Múltkor mellettem fazon a nagyon mutogatós import A4 Kombijába nem 5000-ért hanem egy kemény ezresért tankolt bengát Azért az már tehetség mondhatom
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Mert feher attol alap? Semmi közenincs hozza szerintem. Az mar nagyobb gond hogy ha ezek a veglenyek egy jobb Audit vagy bmw-t vesznek a seggük alá, akkor mar szarnak a többi közlekedőre.Gondolom az az alapmodell
Nem értem sokaknál a mentalitást, hogy bömi/audi legyen, de abból a fapados, mert különben sok lesz a hitel.
Mert feher attol alap? Semmi közenincs hozza szerintem. Az mar nagyobb gond hogy ha ezek a veglenyek egy jobb Audit vagy bmw-t vesznek a seggük alá, akkor mar szarnak a többi közlekedőre.
A karcok is kevésbé látszanak, meg pl. szürkületben is jobban látszik, mint a legtöbb szürke, és ezüst.A feher nagyit, es konnyebb javitani.
A legtöbb típusnál matt fehéret már nem tudsz rendelni. Legalább is a katalógus szerint.Legtöbb autónál matt fehér az alap. Gondolom az a legolcsóbb festék.
A legtöbb típusnál matt fehéret már nem tudsz rendelni. Legalább is a katalógus szerint.
Ez elsősorban a fényezéskor felhasznált technológián múlik.De a fényezése általában gagyibb, valamilyen lakkozást, metálfényt kispórolnak belőle. A fehér sok gyártónál az olcsó alap (gondolom sok probléma nincs vele, az alapozó réteg is általában fehér), ezért a céges kocsikra is jellemző, jellegtelen.
Bár van pár kocsi ami kifejezetten jól tud vele kinézni, ha valamilyen más elem ezt megtöri pl. feketével.
Piros a másik csodálatosan impraktikus szín, a nap tökéletesen rózsaszínre tudja szívni egy évtized alatt.
Hat igen a metalfenyt arra talaltak ki, hogy a kocsi szebben csillogjon a sötetben.Ez elsősorban a fényezéskor felhasznált technológián múlik.
A céges kocsiknál azért szerették, mert egyrészt tényleg olcsóbban adták, de pontosan ugyan olyan technológiával készítették. Csak amikor a színt fújják, akkor a festék tartalmaz némi alumínium részecskét. Emiatt a festék drágább, de extra védelmet nem ad. A másik előnye, hogy ha matricázni kell a kocsit, akkor sokkal jobban néz ki rajta a "bármilyen szín", így nem kell "telibe" matricázni a kocsit. Ezáltal a későbbi eladást is segíti! Ezért gyakori a "fehér furgon".
A metálfény irgalmatlan parasztvakítás, különben! Arra jó, hogy sötétben szebben csillog villog a kocsi. De ha sérül a fényezés, akkor a festés végösszege kap egy 1,5-as, 2-es szorzót. Meg persze a kocsi árát alapból is megdobja.
Múltkor mellettem fazon a nagyon mutogatós import A4 Kombijába nem 5000-ért hanem egy kemény ezresért tankolt bengát Azért az már tehetség mondhatom
Ez elsősorban a fényezéskor felhasznált technológián múlik.
A céges kocsiknál azért szerették, mert egyrészt tényleg olcsóbban adták, de pontosan ugyan olyan technológiával készítették. Csak amikor a színt fújják, akkor a festék tartalmaz némi alumínium részecskét. Emiatt a festék drágább, de extra védelmet nem ad. A másik előnye, hogy ha matricázni kell a kocsit, akkor sokkal jobban néz ki rajta a "bármilyen szín", így nem kell "telibe" matricázni a kocsit. Ezáltal a későbbi eladást is segíti! Ezért gyakori a "fehér furgon".
A metálfény irgalmatlan parasztvakítás, különben! Arra jó, hogy sötétben szebben csillog villog a kocsi. De ha sérül a fényezés, akkor a festés végösszege kap egy 1,5-as, 2-es szorzót. Meg persze a kocsi árát alapból is megdobja.
Nem tudom feltűnt-e, de szó szerint idéztem a mondatodat.Nem baj, ha nem érted az írott szöveget. De hogy a sajátodat sem?!?
Mivel a zebrát nem érinti, hogy tud rajta kerékpározni?
Aztán rájöttem, hogy meg sem nézted a videót, amihez hozzászólsz...
Milyen gyalogos piros?
Segítek egy kicsit! Hogy érdemben is hozzá tudjál szólni:
Nem idézni kellett volna, hanem megérteni!Nem tudom feltűnt-e, de szó szerint idéztem a mondatodat.
Abszolúte!Fehér színhez. Sokan tudatosan választják, mert biztonsági játék. Könnyebb eladni a használt piacon. Ugyanez igaz a feketére és a szürkére is. Ennek eredménye az, hogy altünőben vannak a vidám színes autók. Ki merne ma megvenni egy Harlequint.
Mondjuk egy ilyen idős kocsi (mint a képen) már nem jelent óriási kockázatot.
Hiába tetszik a Subaru Levorg (nem röhög!), ha nincs szimpla két kerékhajtással - ami nekem doszt elég lenne -, s csak egyféle motorverzióval kapható,
Hol tart a Subaru az eladási számokban?