Ez a villanyautó mizéria olyan vicces....urak jelenleg én nagyon jó helyzetben vagyok és több autót is megengedhetek magamnak + motor a városban...40-40 km oda vissza.
Nekem egy kicsit olyan,mintha én azzal érvelnék,hogy a 310 Le diesel X6-s 3 literrel kevesebbet fogyaszt,mint a benzines....és a bekerülési költség stb....ha valaki spórolásról beszél 15-20-25 miliós autóknál az VICC kategória......Ha valaki ilyet akar venni tegye szive joga de miért kell összemosni a spórolást a elektromossal nem értem....Mindig a South Park jut eszembe...
https://hu.wikipedia.org/wiki/Sznobriadó!
Faékszerűen egyszerű megközelítés. Aki hoz egy számára teljesen racionális döntést, és a drágább minőségi terméket választja, az sznob. Meg az is akinek nem volt elég jó a pottyantós és még a villanyt is bevezette, ugye?
A semmilyen autózási tapasztalattal nem rendelkező, gyakorlatilag teljesen fogalmatlanul elméleteket gyártó Molni mániája a Tesla köpködés, ami persze a premium szegmensben versenyez, de ő persze összehasonlítja egy olcsó népautóval, hogy mennyit lehet így spórolni.
Uramatyám, ez olyan mély és váratlan gondolat - olcso kocsit veszel drága helyett, akkor több pénzed marad more! - hogy én már most adnám érte a közgazdasági Nobel díjat. Meg annak is megosztva, aki az olcsó kefírt veszi a drága helyett.
Rajta kívül senki sem hozta fel, csak megjegyeztük, hogy nem a fapados Octaviákkal van egy súlycsoportban.
De nem csak ilyen van, mint az úgymond drága - a valóságban amúgy nagyon korrekt áru - Model 3 , ha a városi, agglós közlekedés minnel olcsóbb megoldása a cél.
Nissan Leaf, Hyundai Ioniq rogton ott van az olcsóbb kategóriában, de ide sorolnám az Opel Amperát is.
Ezek tízmillió körül, alatt elhozható kocsik újonnan is, a fenntartási költségük pedig töredéke egy belsőégésűnek.
Aki arra használja, hogy a városba ki meg beszaladgáljon, annak tökéletesek ezek. Urambocsá a kezdeti bekerülési áruk több. Annak, akinek igénye és pénze is van, teljesen korrekt áru céltermékek.