M
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Tavasszal jelentette be a kormany, hogy 3000, fokent hazai gyartasu elektromos buszt fog beszerezni.Ma a főpolgármesteri előválasztási vitán Kálmán Olga bedobta az "elektromos buszokat Budapestre" témát. A politikai résztől most elvonatkoztatva, látott már bárki józan számításokat egy ilyen projektről? Még laikusként is teljes sületlenségnek tűnik, ha a teljes projektet nézem, infrával-üzemeltetéssel.
Na, arról lemaradtam, de utánaolvasok, köszi. Ettől még a kérdés fennáll: racionális egy ilyen terv?Tavasszal jelentette be a kormany, hogy 3000, fokent hazai gyartasu elektromos buszt fog beszerezni.
Na, a
Na, arról lemaradtam, de utánaolvasok, köszi. Ettől még a kérdés fennáll: racionális egy ilyen terv?
Külvárosi alacsonyabb terhelésű részeken nem opció.Trolikat már mindenki elfeledte?
https://benderik.blog.hu/2019/06/14/a_csunya_feluljaro
Most csak a tartalomra koncentráljunk.
Tényleg jó lesz, ha elbontják ezt a felüljárót?
Nem elég, hogy a Blahán is évtizedek óta áll a bál a szintbeli kereszteződés miatt, most ide is ez kell?
Érdekes előadás:
Kis színes: egy meló kapcsán említette a T. ügyfél nemrég, hogy tudna hozni autóipari megrendelést kommunikációs projektre, ahol dízelt kellene népszerűsíteni a villanyautók problémáinak bemutatásával. Ugyanis az új autóra ácsingózó prémium vevőkre hajtanak, akik fontolgatnak egy drága villanyautót -- aminek az árából vehetnének inkább egy prémium dízelt sok extrával. Német cég, "természetesen".Több jó dolgot mond, de tévedések is vannak benne.
A személygépkocsik szén-dioxid kibocsátása elhanyagolható a teljes szén-dioxid kibocsátásban és a széndioxid önmagában nem környezetszennyező és a legkönnyebben kezelhető gáz, hiszen természetes úton is csökken a növények miatt. Teljesen értelmetlen a gépjárművek motorját szén-dioxid kibocsátásra optimalizálni. A globális szén-dioxid kibocsátást az iparban, mezőgazdaságban stb kell megfogni globálisan. Lokálisan - településen - meg a dízel a problémás, nem a benzines motor, mert a szén-dioxid nem káros az emberre, de az egyéb szennyező anyagok - amelyben a dízel az erős - azok igen.
Szerintem a személygépkocsiknál a dízelmotort be kéne tiltani. Valamint településeken a fűtéskorszerűsítésre kell még koncentrálni. Kettő együtt jelentősen javíthatna a levegő minőségén. Van egy gyanúm, hogy Európában a német autóipari lobbi túl erős az ilyen kivitelezéséhez.
Több jó dolgot mond, de tévedések is vannak benne..
Ezt hogyan sikerült megszülnöd? Adnál forrást erre a mondjuk úgy nevetséges kijelentésre?A személygépkocsik szén-dioxid kibocsátása elhanyagolható a teljes szén-dioxid kibocsátásban
Ennek ellenére sikerült a természetes folyamatokhoz képest ugrásfüggvény szerűen feljebb tolni a koncentrációját. Ja, az esőerdőket meg lelkesen irtja az emberiség. Röviden, faceplam arra, amit írtál...és a széndioxid önmagában nem környezetszennyező és a legkönnyebben kezelhető gáz, hiszen természetes úton is csökken a növények miatt.
Mindenhol meg kell fogni, ahol ez költséghatékonyan megtehető. Ez most már nem az járműveknél van, de 30 évvel ezelőtti járművekhez képest bizony a mai elvárások és állapot az igen is valid. Az, amit most tűztek ki 2021/22-re az az, ami nevetséges. Ilyen tévutakkal szórakoznak ahelyett, hogy mondjuk a villamos áram termelésben nem vicc naperőművek (és szélerőművek) helyett esetleg valódi megoldásokkal foglalkoznak.Teljesen értelmetlen a gépjárművek motorját szén-dioxid kibocsátásra optimalizálni. A globális szén-dioxid kibocsátást az iparban, mezőgazdaságban stb kell megfogni globálisan.
Ennek ellenére sikerült a természetes folyamatokhoz képest ugrásfüggvény szerűen feljebb tolni a koncentrációját.
De az emberi történelemben is ott virít a bronz kori összeomlás, amit vulkanikus folyamatok indítottak el ~3200 éve, visszalökve az emberiséget szinte a kőkori szintre, ami azt eredményezte, hogy pár száz évvel későbbi emberek mindenféle történeteket alkottak az őket körülvevő építmények keletkezésére, mivel érthetetlen volt számukra hogyan épülhettek.
Ennek hol lehet utánaolvasni?
A régészet/történetírás szerint nem az "emberiség" csak a (krétai) mínoszi civilizáció bukását okozta a Théra szigeti vulkánkitörés (az általad leírt jelenségekkel). Európán kívül is tuti van példa, de abban nem vagyok járatos.De az emberi történelemben is ott virít a bronz kori összeomlás, amit vulkanikus folyamatok indítottak el ~3200 éve, visszalökve az emberiséget szinte a kőkori szintre, ami azt eredményezte, hogy pár száz évvel későbbi emberek mindenféle történeteket alkottak az őket körülvevő építmények keletkezésére, mivel érthetetlen volt számukra hogyan épülhettek.