Amúgy a 4-est kivinni Újpalotára és egy nagy P+R-t lerakni (több emeleteset, nem egy vicc kis lapos parkolót, mint Kelendföldön), bevezetni a dugódíjat, meg a parkoló bérlettel kombinált bkk bérletet kéne. M3-ason érkező ingázók fele szívesen átszállna rá, ha rendesen meg lenne csinálva, és perkálna. Melóhelyen 100€/hó volt a parkolóhely kedvezményesen. Ehhez a városon át kell mondjuk Gödöllőn túlról autóval érkezőnek bumlizni, stb... 4-es metróval és egy átszállással elérne a Délihez, ami egy antipódusa a városnak, gyorsan, kényelmesen, mégis a kocsis rugalmassága is meglenne a város széléig. 100€-s kombinált parkoló bérletet simán kifizetne egy így járó ember.Az mennyivel jobb, hogy a busz dübörög? A metrót meg akkor ki kell vinni és felszínen tovább.
A baj az, hogy anno azt dumálták, hogy 600 mrd az 1+2 szakasz. Egyet alig sikerült ebből kihozni. Felelőse persze nincs...
És tudom, arról ott a vonat, kivéve amikor lekésed, és egy óra múlva jön, nem jár, az ovi előtt nem áll meg reggel, stb... Ennek ahogy leírtam szerintem tömegek örülnének (ha először szívnák is a foguk a dugódíj miatt)