Nem..
És nem, nem istenítem a VW-t, de nekem csak erre futja jelenleg
.
Továbbra is azt mondom, hogy a német autóipar bajban van, ennek van külső és belső oka is. Utóbbi pár évben erősödtek a távol keletiek, ami jót tesz a versenynek.
Mesélj kérlek, apám 87 óta taxizik, taxisok közt nőttem fel. A jelenlegi Caddy-je a harmadik a sorban, előtte Toyotaja volt, rühellte mint a büdös szart, kicsi, szűk, az alkatrész drágább, és nehezebben beszerezhető.
A jelenlegi Caddy Maxi-ja 2018as van benne 450k, fogyaszt 5.5et, 7 személyes, imádja, multkor generátor szénkefe csere volt benne, kb ennyi.
Erre sajnos nekem sincs belsős adatom, de pl a Golf tavaly 23,5%-os !!! emelkedést csinált a németeknél.
Na ez már érdekesebb, bármit kiolvashatunk belőle, azt is, hogy a Toyota 12%-ot emelkedett ami megsüvegelendő teljesítmény, de akár azt is, hogy a minimum 2x magasabb átlagárú BMW-ből majdnem annyi fogyott, mint a Toyotaból. Vagy, hogy mindhárom prémium gyártó a Hyundai előtt van, de még a Dacia is.
De jól látszik az öregedő Audi paletta hatása is, viszont a Skoda nagyot megy.