Már hiányoztak a bukott kretén ugyanazon szar hazugságai, legalább egy hete nem osztottad meg a propiját.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Mindezt egy "tudatlan" európai szemével nézed.A Model X-et sem vették az emberek.
Szvsz. azt nagyon elbaltázták Muskék. Egy SUV (kabe mint a Model Y) kellett volna a piacra, de egy a buci valami lett belőle, idétlen ajtókkal. Az uj pickup még annál is bizarrabb. Meglepődnék, ha sokan választanák.
Mindezt egy "tudatlan" európai szemével nézed.
Közben meg évek óta kibérelték maguknak a "Best selling car in th US" versenyben a picup truck-ok.
Íme az idei helyzet.
Az első 3 pickup truck, de a 25-ös listán még van rajtuk kívül 2. Összesen több mint 1,5M-os darabszámmal. És ez csak az első 3 negyedév volt idén.
A Model 3 és az arra épített Y miatt is a SUV nekem logikusabb lépésnek tűnt, igaz csak erre a picike globális piacra.Mindezt egy "tudatlan" európai szemével nézed.
Közben meg évek óta kibérelték maguknak a "Best selling car in th US" versenyben a picup truck-ok.
Íme az idei helyzet.
Az első 3 pickup truck, de a 25-ös listán még van rajtuk kívül 2. Összesen több mint 1,5M-os darabszámmal. És ez csak az első 3 negyedév volt idén.
Hogyne tanultak volna:A Model X-ból pedig nem tanultak semmit, ha ezt a pickupot így kiadják.
Nem ezek miatt nem vették az X-et és nem ezért fogják venni a... Illetve ezzel még várjunk!Hogyne tanultak volna:
2 paraméter:
Modell X Long range: 328 mi (EPA)
Space Truck tri-mo: 500+ mi
Modell X Long range: 75.000 USD
Space Truck tri-mo: 69.900 USD
Közben eszembe jutott, hogy honnan ismerős az új Tesla formavilág:Ami meg a design illeti (a lentebbiért pénzt adnak az USA-ban az emberek! ) :
Akkor miért nem vették?Nem ezek miatt nem vették az X-et és nem ezért fogják venni a... Illetve ezzel még várjunk!
Közben eszembe jutott, hogy honnan ismerős az új Tesla formavilág:
Ha egy fekete afrikai szerencsétlen munkás dobta volna össze ezt a formatervet, akkor ma mindenki rajta röhögne. Azonnal értenénk a nyomorát és pár poén után el is felejtenénk. De mivel Musk csapata hozta össze és magyarázza a saját bizonyítványát, ezért csak annyit mondanak az autóra, hogy "megosztó lehet"... Pedig simán csak szarul néz ki. A szépség nem relatív.
Akkor miért nem vették?
2 kép:
Model X
Model 3:
Biztos, hogy a modellek design különbségei miatt veszik utóbbit, mint a cukrot?
Vagy esetleg az árkülönbözetük a döntő? 75.000 vs 30.000 USD! Előbbiből tavaly 26.000db-ot adtak el - összesen! Utóbbiból meg idén, csak a 3. negyedévben 79.600db-ot.
Hogyne tanultak volna:
2 paraméter:
Modell X Long range: 328 mi (EPA)
Space Truck tri-mo: 500+ mi
Modell X Long range: 75.000 USD
Space Truck tri-mo: 69.900 USD
Ami meg a design illeti (a lentebbiért pénzt adnak az USA-ban az emberek! ) :
A Model 3 ára jó, de ez igaz más elektromos autókra is, viszont ennek a formája is abszolút vállalható. Amikor Musk bemutatta, akkor az volt az első kérdése, hogy "Tetszik?". Én nem tudom, de te hallottál ilyet az X vagy az új pikáp bemutatásakor? Te megvennéd ezt az izét... autót vagy mit?Akkor miért nem vették?
Előbb ugyanis meg kell győzni a piacot, hogy a koncepció működőképes, hogy le is tudják gyártani, szokják meg az emberek kicsit a gondolatot, hogy jé, elektromossal is lehet terhet vontatni.. utána sokkal könyebb eladni pl. egy elektromos teherautót.
Hát igen. Ha majd valaki villanyakamiont akar tölteni, az aztán tényleg vicces lesz. Több száz kWh-s akksikat telenyomni vicces mutatvány lesz. Meg nem lehet minden úti célnál töltő....
16 amperrel egy szaros Ioniq feltöltése 12 óra 275 km hatótávval, mennyit kellene azoknak a dögöknek állnia telepeken?
Tudom jön a marketinges, hogy gyorstöltő minden sarokra.
Hát igen. Ha majd valaki villanyakamiont akar tölteni, az aztán tényleg vicces lesz. Több száz kWh-s akksikat telenyomni vicces mutatvány lesz. Meg nem lehet minden úti célnál töltő...
Amcsi városok más léptékűek, max olyat tudok elképzelni, hogy a város széli depóból a városi depóba elektromos kamionnal viszik a cumót ahonnan az üzletekbe szintén elektromos teherautók terítik az árút, de ez nagyon behatárolja, korlátozza az eszköz használhatóságát, amolyan célszerszámmá avanzsálja.
---------------------------------------
A kocka pickup-nál az a sarok a hátulján átfog menni az NCAP-n ? Elsőre nagyon fejszétnyitónak néz ki, de lehet tévedek.
Hogy miért egy pillanatnyi állapotból extrapoláltál előre 30-50 évre úgy, hogy tömeges villanyautózásról szó nincs és a világ felének semmiféle elektronikai eszköze nincs...? Ha fejlődik a világ, akkor nekik is lesz majd okosteó és más is.A napi.hu hozza a formáját.
Egyes körök azt fújják már évek óta, hogy nincs elég nyersanyag az elektromos forradalomhoz.
Ezért persze rengeteg idióta befektető bedölt ennek és azt hitték, hogy hamarosan a csillagos égig fog nőni a lítium és egyéb akkukhoz használatos fémek ára így bevásároltak ezekből a fémekből.
Persze csak az idióták szerint nincs elegendő ezekből a fémekből és csak azért nem termeltek eddig többet ki, mert nem volt rá kereslet.
Mivel a kereslet hirtelen jelent meg és jóval nagyobb volt a termelésnél, ezért ideiglenesen nagyon felment az áruk.
De amint a bányák észrevették, hogy megnőtt a kereslet, elkezdtek többet termelni.
Sokkal többet.
https://www.statista.com/statistics/268789/countries-with-the-largest-production-output-of-lithium/
Pl. Ausztrália a 2015-ös 13400 tonnáról 2018-ra 51000 tonnára növelte a termelését.
Így persze rögtön elkezdett visszaesni az áruk.
Ez most a nagy sztori, ami ömlik ránk. Majdnem ennyit lottózok egy hónapban ( ha nem nyerek) mint amennyi a foglaló. Ladát ennyiért sosem foglalózol le.
Jó de nem akarlak meggyőzni. Kíváncsi vagyok mire fut ki a buli. Mint a Musk mese, mind az elektromos. Csak vicces látni, hogy bármit elbasz, ő egy zseni.
Az elektromos meg ömleni fog, mert eldöntötték a politikusok. Ha szétbaszunk is mindent de úton van nagy tomegben. Bár biztos nehezen hiszed, de én azon dolgozom....
Félek durva lesz a végén a pofon, csak puhára essek.