Ha azt vesszük alapul hogy jelenleg benzineseknél is olyan 120-130 gCO2/KWh, mild benzin-hybridnél is olyan 100 gCO2/KWh a kocsi kipufogónál mért kibocsátási tartomány (vö. 20-80 gCO2/KWh "nagyződ" energiás országoknál), és ez még lejjebb is mehet ahogy szigorodnak az emissziós értékek, akkor valóban elgondolkodtató hogy érdemes-e tovább erőltetni az elektromost a globális CO2 emisszió csökkentése érdekében (az meg egy külön mise, hogy egyáltalán van-e értelme a nagy CO2 parának...).
Persze helyi/városi szinten nem kérdés, hogy az elektromos a maga zéró helyi kibocsátásával legalábbis egészségügyi szempontból összehasonlíthatatlanul jobb lenne.
Ebből a szempontból a egy kb 25 km tisztán elektromos hatótávval rendelkező EV plug-in hybridé lehet a jövő, hiszen a két technológia legjobb tulajdonságait ötvözi.
P.S. Még van idő Toyota részvényeket venni.