Ha ez nem igaz, akkor is ezt a rideg valóság.
https://www.macrotrends.net/stocks/charts/TSLA/tesla/operating-income
https://www.macrotrends.net/stocks/charts/TSLA/tesla/net-income
A TESLA masszívan veszteséges és csak a folyamatos befektetői pénzek tartják fenn a felszínen. Ha tömeges akku hiba lenne, akkor nincs nincs miről beszélni, game over.
Ugyanezt írtam.
Csak azért cserél 3-szor akkut a garancia alatt, mert kevés tesla fut az utakon és kevéssel mennek ennyi km-t. Ha sokkal mennének, akkor nem adna.
Mert az külön vicces, hogy egyesek szerint nincs versenytársa, ehhez képest masszívan veszteséges a cég úgy, hogy a dolgozókat meg sem fizeti rendesen.
Ez a "Musk forradalmasította az autógyártást" helyzet?
Most nem ez van? Akkor hogyan lehet, hogy nem képes tartósan nyereséges lenni a cég?
Lásd fent. Most jönnek sorban az jogszabályi nyomás miatt a többiek. Ez így muris lesz. Kíváncsi vagyok, hogy meddig tolják még a cégbe a pénzt és mikor fog bedőlni és magával rántani sok mindenkit...
Ha engem kérdezel, akkor szerintem a Tesla stratégiája az, hogy addig amíg nincs versenytárs, megpróbál a lehető leggyorsabban növekedni és a lehető leggyorsabban növelni a gyártási kapacitást és az eladásokat. Rengeteg pénzt tolnak bele a gyárépítésekbe és a töltőhálózat kiépítésébe. Nem számít nekik, hogy közben vesztességesek, hogy brutálisan eladósodnak.
Majd amikor már lesznek versenytársak és nem tudják már érdemben növelni az eladásaikat, akkor csökkenni fognak a kiadásaik is, hisz nem kell több gyárat és töltőt építeni. Úgy talán nyerességesek lehetnek majd.