Az, hogy jelenleg a villanyautó egy szűk rétegnek jelent csak alternatívát, annyi biztos (családi házas övezetben lakó, városban ingázó legalább közép-, vagy felső középrétegbe tartozó városi lakosság, maximum 2 gyerekkel és legalább 2 autóval, amelyikből az egyik az elektromos legfeljebb). Újonnan a villanyautók drágasága miatt, nekik se nagyon térül meg, de nekik legalább napi használatra alkalmas. Az, hogy a környezetet mennyire szennyezi, vagy mennyire nem, ebből a szempontból mindegy.
Ez a jelen.
A jövő meg totál képlékeny, jelenleg szerintem nincs ember a Földön, aki meg tudná mondani, mi lesz 20, vagy akár csak 10 év múlva, folyamatosan jönnek ki az új fejlesztések. Ez a rész inkább hit kérdése, annyi biztosnak tűnik azért, hogy ha a villanyautók nagyon elterjednek majd (valszeg azért el fognak, mert esni fog az áruk, és a jelenlegi akkumlátor technológiával is legalább városi és elővárosi közlekedésben jók lesznek), ezzel párhuzamosan az infrastruktúrát komolyan fejleszteni kell, hogy ki tudják ezeket szolgálni.
Ez a jelen.
A jövő meg totál képlékeny, jelenleg szerintem nincs ember a Földön, aki meg tudná mondani, mi lesz 20, vagy akár csak 10 év múlva, folyamatosan jönnek ki az új fejlesztések. Ez a rész inkább hit kérdése, annyi biztosnak tűnik azért, hogy ha a villanyautók nagyon elterjednek majd (valszeg azért el fognak, mert esni fog az áruk, és a jelenlegi akkumlátor technológiával is legalább városi és elővárosi közlekedésben jók lesznek), ezzel párhuzamosan az infrastruktúrát komolyan fejleszteni kell, hogy ki tudják ezeket szolgálni.